Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hus kolmivuorotyö

Kärppisz
22.03.2017 |

Millaista on tehdä 3-vuorotyötä Husissa? Varmaan riippuu aika paljon osastosta, mutta oisko omasta työstä kertoa esim. miten pitkiä vuorot on 8h/vrk päiväsaikaan, yöllä pitempiä? Entäs mitenkä jaksotus aamu, ilta ja yö -putket?

Onko liian rankkaa, hoidan vielä 2-vuotiasta kotona ja teen töitä n. 3 vuoroa/vko. Meillä on nyt vuorot 7.30-21 välillä ja se on ihan ok. Nykyisessä työssä vuorot ei mene mitenkään loogisesti on ilta aamu ilta ihan miten sattuu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ammatti oli mikä?

2/5 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä sairaanhoitajana HUS:silla. Päivystyksessä vuorot saa aika pitkälti itse suunnitella kunhan 3 vk jaksoon tekee 116,5 h. Aamuvuorot 7-14.45/15/15.15/16, yleensä 7-15. Iltavuorot on yleensä klo 13/14-21.30 tsi mahdollisesti jopa 11.30-21.30 ja kaikkea siltä väliltä. Tämä siis päivystyksessä, muistaakseni osastoilla i.vuorot loppuu aikaisemmin.

Tosiaan vuorot saa itse suunnitella ja hyvän listanvetäjän avulla ainakin omalla kohdallani toiveet toteutuu lähes aina ja välttyy näiltä illasta aamuun ym epäkäytännöllisiltä järjestelyiltä. Meillä voi myös tehdä pitkiä vuoroja eli 7-19.15 sekä pidennettyä öitä, 19.15-7.15. Normaalit yöt kestää 21.30-7. Näin meillä ja olen ihan tyytyväinen HUS:siin ylipäätään työnantajana, toki aina löytyy parannettavaa mutta näin ylipäätään viihdyn. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hus on aika iso konserni. sinne mahtuu kaikenlaista. esim. ite teen 8-16.

riippuu missä oot töissä

Vierailija
4/5 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinehuoltajalla työvuorot on ihan mitä sattuu, ei todellakaan mitään yö- tai iltaputkia vaan iltavuorosta aamuvuoroon yms. Eikä pomoja kiinnosta tippaakaan sun toiveesi eikä välinehuoltajia arvosteta muutenkaan, mikä näkyy palkassakin.

5/5 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin arvostan kovasti, ei potilaiden hoidosta tulisi mitään ilman teitä ja varsinkin päivystyksessä nopea laitoshuoltaja on erittäin tärkeä!

Olen kyllä huomannut että teidän esimiehet (entisessä työpaikassa varsinkin) osaa olla hirveän tylyjä mikä on tosi ikävää.

Meillä laitoshuoltajat vaikuttavat päällisin puolin viihtyvän ja toivon asian olevan näin.