Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani Kevin, ensimmäinen kerta kun tuli ihan fyysisestikin huono olo kirjasta!

Vierailija
23.03.2017 |

Enkä edes tiedä ketä vihata eniten, kylmää äitiä vai nössykkää isää vaiko itse Keviniä, joka oli jo kehdossa sekaisin...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä edes tiedä ketä vihata eniten, kylmää äitiä vai nössykkää isää vaiko itse Keviniä, joka oli jo kehdossa sekaisin...

Elokuvana tosi ahdistava...

Vierailija
2/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paha mieli, kun oma poika tulee mieleen siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elokuvana tosi ahdistava...

Minä vasta luin kirjan, enkä ole olleenkaan varma haluanko nähdä sitä elokuvaa..

Ap

Vierailija
4/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tosi kiinnostava. Vähän kuin psykologisesti realistinen Omen-leffa (se, jossa lapsi oli antikristus).

Vierailija
5/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin syntyi psykopaatiksi, osasi jo vauvana manipuloida ja äitinsä kiintyi vain pikkusiskoon.  Huono keittohan noilla aineksilla tulee! 

Vierailija
6/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin syntyi psykopaatiksi, osasi jo vauvana manipuloida ja äitinsä kiintyi vain pikkusiskoon.  Huono keittohan noilla aineksilla tulee! 

Toisaalta - elokuvan lopussa Kevin mietti tekosiaan tai osoitti kenties jonkinlaista katumusta. Että mitä siitä sitten pitäisi päätellä...

Keviniä näyttelevä nuori oli elokuvassa loistava. Suurimman osan elokuvasta hän näytti todella ylimieliseltä, ilkeältä ja julmalta mutta lopussa ahdistuneelta ja pelokkaalta.

Vierailija
7/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään psykopaatti ollut. Ihan normi autismin kirjon lapsi jonka tunnekylmä äiti teki väkivaltaiseksi.

Vierailija
8/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvassa ärsytti se kuinka lapsi demonisoiitiin. Amerikasaa ei varmaan oltu valmiita siihen eträ kouluampujakin voisi olla ihminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme