Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jolla ei ole muuta annettavana kuin kauneus ja joka on lähes joka miehen mieleen (ulkonäöllisesti)

Vierailija
22.03.2017 |

Näitä naisia on. Varsinkin 20-30-vuotiaissa tyypeissä. Olen itse ollut jopa kateellinen heille. Enää en ole, koska tiedän, että tuollainen miellyttämisen halu on jostain muualta elämän osa-alueelta pois.

Mutta minua kiinnostaisi tietää, että mitä näille naisille tapahtuu, kun he vanhentuvat?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä vittu kiinnostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua kiinnostaa. Että vittu itelles...

Vierailija
4/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Eikö ole hieman epäreilua tehdä tuollaisia oletuksia muista ihmisistä, joita et välttämättä edes tunne? Ethän sinä voi tietää, millainen sisäinen elämä heillä on.

Vierailija
5/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elelevät onnellisina perheensä kanssa.

Vierailija
6/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olin tuollainen. Sain pari lasta, rupsahdin ja nyt opiskelen kunnon ammattia. Olihan se nuoruus ja kauneus ihanaa aikaa

Vierailija
7/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika alentuvasti sanottu. En usko, että on ihmisiä, joilla ei ole mitään annettavaa muille.

Vierailija
8/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju, ap!

Samaa voisi kysyä ulkoisesti kauniista miehistä, jolla pää lyö täyttä tyhjää tai ovat muuten vaan kusipäitä. Siinä ei kaunis ulkokuori mitään pelasta.

Vierailija
9/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on henkistä kasvua ja kypsymistä sullakin edessä toivon mukaan, jos ainoa keino voittaa kateutesi on muiden haukkuminen ja sen kuvittelu että ovat jotenkin tyhjiä ihmisiä vaikket heitä tunne. Onko tuosta sinunkaan sisäisestä elämästäsi sinulle mitään iloa?

Vierailija
10/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tiedän, oli karkeasti sanottu. Mutta tiedätte mitä tarkoitan. Nämä naiset eivät pysty myöskään olemaan yksin vaan aina erottumaan ottavat uuden miehen. Kyllä he elävät miehen kautta.

Ap

Vierailija
11/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole törmännyt ihmiseen, jolla ei olisi mitään muuta annettavaa (??) kuin kauneus. 

Miksi muuten ajattelet, että sinulle pitäisi olla annettavaa?

Vierailija
12/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Eikö ole hieman epäreilua tehdä tuollaisia oletuksia muista ihmisistä, joita et välttämättä edes tunne? Ethän sinä voi tietää, millainen sisäinen elämä heillä on.

Nimenomaan. Aloitus kertoo enemmän ap:n sisäisestä rumuudesta sekä ennakkoluuloista. Kyllä kaunis voi olla viisas ja menestyä muutenkin kuin  ulkoisilla avuillaan.Esimerkkejä riittää kunhan kaivaa.

Vierailija
13/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puhunut mitään sisäisestä elämästä. En ole myöskään väittänyt että minulla sellaista juurikaan olisi.

Ap

Vierailija
14/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo te voitte tehdä musta mitä päätelmiä tahansa. Ne voi olla totta tai ei.

Mutta mennäänkö kuitenkin asiaan?

Ap

Vierailija
15/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä on henkistä kasvua ja kypsymistä sullakin edessä toivon mukaan, jos ainoa keino voittaa kateutesi on muiden haukkuminen ja sen kuvittelu että ovat jotenkin tyhjiä ihmisiä vaikket heitä tunne. Onko tuosta sinunkaan sisäisestä elämästäsi sinulle mitään iloa?

En ole mielestäni ketään haukkunut. Olen tehnyt havaintoja. Jotkut naiset eivät ole mitään ilman miehiä. Oon pahoillani jos aihe herättää sussa noin paljon ahdistusta.

Ap

Vierailija
16/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi sanoa, että jollakulla ei olisi muuta annettavaa kuin kauneus? Onhan jokaisessa ihmisessä muutakin kuin pelkkä ulkokuori. Ei meistä kukaan ole psyykkisesti tyhjiö.

Entä jos näillä kauniilla nuorilla naisilla on jotain sellaista annettavaa, jota sinä et näe etkä pääse koskaan huomaamaan? Entä jos joku mies arvostaakin tällaisessa naisessa jotain sellaista piirrettä, jota et itse pidä arvossa? Emmehän me taviksetkaan kaikki samanlaisista luonteenpiirteistä viehäty. Se mikä sinusta voi olla turha tai jopa ikävä piirre toisen luonteessa, voi jonkun toisen mielestä olla hyvinkin viehättävä.

Vierailija
17/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään kuvailemaasi tapausta. Tunnen kyllä lukuisia kauniita naisia. Jotkut klassisella, mallimaisella tavalla kauniita, toiset persoonallisella, räväkämmällä tavalla. Mutta yhtä kaikki kauniita niin että varmasti olisivat kenen tahansa miehen mieleen jolla on silmät päässä. Lisäksi kaikilla näillä sattuu olemaan omanlaisensa persoonallisuutensa, vahvuutensa, heikkoutensa, huumorintajunsa ja elämäntarinansa. Eivät nämä kaikki tapaamani kauniit ihmiset ole minun sydänystäviäni, mutta kyllä jo pintapuolisella tuttavuudella on tullut selväksi että läheisilleen heillä on varmasti paljon muutakin annettavaa kuin nätti naamansa.

Monen muun kommentoijan tapaan on mielestäni todella keskenkasvuista takertua maailmankuvaan jossa kauneus tarkoittaisi tyhjää päätä tai persoonatonta ihmistä.

Vierailija
18/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ollaan ulkonäöllisesti lähes joka miehen mieleen? Olen itse bi-nainen ja tajuan kyllä että oikeat mittasuhteet vartalossa sekä kasvoissa tekevät kauniin, mutta silti klassisen kauniissa naisessa voi aika useinkin olla joku ulkoinen piirre joka inhottaa siten että kyseinen nainen ei kiinnosta minua, vaikka olisi selvää että hän on "kaikkien mielestä" hyvännäköinen. Kaunis tai hyvännäköinen lähes kaikkien mielestä ei ole siis yhtä kuin ulkonäöllisesti jokaisen mieleen,eikä varsinkaan yhtä kuin kiinnostava kenelle tahansa, edes pelkkään seksiin.

Vierailija
19/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vastaus on vasta tullut kysymykseen: "mitä näille naisille tapahtuu kun he vanhenevat?"

Vierailija
20/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joku kateellinen kurppa, tiedän jo nimesi, arvaan sen. Tai sitten olet mies. 

Olet mies. Sinuakaan ei kukaan tahdo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi