Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän koulun kutoset tarvitsevat apua

Kyllästynyt
22.03.2017 |

Tämä asia vaikuttaa moniin meidän koulun kutosluokkalaisiin. Mä oon siis vaan yks kutone, joka tätä täällä kirjottelee. Mutta mul on asia mistä haluan puhua.
Huolestuttavan monella mun ystävällä on huono itsetunto. Moni purkaa pahaa oloa haukkumalla muita ja lopputulos on se että tosi monella on kurja olla. Mulle tulee paljon snäppejä, missä joku mun kavereista tyyliin itkee. Mä en vaan jaksais kattoo sitä. En jaksa kattoo että jokasella on kurja olla. Kukaan ei oo puhunu tästä vanhemmille, tai muille aikuisille.
Me kyl tullaan toimeen, mut se vaan välillä menee siihen pisteeseen että jotain harmittaa. Tätä on tosi hankala selittää, enkä nyt aijo kirjottaa pidempää romaania koska en tiedä miten tän kertois. Mut sanon vielä yksinkertaisesti: Liian monella mun kaverilla on paha olla, enkä halua katsoa sitä. En halua kuulla että joku on taas viillelly tai tehny muuta pahaa.
Mitä mä voin tehdä? Auttakaa mua! Porukka ei enää luota muhu jos kerron aikuisille. En jaksa enää tätä samaa paskaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tämä viesti opettajalle. Heti. Hänen tehtävänsä on hoitaa asia eteenpäin niin, ettei sinun nimesi nouse esille.

Ei ole tarkoitus, että elämä tuntuu lapsista noin kurjalle eikä siitä mukamas voi puhua aikuisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi