Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatoin sopia elämäni ensimmäiset treffit eilen

Vierailija
23.03.2017 |

Eli illalla laitoin viestiä ukkelille, että jään nyt hänen tanssiesityksestään paitsi, kun lemmikki kaipailee ruokaa (en ollut käynyt koko päivänä kotona). Sitten kirjottelin heti perään, että meidän pitää lähteä joku ilta tanssimaan ja syömään. (Olin jo aiemmin luvannut lähteä syömään. Meillä on jonkun verran yhteisiä kommelluksia jo takana.) Siitähän ukkeli innostui ja huutomerkkejen kera viestitteli, että totta ihmeessä mennään ja että hän väsää meidän eväät.

Myöhemmin illalla hän vielä laittoi, että tekee sellaiset eväät ettei ravintolastakaan löydy niin hyvää :D

Suullinen sopimus on sitova, vaikka keskustelu viesteillä käytiinkin. Juttuhan on niin, että minä oon 19 ja mies ei sitä tiedä. Minua luullaan yleensä vanhemmaksi, niin se vähän jännittää. Lisäksi...miten treffeillä ollaan? En ole koskaan ennen edes tykännyt kenestäkään miehestä sillä tavalla, kuin tästä miehestä nyt.

Auttakaa? Vinkkejä , kokemuksia?

Ps. Ajattelen että mies vaan sanoi kohteliaisuudesta, että joku kerta mennään, vai sanoiko? Vai mitä hän tarkoitti? Vai hä? Olen ihan hukassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkeli?

Vierailija
2/4 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkeli?

Itse tallensi numeronsa puhelimeeni tuolla nimellä. -AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsää..

Vierailija
4/4 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään palstalla porukkaa, jotka ei osaa suomea.

AP, menet sen miehen kanssa tanssimaan ja syömään ja olet se ihminen, joka olet. Tanssit ja syöt ja juttelet, olet sinä. Mies joko tykkää tai ei tykkää. Ja vaikka siitä ei syntyisi mitään erityistä, niin olipahan kiva ilta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi