Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö mun opetella tykkäämään pienistä rinnoistani vai hankkia silikonirinnat?

Vierailija
22.03.2017 |

Olen siis "jo" 25 vuotias, olen aina ollut todella hoikka ja rintani eivät ikinä kasvaneet juurikaan. Toki rintani ovat "terhakat" ja mieheni mielestä kauniit ja mieheni rakastaa niitä, mutta itse olen ajoittain todella epävarma rinnoistani ja olen miettinyt, että pitäisikö minun jotenkin yrittää oppia pitämään rinnoistani ja hyväksyä, että ne ei ikinä kasvaneet vai hankkisinko silikonit?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity mieluummin opiskeluun tai jotain.

Vierailija
2/48 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään silareita yök

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla isommat rinnat? 

Vierailija
4/48 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit hyvän ja timmin perseen, se on PALJON tärkeämpi kuin rintojen koko.

Vierailija
5/48 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni olisin naisellisempi jos minulla olisi isommat rinnat. Ap

Vierailija
6/48 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit tuppaa näyttämään typeriltä, jos on pieni rasvaprosentti. Johtuu varmaan siitä että jotkut ottavat suoraan liian isot tai väärän muotoiset. Jos olisin sinä niin en ottaisi, luonnolliset ovat paremmat vaikka olisivatkin pienet.

m26

Vierailija
7/48 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärräthän, AP, että silikonien ottamiseen liittyy monia komplikaatioriskejä ja ne pitää aina käydä leikkauttamassa ja vaihdattamassa uusiin muutaman vuoden välein? Terveyden menetyksen lisäksi itseäni mietityttäisi myös tajuton taloudellinen investointi, joka silikonien ylläpitämiseen liittyy.

Sinun kannattaisi ennemminkin mennä juttelemaan vaikka jollekin psykoterapeutille tms. noista itsetunto-ongelmistasi. Rintojen koko on elämässä kuitenkin aika sekundäärinen asia verrattuna siihen kokonaisuuteen, joka olet ihmisenä.

Vierailija
8/48 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun vaan täytettä tissiin!

Vierailija
9/48 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräthän, AP, että silikonien ottamiseen liittyy monia komplikaatioriskejä ja ne pitää aina käydä leikkauttamassa ja vaihdattamassa uusiin muutaman vuoden välein? Terveyden menetyksen lisäksi itseäni mietityttäisi myös tajuton taloudellinen investointi, joka silikonien ylläpitämiseen liittyy.

Sinun kannattaisi ennemminkin mennä juttelemaan vaikka jollekin psykoterapeutille tms. noista itsetunto-ongelmistasi. Rintojen koko on elämässä kuitenkin aika sekundäärinen asia verrattuna siihen kokonaisuuteen, joka olet ihmisenä.

Tiedostan riskit ja niiden takia miettisinkin todella tarkkaan jos silikonit ottaisin. En tarkalleen tiedä, että miten usein ne täytyy vaihtaa, mutta olen ymmärtänyt,että kestävät yli 10v.

Ap

Vierailija
10/48 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni olisin naisellisempi jos minulla olisi isommat rinnat. Ap

Naisellisuus on miljoona muutakin asiaa kuin rintojen koko. Mieti myös, miksi ulkoisten tunnusmerkkien eli muiden/miesten miellyttäminen on sinulle noin korostetun tärkeää. Hyvällä itsetunnolla varustettu pienirintainen nainen on tuhat kertaa viehättävämpi myös miesten silmissä kuin jatkuvasti epävarma ja itsestään "vikoja" löytävä povipommi.

Vierailija
11/48 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä iloita esim. siitä että ne ovat terveet ja pidä huolta niistä ( tarkista silloin tällöin ).En menisi noihin silikoneihin luottamaan, se on sitäpaitsi vain yksi "ihanne".

Vierailija
12/48 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hanki silikoneja, tulet katumaan. Voin kertoa että  isoista rinnoista ei ole muuta kuin harmia.

Vierailija
13/48 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedostan riskit ja niiden takia miettisinkin todella tarkkaan jos silikonit ottaisin. En tarkalleen tiedä, että miten usein ne täytyy vaihtaa, mutta olen ymmärtänyt,että kestävät yli 10v.

Ap

Kannattaisi ottaa asiasta vähän paremmin selvää sekä riskien, uusimistarpeen ja hinnan suhteen. 

Ja sori vaan mutta kuulostat kirjoitustesi perusteella niin henkisesti nuorelta, että tuskin todellisuudessa "tiedostat" tästä asiasta kovinkaan paljoa.

Vierailija
14/48 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on isot nännit (rumat) enkä kyllä ole oppinut niistä tykkäämään vaikka olen vuosikausia yrittänyt.

Mieti nyt tarkkaan kumminkin ap. Eikö sulla ole asiat aika hyvin, mies tykkää, vaatteet mahtuu, isot tissit ei ole edes mikään ulkonäköihanne nyt? Kukaan ei saa kaikkea ja sun elämä ja itsetunto ei välttämättä parane vaikka ottaisit silikonit. Mutta jos oot tietoinen riskeistä, oot valmis investoimaan paljon rahaa jne. olet varma että tätä haluat, niin tee se ihmeessä.

Vierailija
15/48 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki isot silarit! Varaan vuoronumeron jo nyt.

Vierailija
16/48 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei mieti, ne on käytännölliset urheillessa eikä aiheudu selkäkipuja tai mitään. Hoikan kropan kanssa sopii hyvin.

Mulla on siis a-kuppi, et oo yksin :D

Vierailija
17/48 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono investointi.

Vierailija
18/48 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pienirintainen +5-kymppinen nainen. Iän myötä pienetkin rinnat ovat"valahtaneet" alaspäin. Olen aina pitänyt rintojani ihan hyvinä, pienet rinnat ovat helpommat eikä kuumallakaan hikevät. Myös lasteni imetykset ovat sujuneet ihan hyvin. Jokainen kokee tietysti asiat omalla laillaan, mutta mieti asiaa ensin tarkasti. Mieti myös mahdolliset tulevat imetykset ja raskaus, se muuttaa aina rintoja.

Vierailija
19/48 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hoikka, se on paljon! Monenlaisista rinnoista pitäviä miehiä löytyy. Mulla on liian isot, hyvä, että löydän liivikaupasta liivit itselleni ja ylipainoa vajaa 40 kg. En laihdu helposti, psyykenlääkkeet ovat turvottaneet, siis lisänneet ruokahalua ja häirinneet aineenvaihduntaa. Oli mulla isohkot rinnat normaalipainoisenakin, mutta ei ne mua sen onnellisemmaksi tehneet.

Vierailija
20/48 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai alat tykkäämään. Isoista on paljon haittaakin. Alkavat vielä rippua, kun ikää tulee.

Minulla on pienet ja pidän näitä itselleni aivan huippuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi