Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen uskonnoton ja sain anopilta lahjaksi kristillistäkirjallisuutta, mitä tästä pitäisi ajatella?

Vierailija
22.03.2017 |

Kirja oli takakannen mukaan muslimeja loukkaava ja Jeesuksen ihmetekoja sisältävää teosta kuvailtiin tositapahtumiin perustuvaksi. Lahjasta jäi jotenkin ikävä olo, etenkin kun anoppi tietää, etten usko jumalaan tai ihmeisiin yms.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa pelastaa sun syntisen sielun! :D En nostais älämölöä, vaan veisin kaikessa hiljaisuudessa paperinkeräykseen.

Vierailija
2/8 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän anoppi tykkäisi, jos veisit sille ateismia ihannoivan opuksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö hän viestiä, ettei kunnioita minun maailmankatsomustani? Aloin ihan tosissani miettiä, että ehkä hän ei pidä minusta ja lahja oli jonkinlaista piikittelyä.

Vierailija
4/8 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna takaisin ja sano että sinua ei moinen opus kiinnosta. Muutoin tulet saamaan jatkossa lisää ja silloin on vaikeanpi viheltää peli poikki.

Vierailija
5/8 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaisi omalla kohdallani varmaan sitä, että anoppi saisi piakkoin minulta lahjaksi Dawkinsin Jumalharha. Vuoroin vieraissa.

Vierailija
6/8 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ei tiedä keitä Helsingin telttaleirissä on.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703222200089431_uu.shtml

Vierailija
7/8 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lahja, joten ole siitä kiitollinen ja laita vaikka kirjahyllyyn.

Vierailija
8/8 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tuota lahjan antamista hyväntahtoisena eleenä. Selvästi pyrkii lahjalla kommentoimaan maailmankatsomustasi ja yrittää vaikuttaa mielipiteeseesi.

Itse olen kristitty ja miniäni on ilmeisesti ateisti. Hän on aivan ihana ihminen, lämminsydäminen, oikeudenmukainen. Kumpikin kunnoitamme toistemme vakaumusta. Annan hänelle lahjoja, joiden tiedän kiinnostavan häntä, en käännytystarkoituksessa.