Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaa niin paljon päähän, että mieheni meni pettämään minua kauniin 22-vuotiaan kanssa, jonka takia erosimme!

Vierailija
22.03.2017 |

Ette usko, mutta mieheni on oikeasti hyvä mies. Ollut aina hyvä minulle sekä lapsille. Mutta sitten tuli joku ihmeellinen kriisi ja piti mennä tkeemään tuollainen tyhmä teko. Mieheni on 35-vuotias.
Harmittaa niin paljon! Koko yhteinen elämä heitettiin roskakoriin tuon pissikseen sekaantumisen takia.
Olisin jopa voinut antaa anteeksi pettämisen itseni ikäisen ja oloisen kanssa, mutta se, että mies sekaantuu oikeasti tuollaiseen nuoreen tyttöön, niin sitä en vaan kestänyt!

Nyt asumme omissa asunnoissamme ja kummatkin olemme onnettomia. Päivä kerralla mennään.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuori nainen jäi kuvioista pois ennen kuin edes kuulin koko tapauksesta.

Kannattaa oikeasti miettiä, haluaako riskeerata hyvän elämän jonkun ihastuksen takia.

ap

Vierailija
2/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

öööööö......okeiiii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että! Kyllä pano on aina pano.

Vierailija
4/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että! Kyllä pano on aina pano.

Joo, varmaan niin. Mutta ei ole mieheni enää entisensä tuon kriisin jälkeen. Menetti unelmansa ja perheensä. Jatkossa taitaa miettiä vähän tarkemmin "panojaan". 

Elämässä hetken huuma ei ole välttämättä se kaikista paras vaihtoehto. Sinäkin saatat sen oppia, kun tuosta vähän kasvat.

ap

Vierailija
5/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottaavsti ihmiset otatte tästä opiksenne! Pettäminen on oikeasti todella helppoa, mutta sillä voi myös pilata oman elämän täydellisesti!

Vierailija
6/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin jopa voinut antaa anteeksi pettämisen itseni ikäisen ja oloisen kanssa, mutta se, että mies sekaantuu oikeasti tuollaiseen nuoreen tyttöön, niin sitä en vaan kestänyt!

Mitäs logiikkaa tuossa sitten on?

Vierailija
7/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs logiikkaa tuossa sitten on?

Omalla kohdallani ainakin se logiikka, että olin juuri "toipunut" pahasta kolmenkympin kriisistä ja alkanut hyväksyä vanhenevan ulkomuotoni ja -näköni. Sitten mies pamauttaa tuollaisen pommin! Ja mies tiesi tuon kriisini! Hän tiesi, miten hauras olin asian suhteen. Se kaikki työ, mitä olin tehnyt itseni kanssa, meni täysin hukkaan. Tuntui, että minä olen käytetty nainen, joka on synnyttänyt ja vanhentunut ja miehen piti saada nuorempaa ja parempaa. Tuntui, etten minä enää kelvannut. Vielä nytkin painin näiden asioiden kanssa, vaikka pettämisestä on aikaa jo pian vuosi. 

Vierailija
8/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko löysit uuden, paremman miehen?

Vierailija
9/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole löytänyt uutta vielä. Einkä ole kyllä valmiskaan sellaiseen.

Vierailija
11/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vai jälkeen eronne? Viestissäsi,Ap,omituiset viittaussuhteet

Vierailija
12/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi niin, että olin itse 30- vuotias ja naimisissa samanikäisen miehen kanssa. Hän petti minua yli 40- vuotiaan naisen kanssa, eikä ollut eka kerta. Siinä meni 10 vuoden mittainen suhde yhdeksi luvuksi avioerotilastoihin.

Vierailija
13/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa sinun puolestasi. Olet rohkea nainen kun uskalsit tuon ratkaisun tehdä. Oma mieheni teki saman tempun. Minä tein hänelle lapset ja hän kiitoksena kävi kiksauttaa nuorempaa ja lapsetonta nuorta naista. Ei erottu. En halunnut alkaa heti elämään eroperheen arkea kun olin vasta saanut juuri ja juuri lapset maailman. Elämä ei mene aina niinkun suunnittelee. Suhde tässä kyllä meni aivan piloille.

Vierailija
14/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vai jälkeen eronne? Viestissäsi,Ap,omituiset viittaussuhteet

Ennen vai jälkeen eroa mitä?

Vierailija
15/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette eronneet, mutta kutsut yhä exää mieheksesi?

Ei millään pahalla siis, mietin vain, mistä tuo kertoo. Ilmeisimmin näet hänet yhä puolisonasi ainakin jollain tasolla?

Vierailija
16/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa sinun puolestasi. Olet rohkea nainen kun uskalsit tuon ratkaisun tehdä. Oma mieheni teki saman tempun. Minä tein hänelle lapset ja hän kiitoksena kävi kiksauttaa nuorempaa ja lapsetonta nuorta naista. Ei erottu. En halunnut alkaa heti elämään eroperheen arkea kun olin vasta saanut juuri ja juuri lapset maailman. Elämä ei mene aina niinkun suunnittelee. Suhde tässä kyllä meni aivan piloille.

Voi sinua! Minä kyllä kannustaisin sinua lähtemään omille teille! Tuska oikeasti pienenee kun saat oman ylpeytesi takaisin. Ei kannata jäädä huonoon suhteeseen. Sinusta tulee tuota menoa katkera. Voimia!

Vierailija
17/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästi teit kun jätit. Nyt sinnuu v.........aa

Vierailija
18/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette eronneet, mutta kutsut yhä exää mieheksesi?

Ei millään pahalla siis, mietin vain, mistä tuo kertoo. Ilmeisimmin näet hänet yhä puolisonasi ainakin jollain tasolla?

No joo, se voi olla. Oltiin yhdessä 10 vuotta. Tosiaan jäi se ex-liite tuosta aloituksesta pois. Mutta en tiedä... tuskin se, että puhun miehestäni enkä ex-miehestäni, kertoo mitään syvällisempää mistään. Olemme eronneet ja asumme eri asunnoissa. Lasten huoltajuus on sovittu sovussa. Tottakai minulla on edelleen tunteita EX-miestäni kohtaan. 

Vierailija
19/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmästi teit kun jätit. Nyt sinnuu v.........aa

Niin vituttaakin. Mutta enemmän vitutti silloin kun olin vielä pettäjän kanssa saman katon alla. Kyllä nyt on parempi! 

Vierailija
20/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brassaile vaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi