Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä joka olet onnellisessa pitkäaikaisessa parisuhteessa! Kerro puolisosi huonot puolet!

Vierailija
23.03.2017 |

Ihan vaan osoituksena siitä että ne hyvätkään kumppanit eivät ole täydellisiä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöristyy vuosi vuodelta. Syö todella epäterveellisesti "äijätyyliin". Selittämättömiä terveysongelmia. Työstressi haittaa vapaa-aikaa, liikaa huolia. 

t. Ap

Vierailija
2/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että meillä on hyvä suhde nimenomaan siksi, että keskitytään niihin hyviin puoliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- työkyvyttömyyseläkkeellä

- käynyt vain peruskoulun

- ei halua seksiä

- ei jaksa kotitöitä kuin aika ajoin

- köyhä ja pienituloinen (luonnollisesti)

Vierailija
4/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu-uninen, työnarkomaani.

Näistä seuraa se, että mies ei juurikaan ole kotona (hereillä) samaan aikaan kuin muu perhe.

Vierailija
5/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni tekee liikaa töitä.

Vierailija
6/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että meillä on hyvä suhde nimenomaan siksi, että keskitytään niihin hyviin puoliin.

Älä nyt jaksa. Kyllä sä nimettömänä voit kertoa ne huonot puolet. Ja jos et voi, sekin sopii, mutta älä sitten kommentoi :)

Vierailija
7/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvainen töistä.

Välillä mustasukkainen mitä en siedä lainkaan. Välillä liian "tiukkis" ja mustavalkoinen omissa mielipiteissään.

Vierailija
8/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä omahyväinen. Ja siisteyskäsitys erilainen kuin minulla. Ihan oikeasti muuta en keksi.

Vierailija
9/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi vuodelta muuttuu nipommaksi. Hän on meillä se, joka nalkuttaa jos koti ei ole tiptop. Alkanut huolehtimaan jo melkein hysteerisesti käsihygieniasta, omastaan ja lasten. Kaipaan välillä sitä nuorta miestä, johon rakastuin 20 vuotta sitten. Se mies osasi olla spontaani ja ottaa ainakin välillä hälläväliä-asenteen. Mies tiedostaa tämän ja se hirvittää häntä, koska muuttuu enemmän oman äitinsä kaltaiseksi.

Vierailija
10/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan hyvinkin aikaansaamaton, mutta kun pääse vauhtiin niin saa lyhyessä ajassa paljonkin aikaan.

Vierailija
11/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuessaan tietokoneelle tai autolle kiroaa todella alatyylisesti, ihan hirveää kuunneltavaa.

Vierailija
12/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kovin itkekäs ja välillä naisen näkökulmasta ajattelematon. Ei muuta. Ihana mies, rakastaa minua ja minun puutteitani. Yhdessä kaksikymmentä vuotta.

Vierailija
13/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän adhd, ei saa mitään asiaa tehtyä loppuun. Innostuu valtavasti jostain uudesta, ja se jää sitten kesken. Hieman sotkuinen. Vanhemmiten ruvennut kiihtymään helpommin. Tietyissä asioissa pihi mutta tuhlaa rahaa minun näkökulmastani kummiin asioihin, mutta ei salli sitä toisille.

18 vuotta.

Vierailija
14/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole täydellinen! Mutta siksi meillä on onnellinen ja pitkäaikainen parisuhde, että osaan katsoa ns. läpi sormien puolisoni huonoja puolia, enkä tuo niitä arjessa aktiivisesti esille,  enkä varsinkaan huutele niitä ulkopuolisille.

Vierailija
15/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole täydellinen! Mutta siksi meillä on onnellinen ja pitkäaikainen parisuhde, että osaan katsoa ns. läpi sormien puolisoni huonoja puolia, enkä tuo niitä arjessa aktiivisesti esille,  enkä varsinkaan huutele niitä ulkopuolisille.

Joopa joo...

Vierailija
16/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ei tee kotitöitä kuin pakottamalla, näin myös kun oli työttömänä 3 vuotta ja minä töissä. Ja jättää likaisia vaatteita ja astioita ympäriinsä. Märät pyyhkeet sohvalle tai lattialle.

-Yrittää aina olla oikeassa.