Olen uskonnoton ja sain anopilta lahjaksi kristillistäkirjallisuutta, mitä tästä pitäisi ajatella?
Kirja oli takakannen mukaan muslimeja loukkaava ja Jeesuksen ihmetekoja sisältävää teosta kuvailtiin tositapahtumiin perustuvaksi. Lahjasta jäi jotenkin ikävä olo, etenkin kun anoppi tietää, etten usko jumalaan tai ihmeisiin yms.
Kommentit (8)
Mitähän anoppi tykkäisi, jos veisit sille ateismia ihannoivan opuksen?
Yrittääkö hän viestiä, ettei kunnioita minun maailmankatsomustani? Aloin ihan tosissani miettiä, että ehkä hän ei pidä minusta ja lahja oli jonkinlaista piikittelyä.
Anna takaisin ja sano että sinua ei moinen opus kiinnosta. Muutoin tulet saamaan jatkossa lisää ja silloin on vaikeanpi viheltää peli poikki.
Tarkoittaisi omalla kohdallani varmaan sitä, että anoppi saisi piakkoin minulta lahjaksi Dawkinsin Jumalharha. Vuoroin vieraissa.
Poliisi ei tiedä keitä Helsingin telttaleirissä on.
Se on lahja, joten ole siitä kiitollinen ja laita vaikka kirjahyllyyn.
En pidä tuota lahjan antamista hyväntahtoisena eleenä. Selvästi pyrkii lahjalla kommentoimaan maailmankatsomustasi ja yrittää vaikuttaa mielipiteeseesi.
Itse olen kristitty ja miniäni on ilmeisesti ateisti. Hän on aivan ihana ihminen, lämminsydäminen, oikeudenmukainen. Kumpikin kunnoitamme toistemme vakaumusta. Annan hänelle lahjoja, joiden tiedän kiinnostavan häntä, en käännytystarkoituksessa.
Se haluaa pelastaa sun syntisen sielun! :D En nostais älämölöä, vaan veisin kaikessa hiljaisuudessa paperinkeräykseen.