Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet aloittaa pitkän suhteen päättymisen jälkeen heti uuden suhteen?

Vierailija
23.03.2017 |

Edellinen ero jää kokonaan käsittelemättä kun on jo uusi. Esim. 10 vuoden suhde päättyy, niin 1-2kk niin on jo uusi. Melkein sama kuka kuha on joku.

Miksi?

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osata olla yksin.

Vierailija
2/95 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ja siivousta.Fakta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aloittavat sen usein ennen pitkän suhteen päättymistä.

Vierailija
4/95 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, isäni teki noin ja sillä on diagnosoitu persoonallisuushäiriö, ihmiset ei ole sille yksilöitä, vaan ikään kuin huonekaluja, vaimotkin.

Miehissä on todella paljon pershäiriöisiä.

Vierailija
5/95 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla tekemisissä aika korkeatasoisten miesten kanssa jos saavat uuden suhteen noin helposti ja nopeasti.

Mulla meni viimeksi 10kk että löysin yhden naisen ja paljon sai tehdä työtä senkin eteen.

Vierailija
6/95 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä kuin naisetkin jotka niin tekevät.

Jotkut ei vain pysty olemaan yksin.

Vierailija
7/95 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tämä tapa ole sukupuolisidonnaista? Kyllä moni nainenkin aloittaa siltä seisomalta uuden suhteen. Ja toisaalta tiedän sekä miehiä että naisia jotka ovat olleet vuosia sinkkuina edellisen suhteen jälkeen.  Joskus ero on ehditty jo käsitellä ennen konkreettista eroamista. Joskus taas asiat jäävät vaivaamaan ja estävät uuden suhteen muodostamisen. Joku voi olla liian satutettu/ loukattu... Joku ei vain löydä uutta... Ja toiset taas ovat läheisriippuvaisia. Joku tarvitsee laastarisuhteen. Niin monta tarinaa kuin on ihmistäkin.

Vierailija
8/95 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkimiehetsitätätäjatuotablaablaablaablaajäkäjäkäjäkänalkutinalkuti.

Vierailija
9/95 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan mies aloittaa uuden suhteen jo paljon ennen edellisen pitkän suhteen päättymistä. 

Vierailija
10/95 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisilla on useammin varapoikaystävä katottuna. On joku plan B olemassa aina ja tästä varapoikaystävästä välitetään yhtä paljon tai enemmän jo suhteen aikana. Miehillä ei yleensä ole siihen varaa siksi, että ovat miehiä ja eivät omista emätintä ja kohtua.

Vierailija
11/95 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, isäni teki noin ja sillä on diagnosoitu persoonallisuushäiriö, ihmiset ei ole sille yksilöitä, vaan ikään kuin huonekaluja, vaimotkin.

Miehissä on todella paljon pershäiriöisiä.

Just näin. Pääasia että pillua ja palvelua on tarjolla katkeamatta, muusta viis.

Vierailija
12/95 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidatte olla tekemisissä aika korkeatasoisten miesten kanssa jos saavat uuden suhteen noin helposti ja nopeasti.

Mulla meni viimeksi 10kk että löysin yhden naisen ja paljon sai tehdä työtä senkin eteen.

Alle vuosi. Jopa olikin epätoivoinen tilanne...

Vierailija
13/95 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen seksistinen yleistys taas.

Vierailija
14/95 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se usein on sitä että juoksee pakoon omia huonoja olojaan, ei kestä kaikkia ikäviä tunteita, ei ole kykyä reflektoida omia tekosiaan. "Helpompaa" siirtyä suoraan eteenpäin ja leikkiä ettei mitään mennyttä ollutkaan.

Joskus se varmaan kostautuu.

Vierailija
15/95 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saa helpommin parisuhteen kuin naiset.

Vierailija
16/95 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty siirtymään toiseen suhteeseen naisen kanssa, jos olen todella rakastanut (ja sydämessäni rakastan vielä...) naista. Mahdotonta aloittaa jotain uutta. Nyt kun edellisestä ooli mennyt kolme vuotta, alkoi tuntua että voin ja haluan rakastaa jälleen. Löysin aivan upean naisen, tutustuttiin, ja rakastuin! Nyt hän on yhtäkkiä kadonnut eikä vastaa...   Valtavan suuri ikävä on

Mies

Vierailija
17/95 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainuttakaan naista tavannut joka olisi lennossa löytänyt uuden. Vain miehiä. Heillä on jo uusi varattu ja lämmitelty suhteita vaikka edellinen suhde ei ole edes päättynyt tai sänky kylmentynyt. Seksiä pitää saada. Valehdella ja pettää. Oma mies tekee juuri parhaillaan näin. Minä kerään tavarani ja olen muuttamassa. Ja kyllä. Uutta ei ole tiedossa tosin kun tulevalla ex puolisolla. Edellisen kerran kun erosin olin ja halusin olla yksin. Vierähti melkein viisi vuotta! Oli ihan mahtavaa aikaa! Mä haluan olla rehellinen ja käsitellä vanhan suhteen ajan kanssa ja sitten vasta ottaa uuden. Se on reilumpaa uutta kohtaan kun ei ole mielessä pyörimässä menneisyys.

Vierailija
18/95 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat varmaan naisesti tuntemaan itsensä tosi ainutlaatuiseksi ja rakastetuksi...

Vierailija
19/95 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet saa helpommin parisuhteen kuin naiset.

No olisikin näin  : /

Vierailija
20/95 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sulla meni 10 kk ennen kuin löysit uuden suhteen edellisen päätyttyä? Onko 10 kk sinusta kovinkin pitkä aika?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän