Jokaisessa meissä asuu pieni wt. Millaisen wt-teon teit tänään? Millaisen teet huomenna?
Wt 2017-ketjua lukemalla voi todeta aivan jokaikisen syyllistyvän johonkin wt:lle tyypilliseen toimintaan.
Millaisen wt-teon sinä teit tänään?
Millaisen teet huomenna?
Kommentit (69)
Söin auton alle jääneen vompatin päivälliseksi ja loppupäivän join kotipolttoista viskiä kuistilla ja syljeskelin purutupakkaa. Huomenna sama!
Söin makaroonia, jauhelihaa ja ketsuppia.
Vauvapalstailin. Olin työtön. Asuin vuokralla. Söin pakastepizzaa ja join energiajuomaa.
Osan näistä aion toistaa huomenna.
Käytin Mk-laukkua, poltin tupakan ja jätin aamupalan väliin.
Söin päin persettä ja heiluin kotona lepardileggareissa sekä miesten hupparissa. Jäin mussuttamaan leipää ja lukemaan blogia kuntosalin sijasta.
Kävin kaupassa verkkarit jalassa ilman meikkiä ja hiukset ponnarilla. Ostin limua. Huomenna luultavasti käyn Lidlissä ostamassa neljän juuston pakastepitsaa (huomaa ts ja se, että kyseinen pakkaus on 2-pack ja syön sen varmasti ihan yksin viikonlopun aikana vuokra-asunnossani).
Pukeuduin leggingseihin ja leopardikuvioiseen paitaan. Vedin subua. Join kaljaa vaikka on torstai ja huomenna (viimenen) työpäivä. Poltin tupakkaa sisällä. Söin sipsiä ja dippiä.
Tulin av:lle. Söin äsken hilloa suoraan purkista ruokalusikallisen kun teki mieli makeaa eikä ollut muuta. Pukeuduin tänään jegginsseihin ja lorttonarupaitaan ja minulla on shokkivärjätyt hiukset.
Join saunassa ja saunan jälkeenkin kaljan! Vieläpä ihan perus karjalaa ;)
Asuin vuokralla ja poltin tupakkaa. Vastapainoksi olin töissä toimihenkilönä, luin Italo Calvinon kirjaa, ostin salaattia, hedelmiä ja El Naturalistan kengät ja katson RKP:n vaalikeskustelua. Väittelin myös kahvitunnilla englanniksi akselivaltojen suhteista toisiinsa toisessa maailmansodassa.
Koulutin kanssa-autoilijoita.
Sinkkumies
Olen ollut av:lla ja syönyt enemmän kuin olen kuluttanut.
Käytin MK:ta, paistoin päivälliseksi pakastepizzan. Tunsin typerää ylemmyyttä erästä kollegaa kohtaan, ihan itsekeskeisyyttäni. Hyi hyi.
Kävin Tokmannilla.
Huomenna vapaapäivä, aion nukkua pitkään ja päivän surffailla netissä.
Mutta päivän isoin wt-teko oli tämän viestin kirjoittaminen.
Käyttäjä2513 kirjoitti:
En ole lukenut ko. ketjua, mutta eiköhän mun tämän päivän pahin wt-teko ollut tämän palstan lukeminen.
Sama täällä ja lopetan samantien. Mitä tämä wt-höpötys nyt oikein on olevinaan? WC, sanon minä.
Syön sipsii ja juon lonkkuu