Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset saavat minut kammoamaan sitoutumista naisena

Vierailija
22.03.2017 |

Huh. Tajuatteko itsekään miten tossun alla olette? Tuleeko naisilla jotenkin luonnostaan kaiken totteleminen ja alistuminen? Kamalaa katseltavaa näin oikeasti älykkäänä naisena joka osaa kyseenalaistaa normit ja joka pärjää yksin. Te naiset olette niin riippuvaisia siitä minä miehet teitä pitävät. Haette hyväksyntää seksillä ja siveydellä, pyritte pukeutumaan ja käyttäytymään kuten miehet haluavat. Naiset ovat todellisia pikkuorjia avioliitoissaan eivätkä he itse edes tajua miten halvalla heitä pannaan. Pannaan. Kirjaimellisesti.

Onko täällä ketään muuta naista jota lähinnä kammottaa olla joku siveä pikkuvaimo joka hiireilee miehensä helmassa joka on vain vapaampi avioliiton myötä. Avioliitto mahdollistaa miehelle uran ja vapauden. Miehet käyvät huorissa edelleen, katselevat muita, käyvät töissä ja rakentavat uraa _omalla nimellään_. Naiset ovat niin tossun alla että vaihtavat nimensä, ovat neitsyitä miestä varten, pukeutuvat miestä varten, eivät kyseenalaista miehiä tai konservatiivisia tapoja missään.

Miehet muuten lisäksi kutsuvat työtänne loisimiseksi. Ihanaa sitoutumista. Hirveää katseltavaa näin korkeamman älyn omaavana joka osaa kyseenalaistaa tapoja ja käytäntöjä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä sitten käy, kun joku raukka ottaa mammapalstan jutut tosissaan.

Vierailija
2/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua sä selität? Sä ite elät jossain niin sairaassa maailmassa et sinä et tule koskaan olemaan onnellinen etkä vapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet, lääkkeet.... joko niitä ei ole otettu ajallaan tai sitten niitä on napautti vähän liikaa.

Vierailija
4/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hirveää katseltavaa näin korkeamman älyn omaavana joka osaa kyseenalaistaa tapoja ja käytäntöjä."

Busted, lassukka!

Vierailija
5/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä kanssasi. Älystäni en sano mitään, mutta oman näkemykseni mukaan aloituksesi pitää hyvin paikkansa monen suomalaisen naisen kohdalla. Historiaa on vaikea karistaa näkemyksistä.

Vierailija
6/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon on ihan helppo ratkaisu: elä suhteessa omien arvojesi mukaisesti ja anna muiden elää omaa elämäänsä.

t. mies

Vierailija
7/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavinta on naisten miehiltä omaksuttu piilevä naisviha, jolla he toimivat epäloogisen moraalin vartijoina toisia naisia kohtaan.

Vierailija
8/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä noin jyrkästi kammoksuta, koska on nykyään todella tasavertaisiakin pariskuntia lapsineen. Mutta se valheellinen sopuliturvakupla kammoksuttaa; oma talo, puoliso, lapsia, kaksi autoa, kivoja matkoja, kivoja harrastuksia, kivoja ystäviä... Ai kiva.

Vierailija
9/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kyllä miehenä kammoksuisin kammottavan kanssa ... edes olemista.

Vierailija
10/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, juuri tuo kammottaa itseänikin. Naiset ovat lojaalimpia miehille kuin itselleen.

Vierailija
11/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei albakka, eihän sulla ole kokemusta miehistä tai parisuhteista ja tuskin kovin montaa tarjollakaan, joten mitä vittua selität?

Vierailija
12/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos aloituksesta Ap. Kiva tietää, että en ole yksin näiden ajatusten kanssa. Välillä palstalla saa sen käsityksen.

Täytyy kuitenkin muistaa, että on olemassa myös tasa-arvoisia pariskuntia ja ihmisiä, jotka kunnioittavat yhtä paljon kumpaakin sukupuolta tai sukupuolettomia. Itse tunnen heitä paljon. Täällä palstalla saa kuitenkin välillä olla ihmeissään. Jostain ne trollitkin ajatuksensa vetävät. :)

Vierailija
13/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kammoan parisuhdetta nyt, kun olen nähnyt millaiseksi kaverini ja sisareni on muuttunut parisuhteessa. Omaa mielipidettä ei ole enää lainkaan, kaikki lauseet ovat 'me'-muodossa, omia kavereita ei voi nähdä juuri ollenkaa kun miehen kaverit ovat tärkeämpiä, itse ei osata eikä yritetä korjata mitään ja kaikista paras oli, kun meidän piti kavereiden kanssa nähdä ja yksi kaveri myöhästyi pari tuntia, koska odotti, että mies tulee töistä kotiin jotta voi sanoa hänelle heipat ennen lähtöä. Ja siis ihan yhdestä illasta kavereiden kanssa oli kyse ja he jo pari vuotta ovat yhdessä asuneet. Näiden esimerkkien takia en uskalla edes parisuhdetta miettiä, koska en halua muuttua avuttomaksi tossukaksi, joka ei pärjää ilman miestä hetkeäkään.

Vierailija
14/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ap tunne naisia, jotka ovat voimakkaita? Sun voimasi ja älysi asettuu hiukan kyseenalaiseen valoon, jos vertaat itseäsi joihinkin hiiriin. Näin naisena en tunnista itseäni suhteessani mieheeni laisinkaan.

Kun aloimme seurustella sanoin, että seksi yököttää minua. Mies halusi silti olla kanssani ja aika vähän oli seksiä. En ole ikinä suostunut seksiin kohottaakseni arvoani miehen silmissä. En ole koskaan ollut nainen, joka laittaa ruokaa miehelle, enkä tee melkein mitään muutakaan miehelle. Me vain olemme yhdessä, ja hoidamme asiat, jotka haluamme.

Vierailija
15/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kammoan parisuhdetta nyt, kun olen nähnyt millaiseksi kaverini ja sisareni on muuttunut parisuhteessa. Omaa mielipidettä ei ole enää lainkaan, kaikki lauseet ovat 'me'-muodossa, omia kavereita ei voi nähdä juuri ollenkaa kun miehen kaverit ovat tärkeämpiä, itse ei osata eikä yritetä korjata mitään ja kaikista paras oli, kun meidän piti kavereiden kanssa nähdä ja yksi kaveri myöhästyi pari tuntia, koska odotti, että mies tulee töistä kotiin jotta voi sanoa hänelle heipat ennen lähtöä. Ja siis ihan yhdestä illasta kavereiden kanssa oli kyse ja he jo pari vuotta ovat yhdessä asuneet. Näiden esimerkkien takia en uskalla edes parisuhdetta miettiä, koska en halua muuttua avuttomaksi tossukaksi, joka ei pärjää ilman miestä hetkeäkään.

Joo, täsmälleen samaa nähnyt. Käsittämätöntä. 

Vierailija
16/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, ei tarvitse katsoa kuin  naisten palstoja facessa tai täällä ja naisten lehtiä. täynnä vinkkejä näin tyydytät miehen, otat suihin, piristät seksielämää, leivot täydelliset puustit, siivoat kodin, hulehdit lapsista, hulehdit ettet pääse leviämään, näin pidät huolen itsestäsi ja hoikkana. Tai naiste kysyvät kelpaavatko tällaisena tai mitäköhän se mies miettii jos ei halua ottaa suihin.

Sillä välillä miehet puhuvat naisista panoina, vaimomatskuina ja koittavat alistaa naista sen kun kerkeävät. Kukaan ei pidä miestä estoisena jos ei halua nuolla naista tai ottaa dildoa perseeseen.  Harvassa on esim seksissä ne miehet, jotka koittavat tyydyttää naisen. Ne jotka osaavat ottaa huomioon naisen rakastellessaan onkin parhaita ja usein varattuja. Onneksi ei tietysti kaikki. Yliopistomaailmassa kun on ollut, niin aika tasa-arvoista menoa, molemmat huolehtii toisesta ja molemmat käy töissä ja huolehtii yhdessä lapsissa, pitävät jopa isyyslomia nykyään. 

Vierailija
17/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavinta on naisten miehiltä omaksuttu piilevä naisviha, jolla he toimivat epäloogisen moraalin vartijoina toisia naisia kohtaan.

No entäpä tuo ap:n naisviha sitten?

Vierailija
18/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten maailma pyörii miesten ja miehen palvomisen ympärillä. Kuten yllä sanottiin, miehet puhuvat naisista aivan järkyttävään sävyyn. En tajua miten yksikään nainen suostuu katsomaan tuota.

Vierailija
19/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, täsmälleen samaa nähnyt. Käsittämätöntä. 

Kyllä se kuulkaa on miehilläkin ihan samanlaista siinä alkuhuuman vaiheessa. Kyllä moni allekirjoittaa omasta kaveristaan tuon.

Vierailija
20/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh. Tajuatteko itsekään miten tossun alla olette? Tuleeko naisilla jotenkin luonnostaan kaiken totteleminen ja alistuminen? Kamalaa katseltavaa näin oikeasti älykkäänä naisena joka osaa kyseenalaistaa normit ja joka pärjää yksin. Te naiset olette niin riippuvaisia siitä minä miehet teitä pitävät. Haette hyväksyntää seksillä ja siveydellä, pyritte pukeutumaan ja käyttäytymään kuten miehet haluavat. Naiset ovat todellisia pikkuorjia avioliitoissaan eivätkä he itse edes tajua miten halvalla heitä pannaan. Pannaan. Kirjaimellisesti.

Onko täällä ketään muuta naista jota lähinnä kammottaa olla joku siveä pikkuvaimo joka hiireilee miehensä helmassa joka on vain vapaampi avioliiton myötä. Avioliitto mahdollistaa miehelle uran ja vapauden. Miehet käyvät huorissa edelleen, katselevat muita, käyvät töissä ja rakentavat uraa _omalla nimellään_. Naiset ovat niin tossun alla että vaihtavat nimensä, ovat neitsyitä miestä varten, pukeutuvat miestä varten, eivät kyseenalaista miehiä tai konservatiivisia tapoja missään.

Miehet muuten lisäksi kutsuvat työtänne loisimiseksi. Ihanaa sitoutumista. Hirveää katseltavaa näin korkeamman älyn omaavana joka osaa kyseenalaistaa tapoja ja käytäntöjä.

Lapsellisen rasittava kiivaileva tusinaprovo. Tekisit läksysi ja menisit nukkumaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi