Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hölmöä olet puhunut heräämössä?

Vierailija
22.03.2017 |

Tai mitä muuten olet sekoillut sairaalassa lääketokkuroissasi?

Itse sain kerran ennen yhtä operaatiota rauhoittavaa ja olin siitä ihan täysin tutkalla, ei mitään hajua mitä ihmettä olen höpissyt, muistan kyllä että juttua riitti, ja paljon...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätessäni kuvittelin olevani töissä ja työpaikallani. Kaikki ihmiset näyttivät kuitenkin ihan vierailta, joten päättelin niiden olevan juuri aloittaneita kesätyöntekijöitä. Niinpä aloin sitten pontevasti antaa ohjeita, miten meillä käyttäydytään ja mitä töitä on tehtävänä.

Joo, hoitsuja olivat ja vähän vinosti hymyilivät...

Vierailija
2/20 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mittauslaitteita kaipailin. Kanjoneita tai laaksoja muistaakseni halusin mittailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai sen ihmeempää, kuin että ilmoitin, että mulla on pissahätä. Siihen hoitaja sitten, että onpa kumma, kun sulla on tuo katetri.

Vierailija
4/20 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kans olevinaan töissä. Aattelin et sairaala oli tullu meidän firmalle uudeks työalueeks, en kauheesti muista mitä kaikkee höpöttelin hoitajille.

Vierailija
5/20 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki oon ollut muks töissä 😂 Yritin epätoivoisesti tyrkyttää mansettia jonkun käteen siellä ja ärsytti hulluna, kun se "potilas" oli niin kuutamolla, että ei tajunnut tarjota käsivarttaan. Totesin vielä, että onneks on jo perjantai.

Sit olin kysellyt jostain mystisistä pistorasioista, että onko niihin jo laitettu töpselit...

Vierailija
6/20 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts luulin olevani ainut hölösuu. Kuolemattomia kommentteja 2x.

Vierailija
7/20 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaan kuvitella kuinka hauskaa on heräämössä kun kaikki potilaat ovat yhtäkkiä siellä töissä :D

Vierailija
8/20 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin teho-osastolla avosydän leikkaukseen jälkeen. Ja en kai höpötellyt mitään ihmeempiä... Mutta jotain junasta ja hakemisesta höpisin.

Vierailija
9/20 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määritetään se herääkö heräämössä vai teholla? Vai laitetaanko potilaat sinne missä on tilaa?

Vierailija
10/20 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin olevani menossa suunnistamaan puolenhehtaarin metsään kuulemma pienenä, kun olin jossain hammasoperaatiossa.

Vierailija
11/20 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama kokemus kuin ap:lla. Sain illalla unilääkkeen ja olin koko yön höpissyt taukoamatta ja'hyppinyt seinille' sen koommin en unilääkkeisiin ole kajonnut. No, tämä vähän ohis kysymyksestä.

Kerran heräsin nukutuksesta ja kysyin, että miksi tämä sänky on nostettu pystyyn. Heräämössä töissä olleet entiset kollegat ovat nähneet ja kuulleet tarinoita laidasta laitaan.

Vierailija
12/20 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kai sen ihmeempää, kuin että ilmoitin, että mulla on pissahätä. Siihen hoitaja sitten, että onpa kumma, kun sulla on tuo katetri.

Kummallinen vastaus hoitajalta. Kyllä pissahätä voi tuntua katrista huolimatta.

Vierailija
13/20 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukuin poikaystävän äitiä päin naamaa. Oli siis sairaalassa töissä ja kävi katsomassa minua heräämössä. Ei olisi kannattanut...

Vierailija
14/20 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä minäkin oletin olevani, kun tokkuraisena avasin silmäni. Valitettavasti satun olemaan ammatiltani toimittaja, joka luulin tulleeni tekemään juttua sairaalatyöstä. Rupesin siis tekemään haastatteluja ja tekemään hoitajille erinäisiä revolverikysymyksiä.

Ja muistan elävästi hetken, kun tajusin, että olenkin potilaana ja juuri heräilemässä leikkauksesta...

Vierailija
15/20 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta rahakkaasta sopimuksesta ja sitä selittelin. Sanoin myös hoitsuille, että mistä sitä teille saataisiin pätäkkää.

Vierailija
16/20 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin silmät suurina, miksi täällä.tuoksuu mentholille. Hoitajalla oli pastilli suussa. Hymyilin ja kerroin kuinka hyvälle se tuoksuu. Ja tämäkin ennen leikkausta

Vierailija
17/20 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotiaana olin leikkeuksessa, joka ei ollut suuri, mutta pelotti paljon. Lääkkeiden alettua toimia ahdistus lähti ja muisti katkesi, jonka jälkeen seuraava muistikuva on sairaala sängyssä, jonka vieressä kaksi miestä puhuivat, siitä kuinka olivat hitsanneet koko ikänsä ilman maskia ja lääkäri oli väittänyt vitsillä perustavansa rautakaupan silmistä löytyneestä metallista. Isä kielsi nukkumasta, mutta välinpitämättömyyden tunne oli niin suuri, että suljin silmäni ja edessä oleva valkoinen seinä muuttui oranssiksi ja kaksi naista kävelivät värikästä ja piento palloa hiljaa potkien, jonka jälkeen kaikki pimeni ja seuraavaksi isäni taluttaa minua sairaalista ja tuntuu, että Turun keskustassa on todella jyrkkä mäki. Muuta en muista koko päivästä.

Vierailija
18/20 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut vain nielurisojen poistossa n. 10-vuotiaana. Itse en (kai??) puhunut sekavia, mutta muistan että siellä heräämössä oli toinenkin potilas joka kovaan ääneen kaipaili kylmää kaljaa :D Ja tämä oli siis Lastenklinikalla......

Vierailija
19/20 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukuin poikaystävän äitiä päin naamaa. Oli siis sairaalassa töissä ja kävi katsomassa minua heräämössä. Ei olisi kannattanut...

Apua. Ei kai tullut mitään anoppiongelmaa?

Vierailija
20/20 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin sairaalan edellisenä päivänä ennen leikkausta. Sitten leikkausaamuna suihkuun ja karvat veks. Sain 20 mg diapamia mutta ihan skarppi olin kun kärrättiin leikkaussaliin. Ihan itse sain nousta vuoteelta leikkauspöydälle ja muistan miten kylmä se leikkaussali oli. Mutta leikkauspöytä ihanan lämmin... Sitten tuli anestesia lääkäri ja laittoi valkoista maitomaista ainetta kädessä oli kanyyliin... Sitten heräsin teholla sydänleikkauksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi