Tarkistaako muiden puolisot kuitit kauppareissun jälkeen
Kommentit (35)
Voi jestas sentään. Onko tollasiakin puolisoita olemassa?
Ei helvetti jos mun ukko alkais tutkia mun ostoskuitteja, saati suuttumaan jostain kuiteista. Ei mahdu mun elämään tuollaiset kyylät ja määräilijät.
Siis tää nyt kuuluu samaan sarjaan kännykän ratsauksen kanssa. Jokaisella ukolla on samanlainen oikeus ratsata kaikki naisen tekemiset. Poikkeus naisiin on vain se että kun miehillä ei ole sitä kuuluisaa naisen vaistoa niin miehen pitää jatkuvasti pitää yllä ns. pistotarkastuksia, jotta mahdolliset petolliset aikeeet selviäisivät.
Kyllä minä itsekin usein ihan mielenkiinnosta kysyn paljonko meni ruokakauppaan, mutta en nyt mitään kuitteja syynää :D meillä on yhteinen taloustili niin toki kiinnostaa paljonko sinne jää rahaa ja teen yleensä kauppalistan, niin kiinnostaa tietää minkälaisella ruokalistalla menee minkäkin verran rahaa. Enkä minä kyllä toisen henkilökohtaisista ostoksista ole kiinnostunut.
Olen siis diabeetikko ja puoliso pelkää että ostan sokeriherkkuja vaikka ruokavaliolla voisi tulla parannusta oloon.
Ei kuulu puolisolle että ostan kakkua ja suklaata ja syön ne salaa :(
ap
Vierailija kirjoitti:
Olen siis diabeetikko ja puoliso pelkää että ostan sokeriherkkuja vaikka ruokavaliolla voisi tulla parannusta oloon.
ap
Provohan tämä, mutta vastaan silti:
En todellakaan suostuisi kynnysmatoksi eli kantamaan kuitteja ostoksistani ja jos joskus olisi tarpeen ottaa kuitti ja näyttää se (esim. kulujen jakamiseksi keskenämme) ostaisin omat ostokseni erikseen.
Vierailija kirjoitti:
ap
Ootko tyhmä vai tampio?
Vierailija kirjoitti:
ap
Et ole oikea ap vaan minä olen. Ja en ole diabeetikko. Hoidan kauppareissut ja maksetaan ostokset 50/50 niin mies tarkistaa kuitit
-oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ukkos tekee noin?
Luulen ettei luota muhun
ap
Ei. Jos kuitti on minulla, tarkoittaa se, että olen myös maksanut ostokset. Ainoastaan itseäni saattaa kiinnostaa tsekata, onko hinnat oikein kuitilla.
En miehen omien ostosten perään kysele, mutta jos yhdessä ollaan oltu kaupassa tai mä itsekseni, niin kyllä musta on kiva tarkistaa jälkeenpäin kuitista, että paljon meni rahaa ja otettiinko kaikista ostoksista varmasti oikea hinta.
Kaverini ostaa jäätelön aina eri kuitille 😂🙈🙉🙊
Ei todellakaan tarkista ja jos alkaisi tuollaista tekemään, saisi siitä lähtien hoitaa 100% kaupassakäynneistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ootko tyhmä vai tampio?
Molempia.
ap.
Tarkistamme yhdessä ja budjetoimme. Joskus puoliso voi tehdä sen yksinkin.
Ei.