Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kumpa naiset eivät pilkkaisi kaljuuntuvia miehiä :(

Vierailija
22.03.2017 |

Yrittäkää edes olla hieman enpaattisempia kaljuuntuvia miehiä kohtaan. Ethän varmaan pilkkaisi omaa poikaasikaan, jos hänen tukkansa katoaisi vuosien varrella.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pilkkaa? Olet tehnyt jo monta aloitusta.

Vierailija
2/36 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä niiden pilkkaajien oma parasta päiväys on mennyt jo aikoja sitten! Pevkele

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että ketään ei saa pilkata, mutta väkisinkin alan jo ihmettelemään näitä jokapäiväisiä avauksia aiheesta. Onko ongelma todella niin yleinen, että siitä pitää ihan joka ikinen päivä tehdä uusi viestiketju?

Vierailija
4/36 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vaikka ulos kävelylle hengittelemään raikasta ilmaa. Ehkä provoiluintokin laantuisi samalla.

Vierailija
5/36 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän me pilkata. Monet meistä tykkää pienistä kaljupäistä.

Vierailija
6/36 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että jos mies kerran huomaa alkavansa kaljuuntua, miksei hän vain aja kaikkia hiuksia pois? Eikös kaljua yleisesti pidetä aika seksikkäänä miehellä? Ja kalju jopa sopii useimmille miehille. Parempi se ainakin on kuin epätoivoiset yritykset peitellä päälakea.

Vierailija
7/36 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että ketään ei saa pilkata, mutta väkisinkin alan jo ihmettelemään näitä jokapäiväisiä avauksia aiheesta. Onko ongelma todella niin yleinen, että siitä pitää ihan joka ikinen päivä tehdä uusi viestiketju?

Ilmoitan provoiksi kaikki nää niin se joutuu aina aloittamaan uuden.

Vierailija
8/36 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkaan jos yrittää epätoivoisesti pitää kiinni niistä viimeisistä hiusten rippeistä. Kun päälaki alkaa näkyä tai hiusraja on vetäytynyt 10cm, on aika päästää irti niistä lopuistakin. Kalju voi sopia monellekin, mutta säälittävät hajakarvat eivät imartele ketään.

Vierailija
9/36 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittelen mieheni kaljua ja hiuksia, koko päätä ja hän ei koe, että se olisi pilkkaamista, onneksi.

Vierailija
10/36 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetkö sä mitään muuta kuin palstailet?

Vierailija
11/36 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilkkaan jos yrittää epätoivoisesti pitää kiinni niistä viimeisistä hiusten rippeistä. Kun päälaki alkaa näkyä tai hiusraja on vetäytynyt 10cm, on aika päästää irti niistä lopuistakin. Kalju voi sopia monellekin, mutta säälittävät hajakarvat eivät imartele ketään.

Mitä tarkoittaa tuo "epätoivoisesti kiinni pitäminen"? Ihan kiinni pitämättäkin ne hiukset päässä pysyvät, jotka ovat siellä pysyäkseen. Miksi kenenkään pitäisi muokata ulkonäköään sinua miellyttääkseen?

Vierailija
12/36 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitan provoiksi kaikki nää niin se joutuu aina aloittamaan uuden.

Mikset anna niiden keskustella, jotka asiasta keskustella haluavat?

Vierailija
13/36 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa naiset ja miehet eivät pilkkaisi oman eivätkä vastakkaisen sukupuolen edustajia.

Vierailija
14/36 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten kertoo siitä ettei ongelma ole kuin tuon yhden aloituksia tänne tekevän päässä.

Vierailija
15/36 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää edes olla hieman enpaattisempia kaljuuntuvia miehiä kohtaan. Ethän varmaan pilkkaisi omaa poikaasikaan, jos hänen tukkansa katoaisi vuosien varrella.

Älä viitti typerä provo. Olet se parturi jolle oli ongelma klaniksi vedetyt päät.

Vierailija
16/36 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten kertoo siitä ettei ongelma ole kuin tuon yhden aloituksia tänne tekevän päässä.

No eikö se ole ongelma? Missä on mittari joka määrittää oikean ja väärän ongelman?

Vierailija
17/36 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan ja hän ei ole kaljuuntuva. Tiedossa on tämä parturi. Möykkäsi aikoinaan muilla palstoilla.

Vierailija
18/36 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka takana elämä edessä!

Vierailija
19/36 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaljuuntuva nainen, voitaisiin nähdä?

Vierailija
20/36 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaljuuntuva nainen, voitaisiin nähdä?

Mieluusti! Miten saan sinuum yhteyden? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi