Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko lapsiperheet lopettaa vihreiden ja vassarien äänestämisen?

Vierailija
23.03.2017 |

Sillä heidän opeillaan ei ikävä kyllä ansaita mitään jaettavaa teille! Joten: herätkää!

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei todellakaan ole pelkoa!!

Ne ihmiset jotka tiedän äänestävän näitä vihreitä ja vassareita on kyllä noi sinkut ituhippi hipsteri stadilaiset, joita useamman tunnen työn ja vapaa-ajan kautta. Musta on huvittavaa että kun sitä suvaitsevaisuutta ja avoimuutta nämä ihmiset huutavat, niin silti he eivät siedä yhtään poikkeavaa mielipidettä keneltäkään muilta ihmisiltä. Naureskellen olen seurannut somessa tätä; "jos et oo samaa mieltä mun kanssa, niin poista mut kavereista" läppää.

Vierailija
22/60 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niitä äänestänytkään ennen, mutta tämän palstan valistus saa minut sen nyt tekemään. Nämä vihervassarijutut saa tämän nukkuvan menemään äänestämään heitä. Joku tekee hyvää vaalityötä vaikka luulee tekevänsä jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alkanut jännittää vai?

Toistaiseksi vallalla oleva oikeistohallitus ei ole onnistunut paljon muussa kuin hyvinvoinnin vapauttamisesta, mutta eiköhän sekin ole oikeasti ilkeän opposition ja mamujen syy.

Vierailija
24/60 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapauttaminen, vapauttaminen, mitä näitä nyt on.

Vierailija
25/60 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi. Nimen omaan vihreille tai vasemmistollec menee ääni. Sori. Joku sentään ajaa käyhän yh: Oon asiaa!

Vierailija
26/60 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään muuta vaihtoehtoa kuin vassarit. Tiesittekö muuten että ent big brother Cheryll Karri lukee yhteiskuntatieteitä, on pienen lapsen äiti ja opiskelupolitiikassa on vihervasemmiston ehdokas.

Vierailija
27/60 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän ihanaa ulkomaalais-syntyistä miestä joka edustaa vihreitä arvoja<3

Vierailija
28/60 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää itse.

Vain 1940 luvulta asti on kolme hallitusta saanut valtionvelkaa alas ja näissä kolmessa oli valtionvarainministerinä sdp. Ja eniten velkaa tehnyt kokoomus ja rkp

Vierailija
29/60 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en ehkä äänestä tällä kertaa. En ole vielä päättänyt, äänestänkö feministi- vai eläinoikeuspuoluetta. 

Vierailija
30/60 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedossa on, pelkillä mystisillä arvohöpinöillä ja maailmoja syleilevällä retoriikalla ei tätä maata ole ennenkään rakennettu!

Ilman vasemmistoa suurimmalla osalla perheistä ei olisi yhtään mitään, sinäkään et näpyttelisi täällä viestejä, koska raataisit edelleen siellä torpallasi tai tehtaassasi nälkäpalkalla. Laopsesi kävisivät koulua minimit, enempi koulutus olisi vain ylemmille kasteilla. Perhevapaita ei olisi, äitiyslomaa ei olisi, sosiaaliturvaa ei olisi, terveydenhoito maksaisi niin paljon, että siihen ei olisi varaa. 

Vierailija
31/60 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä heidän opeillaan ei ikävä kyllä ansaita mitään jaettavaa teille! Joten: herätkää!

Jos nyt etsii ihan oikeasti lapsiperhemyönteistä vaihtoehtoa niin sitten äänestää kristillisdemokraatteja vaikkei välittäisikään uskonnosta.

Ihmisvihamielistä puoluetta? Ei.

Vierailija
32/60 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Vassareitä äänestäkään muut kuin vähälukuiset kommariänkyrät. Vihreät sen sijaan on vaarallinen puolue, sillä se verhoaa kaikki yhteiskuntaa tuhoavat toimensa jonkinlaiseen 'tahdomme hyvää kaikille' kaapuun. Hyvä supliikki, mutta täysin toimimaton ajatusmaailma lähtökohtana. Hörhöjä.

Nyt, kun Räsäsestä on päästy, ehkä KD voi olla lapsiperheiden asialla. Minulle kyllä liian 'ovet auki pakolaisille' -politiikkaa.

Minulla ei oikein ole nyt poliittista kotia.

Vierailija
33/60 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle luonnonsuojelu ja ilmastonmuutoksen pysäyttäminen ovat tärkeimpiä arvoja, sillä mitäs me millään muullakaan tekisimme, jos tuhoamme maapallon asumiskelvottomaksi.

Vierailija
34/60 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestävätkö muka työssäkäyvät lapsiperheet noita?

Vierailija
35/60 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle luonnonsuojelu ja ilmastonmuutoksen pysäyttäminen ovat tärkeimpiä arvoja, sillä mitäs me millään muullakaan tekisimme, jos tuhoamme maapallon asumiskelvottomaksi.

No mutta oikeesti onko se tärkein agenda. Suomen ei ole pakko olla tässä vaiheessa mikään pioneeri ei muutkaan ole

Vierailija
36/60 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostat Kiinassa tehtyjä tuotteita(puhelin esmes , pääosa elektroniikasta)? Nuo mainitsemasi arvot ovat tyhjää Kiinassa. 

-

Omat valinnat pitäisi pystyä perustelemaan. 

Vierailija
37/60 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on akateeminen helsinkiläisperhe, jossa pieni lapsi. Vihreät Helsingissä ajavat päivähoidon ja peruskoulun asioita, järkevöittävät terveydenhuoltoa ja valtakunnan tasolla puolustavat koulutusta ja tiedettä jatkuvilta leikkauksilta. Lisäksi vihreät ovat ainoita, jotka puolustavat elämäntapaliberaaleja ja urbaaneja arvoja. Miksi minä äänestäisin jotain muuta puoletta, joka ei halua muuta kuin pahaa minulle ja perheelleni?

Vierailija
38/60 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gu kirjoitti:

Greengo kirjoitti:

Herätkää nyt, viimeiset 10v on ollut Kepu, Kokoomus ja sdp päättämässä, mitään hyvää siitä ei ole tullut , katsokaa nyt oikeesti ketä sinne äänestätte jumalauta!

Minne unohtui Vihreät ja Vasemistoliitto? Persujenkin aikaansaanto on jotain......

-

Tossa kohonaisuudessaan törttö-mörttien lauma. Nauraisin, mutta kun maksan kalliisti tosta sirkuksesta. . 

http://valtioneuvosto.fi/tietoa/historiaa/hallitukset-ja-ministerit/rap…

Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta en muista, että vihreillä tai nykyisellä vasemmistoliitolla olisi koskaan ollut painavia ministerinsalkkuja, kuten pääministerin, valtiovarainministerin tai ulkoministerin salkkuja. (Paitsi ehkä Lipposen I:ssä oli 2. valtiovarainministerinä vasemmiston Suvi-Anne Siimes.) Pienpuolue on pienpuolue myös hallituksessa.

Pelkät vihreät tai vasemmisto tai edes nämä kaksi yhdessä eivät pääse päättämään politiikan suurista linjoista, jos pääministeri on kepulainen, valtiovarainministeri kokoomuslainen ja ulkoministeri demari tai persu. Eivät nämä neljä (kesk / kok / SDP / PS) tietenkään ole kaikki yhtä aikaa hallituksessa, mutta paljon suuremmassa vallassa. Ylipäänsä muistatteko, miten kankea kuuden puolueen ns. sateenkaarihallitus on päätöksissään? Erimielisten pakkoavioliitto on vaikea laji.

Vierailija
39/60 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina äänestänyt vihreitä. Nyt aion äänestää eläinoikeuspuoluetta. Millaisen maailman haluamme jättää lapsillemme? Etenkin vanhempien luulisi miettivän näitä asioita. ”Vasta kun viimeinen puu on kaadettu, viimeinen joki myrkytetty ja viimeinen kala pyydystetty, me tajuamme ettemme voi syödä rahaa."

Vierailija
40/60 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole edes tiennyt, että lapsiperheillä on jokin erityinen äänioikeus?

Eikös äänioikeus koske ainoastaan Suomen kansalaisia, jotka ovat täyttäneet 18v.