Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako huonon kirjan jättää kesken?

Vierailija
23.03.2017 |

jotenkin tuntuis pahalta jättää kesken kun on lukenut jo pitkälle.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään saa. Minä kiellän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko noin avuton ettet osaa itse päättää?

Vierailija
4/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yrittänyt aloittaa kahdesti Sofi Oksasen Puhdistusta, ei vaan muutaman luvun jälkeen onnannut. Kesken on jäänyt.

Vierailija
5/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt tämän kerran. Mutta ei sitten enää.

Vierailija
6/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa vaan pitää jättää kesken. Ainoan elämäsikö haaskaat jonkun aivopierujen tankkaamiseen. Kaikki kirjat saa jättää kesken. Tai lukea valikoiden kuten itse teen, aloitan ja luen sen verran, että ymmärrän mistä kirja kertoo, sitten luen viimeisen luvun. Ja hyvin riittää monen kirjan kohdalla, välissä olevaa ei kiinnosta lukea. Ja käytetyt kirjat vien sekajätteeseen, polttouuniin palamaan.

Vierailija
7/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin jätän. Luen sen verran paljon, että en viitsi tuhlata aikaa huonoihin kirjoihin, kun hyviäkin on maailma täynnä.

Vierailija
8/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pitkään periaate, etten jätä aloitettua kirjaa kesken. Ja joskus se on oikeasti kannattanut, aluksi tosi huonolta tuntuneesta kirjasta onkin tullut suosikki. Varsinkin tuollaiset "pakko lukea" kirjat ovat vaatineet pitkälle lukemista. Mutta nykyään jätän surutta kesken jos kyse on jostain ns. perusromaanista tai dekkarista. En esimerkiksi siedä sellaisia juonikuvioita, joissa päähenkilö lavastetaan syylliseksi ja sitten hän yrittää todistaa itsensä syyttömäksi poliisin jahtaessa.

Viimeksi jätin kesken Remeksellä uusimman. Mä olen ollut Remeksellä kirjojen suuri fani tähän saakka mutta nyt tämä uusin vaan ei iskenyt.

Vierailija
9/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi jätin kesken Remeksellä uusimman. Mä olen ollut Remeksellä kirjojen suuri fani tähän saakka mutta nyt tämä uusin vaan ei iskenyt.

Remeksellä? Miten sä noin sen taivutat?

Vierailija
10/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätän surutta kesken sekä kirjat että elokuvat, elleivät ne herätä mielenkiintoani vartin kuluessa.

Vierailija
11/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä kirjaa ikinä kesken. Mietin aina miten pahalta kirjailijasta tuntuisi, jos jätän kirjan kesken.

Vierailija
12/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jätä kirjaa ikinä kesken. Mietin aina miten pahalta kirjailijasta tuntuisi, jos jätän kirjan kesken.

Samasta syystä ostan aina kaikkien kirjailijoiden kaikki kirjat ja mietin miten paha mieli kirjailijalle tulee, jos ostan jonkun toisen kirjailijan kirjan ja jätän tämän ensiksimainitun kirjailijan kirjan ostamatta.