Kaduttaa, että otin miehen luokseni asumaan!
Mieheni muutettua lasteni ja minun luokseni, hänestä kuoriutui ihan hirveä. Hän istuu kaikki vapaat television ääressä, josta kontrolloi minun ja lasteni tekemisiä, valittaa ja raivoaa meille. Minun on pitänyt opetella leikkaamaan leipäkin uudella tavalla, ettei mies raivostu. Lapsille en uskalla päästää kuin yhden kaverin kerralla, ettei mies raivostu lapsista lähtevistä äänistä. Mies kehuu koko ajan omia tekemisiään ja väheksyy minun tekemisiä. Esim tulin yhden koulutuksen ja tentin jälkeen innoissani kotiin, kerroin miehelleni innoissani, että sain parhaat pisteet. Mies kommentoi, että mitä siitä.
Aikani tyhmänä uskoin miehen selityksiä käytöksestään, mutta nyt alan uskoa, että ennen yhteenmuuttoa hän feikkasi. Hänen piti olla niin lempeä ja lapsia rakastava, hyvä ja hellä. Kaikki hyvyydet alkoivat katoamaan pian yhteen muuton jälkeen. Olen päättänyt muuttaa miehestä erilleen, mutta pelottaa hirveästi kertoa se hänelle. Eniten vihaan ja syytän itseäni, en nähnyt mitään seurustelu aikana.
Kommentit (13)
Heitän todella. Pelottaa kuitenkin hirveästi tehdä se. Onko linjoilla ketään kanssakumppania?
T. Ap
Heitin juuri tuollaisen ulos, ja todellakin oli aivan eri mies ennen yhteenmuuttoa. Uskomatonta kuinka tyhmäksi sitä itsensä tunsi, että meni sellaiseen lankaan. Mutta mitä vähemmän aikaa annat tyypille pesiytyä sen helpommin onnistut.
Kertoa ei edes tarvitse, jos pelkäät turvallisuutesi puolesta. Hommaat asunnon salaa, häivyt ja katkaiset yhteydet. Ei sentään ole yhteisiä lapsia, se tekisi asioista hankalampia?
Heitä hänet ulos NYT HETI! Ei sun tarvi tollasta sikaa katella sekunttiakaan!
Ja kuinkahan kauan mahdoit "seurustella" ennen kuin pääsit miehen valloittamaan sen sohvan. Viikon? Ja nyt tuli yllätyksenä tämä miehen todellinen luonne?
Älä kerro eropäätöksestäsi kotona kun olette siellä kahden tai lasten kanssa. Kerro julkisella paikalla, tai kun kotona on muitakin "raavaita" aikuisia. Turvallisinta on ehkä vaan hankkia kämppä ja tilata muuttoapu kaikessa hiljaisuudessa ajankohdalle, kun mies on muualla. Äläkä kerro uutta osoitetta. Tai muu vastaava strategia. Älä aseta itseäsi ja lapsiasiat vaaratilanteeseen. Jos mies pelottaa ja hän on aggressiivinen, on mahdollista, että hän reagoi väkivaltaisesti.
Ukko ulos ja äkkiä!
Kuinka kauan ehditte asua yhdessä ennen kuin totuus miehestä tuli ilmi?
Onko asunto ainoastaan sinun nimissäsi vai teidän molempien nimissä? Jos asunto on teidän molempien nimissä, asia voi mutkistua, jos hän päättää ruveta vastahankaan.
Hei älä koskaan ota runoilijaa, luoksesi asumaan. Se vain ryyppää, rähjää ja rellestää. Ja kaataa kaljaa sun kitaraas.
Kuullostaa mun ukolta. En ole uskaltautunut muuttaamaan hänen kanssa yhteen, enkä muuta. Jos ei eri ulko.ovia ym.tiloja. Nimittäin mies on ihan ok kun ollaan mun luona. Hänen luotaan taas lähden miltei poikkeuksetta itku kurkussa. Hänestä kuoriutuu omassa kodissaan täys idiootti, joka arvostelee mua, käskyttää ja mun pitäis periaattessa tehdä kokoajan jotain hyödyllistä, eli siivota ym. Ajatuskin moisesta piian roolista.... no thanks..
Palkkaa vartija vartiointiliikkeestä eli tee toimeksianto. Maksaa tosin,mutta tilanne hoituu. Poliisikin on toki,mutta pitää tehdä rikosilmoitus,ja jos rikosta ei ole tapahtunut vielä...
Tosiaan,heitä tyyppi jotenkin pihalle.Jos käy työssä,niin vaihdata ainakin lukko
Seurustelimme vähän alle kaksi vuotta. Kuvittelin tuntevani mieheni siinä vaiheessa, kun muutimme yhteen. Asunto on minun nimissä, eli hän muutti meidän luokse, irtisanoi oman asuntonsa. Hän oli valmis muuttamaan yhteen jo muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, mutta halusin tutustua kunnolla ennen yhteen muuttoa. Hän vietti meillä aikaa paljon, ennenkuin muutimme yhteen. Tarjosi apuaan yh arkeeni, oli valmis olemaan lasteni kanssa jne....
Vihaan niin paljon itseäni, että uskoin kaiken. Toisaalta toisinani epäilen, että jos olenkin itse niin hullu, että tein miehenikin hulluksi!
T. Ap
Tee lapsillesi palvelus ja ukko ulos