Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi "vahvat persoonat" eivät kestä sitä, että heille sanotaan vastaan?

Vierailija
23.03.2017 |

Olen kohdannut elämäni aikana kaikenlaisia ihmisiä, nämä todella "vahvat persoonat" jaksavat ihmetyttää. He eivät kestä yhtään kritiikkiä, alkaa sota. Itse olen kiltti luonteeltani, mutta toki tarvittaessa pidän puoleni.
Eli en ole kenenkään määräiltävissä. Miksi käskyttäjälle on paha paikka, kun joku sanoo vastaan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vahva kestää kritiikkiä eikä ota kaikkea henkilökohtaisena hyökkäyksenä.

Ei sellainen ole "vahva", joka huutaa koviten ja laukoo vahvoja mielipiteitä totuuksina. Se on vain kova, opeteltu kuori.

Sama juttu narsismissakin. Narsisti on kaiken esittämisen ja ulospäin näkyvän mesoamisen takana olemattomalla itsetunnolla varustettu, kateellinen, vainoharhainen reppana, joka pelkää itsetuntonsa murenevan. Se narsistinen käytös on vain fasadi jolla yritetään peitellä totuutta.

Vierailija
22/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kohdannut elämäni aikana kaikenlaisia ihmisiä, nämä todella "vahvat persoonat" jaksavat ihmetyttää. He eivät kestä yhtään kritiikkiä, alkaa sota. Itse olen kiltti luonteeltani, mutta toki tarvittaessa pidän puoleni.

Eli en ole kenenkään määräiltävissä. Miksi käskyttäjälle on paha paikka, kun joku sanoo vastaan?

Oletkohan tulkinnut oikein että "alkaa sota" ja "on paha paikka"? Itse olen vahva ja myös kiivasluontoinen ihminen, ja kyllä, kun mulle sanoo vastaan, vastaan voimalla, väittelen jne. Mutta ei se ole mikään sota, nautin väittelystä. Eikä se ole paha paikka vaan nautinto. Joskus vaan jotkut pelästyvät sitä voimaa jolla vastaukseni tulevat ja kuvittelevat että loukkaannuin tms, vaikka minä vaan innostun: jes, väittelyä!

Miten hyvin olet menestynyt työelämässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan tulkinnut oikein että "alkaa sota" ja "on paha paikka"? Itse olen vahva ja myös kiivasluontoinen ihminen, ja kyllä, kun mulle sanoo vastaan, vastaan voimalla, väittelen jne. Mutta ei se ole mikään sota, nautin väittelystä. Eikä se ole paha paikka vaan nautinto. Joskus vaan jotkut pelästyvät sitä voimaa jolla vastaukseni tulevat ja kuvittelevat että loukkaannuin tms, vaikka minä vaan innostun: jes, väittelyä!

Voit itse kutsua käytöstäsi millä termeillä haluat ja persoonaasi millä termeillä haluat mutta ammattikielessä käytöksesi on antisosiaalista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme