Voivatko tekonahkakengät olla kestävät?
Olen katsonut netistä kenkiä jotka ovat tekonahkaa ja hinta on mielestäni korkea tekonahalle, 120 euroa.
Voivatko mitenkään olla kestävät?
Kommentit (12)
Ei voi. Puhun kokemuksesta.
Epämukavat käyttää. Jalat hikoilevat kesällä ja talvella tekonahkakengissä palelee. Materiaali ei veny ja jalkoihin tulee rakkoja.
Voivat, jos ovat mikrokuitua. Halpis polyuretaanit eivät yleensä ole. Minkä merkkiset olet hankkimassa?
Mihin pitäisi verrata? Ei huonolaatuinen nahkakaan mitään kestä. Parin kävelykerran jälkeen saattaa olla ihan ruokottomassa kunnossa.
Eivät kestä kuin muutaman kuukauden aktiivikäyttöä. Luultavasti haisevat jalkahielle jo kuukauden jälkeen. Rahat menevät täysin hukkaan.
Jos ovat Riekerit niin eivät kestä. Kova hinta mutta hajoavat parissa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Voivat, jos ovat mikrokuitua. Halpis polyuretaanit eivät yleensä ole. Minkä merkkiset olet hankkimassa?
Fila
ap
Kestävät voivat kyllä olla, mutta yleensä hirvittävän hiostavat. En ostaisi ainakaan käyttöön, jossa kenkiä pidetään koko päivä jalassa.
Talvikenkinä oon pitänyt tekonahkakenkiä. Oikeilla pakkasilla palelee kyllä, mutta vuosia oon käyttänyt samoja. Mut mä käytänkin kaikki vaatteet aina täysin loppuun asti et joku ois saattanut mun kengistä puolen vuoden päästä sanoa ettei enää kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fila
ap
Siis lenkkarit? Jos ovat ihan kokonaan umpitekonahkaa/PU:ta, ei kannata. Jos ovat lenkkarimaiset osittain hengittävällä verkkomateriaalilla, ehkä sittten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fila
ap
Siis lenkkarit? Jos ovat ihan kokonaan umpitekonahkaa/PU:ta, ei kannata. Jos ovat lenkkarimaiset osittain hengittävällä verkkomateriaalilla, ehkä sittten.
Kuulostavat tenniskengiltä. Voivat ajaa asiansa sen pelin ajan, mutta ei niistä varsinaisiksi käyttökengiksi ole. Hiostavat.
Up