Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä ei hyväksy seksileluani

Vierailija
22.03.2017 |

Leluni on semmoinen klitoriskiihotin, pienikokoinen ja tärisevä. En saa orgasmia ilman tätä lelua. Poikaystävän ehto on nyt kuitenkin että en saa käyttää tätä lelua enää. Suostuisitteko muut vai käyttäisittekö salaa?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, en todellakaan suostuisi ja käyttäisin vaikka ihan miehenkin nähden. 

Vierailija
2/35 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan että What! kun luin aloituksesi. Miten voi olla noin ahdasmielinen poikaystävä? :O

Voisiko hän suostua siihen, että käyttäisit lelua vain hänen kanssaan yhdessä? Itse en suostuisi ainakaan kokonaan luopumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten rajoittunut sun poikkis on. JSSAP!

Vierailija
4/35 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas oli ostettu pupuvibraattori sekä geishapallo. Eikö oma kikuli enää kelpaa?

Vierailija
5/35 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi sitten itse varmaan toimia väristimenä.

Vierailija
6/35 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä poikaystävääs vaivaa.. Sen kuuluis olla vaan ilonen sun nautinnostas. Mä vihastuisin tosta aivan hemmetisti.

Vierailija
7/35 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leluni on semmoinen real-doll, Luonnollisen kokoinen aasialainen. En saa orgasmia ilman tätä lelua. Tyttöystävän ehto on nyt kuitenkin että en saa käyttää tätä lelua enää. Suostuisitteko muut vai käyttäisittekö salaa?

Yllä oleva ei pidä paikkansa vaan mihin suuntaan peukuttaisitte jos ap.n kysymys olisi ollut tämä?

Vierailija
8/35 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, itsellänikin on semmoinen teinitytön mukaan muotoiltu fleshlight. Tiukka ja en saa muuten orgasmia. Tyttöystäväni kun sattuu olemaan aikamoinen messuhalli alapäästään. Tyttöystävä ei nyt enää anna minun tuota leluani käyttää. Itse pidän tytön toimintaa aika ahdasmielisenä.

Niinpä :D

Vierailija
9/35 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leluni on semmoinen real-doll, Luonnollisen kokoinen aasialainen. En saa orgasmia ilman tätä lelua. Tyttöystävän ehto on nyt kuitenkin että en saa käyttää tätä lelua enää. Suostuisitteko muut vai käyttäisittekö salaa

- Hah, en todellakaan suostuisi ja käyttäisin vaikka ihan naisenkin nähden.

- Hyi miten rajoittunut sun tyttis on. JSSAP!

- Mitä ihmettä tyttöystävääs vaivaa.. Sen kuuluis olla vaan ilonen sun nautinnostas. Mä vihastuisin tosta aivan hemmetisti.

- Olin aivan että What! kun luin aloituksesi. Miten voi olla noin ahdasmielinen tyttöystävä? :O

Voisiko hän suostua siihen, että käyttäisit lelua vain hänen kanssaan yhdessä? Itse en suostuisi ainakaan kokonaan luopumaan.

Vierailija
10/35 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on mustasukkainen sun lelusta! 

Varmaan raskas ihmisten kanssa.

Vierailija
11/35 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ihn oikeasti mustasukkainen sille lelulle..... 

hahaaaa, ootpa miehen löytänyt...

Vierailija
12/35 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkänäköinen lelu on kyseessä. kuka on hänen kilpailijansa?

Vierailija
13/35 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on mustasukkainen klitoriskiihottimelle.....

Vierailija
14/35 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano hänelle että hänestä saa paremmat tärinät kuin lelusta

Vierailija
15/35 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, itsellänikin on semmoinen teinitytön mukaan muotoiltu fleshlight. Tiukka ja en saa muuten orgasmia. Tyttöystäväni kun sattuu olemaan aikamoinen messuhalli alapäästään. Tyttöystävä ei nyt enää anna minun tuota leluani käyttää. Itse pidän tytön toimintaa aika ahdasmielisenä.

Miten klitoris ja vagina mielessäsi vertautuvat naisen seksuaalisen nautinnon kannalta? Eihän nyt kyse mistään dildosta ollut!

Vierailija
16/35 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen voi kyllä saada orgasmin ilman mitään leluja. Olet ehdollistanut elimistösi laukeamaan vain sen lelun kanssa, koska lelu antaa vahvempaa stimulaatiota kuin sormet tai vaikka miehen kieli. Sen takia ne eivät tunnu yhtä hyvältä. Mies on ihan aiheesta suuttunut.

Jos luovut lelusta, niin klitorikseen palaa kyllä normaali tunto.

Vierailija
17/35 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänne poikaystävän rajoittuneisuudesta kirjoittaneet hyväksyisivät varmaan seksinuken omalla kumppanillaan?

Vierailija
18/35 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voit kysyä poikkikselta, että inko hän kiinnostunut opettelemaan tuottamaan sinulle orgasmin?

Jos ei ole, niin pidät lelusi 100% varmasti.

Vierailija
19/35 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on oikeus tyydyttää itsesi kuten haluat, niin myös poikaystävälläsi. Älä luovu laitteesta äläkä salaile.

Sama koskee fleshlightia ja periaatteessa nukkeakin, tosin itse pitäisin nukketyyppiä niin outona että omat halut olis sen jälkeen kortilla.

Vierailija
20/35 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairas poikaystävä, jätä se hullu.