Poikaystävä ei hyväksy seksileluani
Leluni on semmoinen klitoriskiihotin, pienikokoinen ja tärisevä. En saa orgasmia ilman tätä lelua. Poikaystävän ehto on nyt kuitenkin että en saa käyttää tätä lelua enää. Suostuisitteko muut vai käyttäisittekö salaa?
Kommentit (35)
Olin aivan että What! kun luin aloituksesi. Miten voi olla noin ahdasmielinen poikaystävä? :O
Voisiko hän suostua siihen, että käyttäisit lelua vain hänen kanssaan yhdessä? Itse en suostuisi ainakaan kokonaan luopumaan.
Hyi miten rajoittunut sun poikkis on. JSSAP!
Meillä taas oli ostettu pupuvibraattori sekä geishapallo. Eikö oma kikuli enää kelpaa?
Hän voi sitten itse varmaan toimia väristimenä.
Mitä ihmettä poikaystävääs vaivaa.. Sen kuuluis olla vaan ilonen sun nautinnostas. Mä vihastuisin tosta aivan hemmetisti.
Leluni on semmoinen real-doll, Luonnollisen kokoinen aasialainen. En saa orgasmia ilman tätä lelua. Tyttöystävän ehto on nyt kuitenkin että en saa käyttää tätä lelua enää. Suostuisitteko muut vai käyttäisittekö salaa?
Yllä oleva ei pidä paikkansa vaan mihin suuntaan peukuttaisitte jos ap.n kysymys olisi ollut tämä?
Vierailija kirjoitti:
Joo, itsellänikin on semmoinen teinitytön mukaan muotoiltu fleshlight. Tiukka ja en saa muuten orgasmia. Tyttöystäväni kun sattuu olemaan aikamoinen messuhalli alapäästään. Tyttöystävä ei nyt enää anna minun tuota leluani käyttää. Itse pidän tytön toimintaa aika ahdasmielisenä.
Niinpä :D
Vierailija kirjoitti:
Leluni on semmoinen real-doll, Luonnollisen kokoinen aasialainen. En saa orgasmia ilman tätä lelua. Tyttöystävän ehto on nyt kuitenkin että en saa käyttää tätä lelua enää. Suostuisitteko muut vai käyttäisittekö salaa
- Hah, en todellakaan suostuisi ja käyttäisin vaikka ihan naisenkin nähden.
- Hyi miten rajoittunut sun tyttis on. JSSAP!
- Mitä ihmettä tyttöystävääs vaivaa.. Sen kuuluis olla vaan ilonen sun nautinnostas. Mä vihastuisin tosta aivan hemmetisti.
- Olin aivan että What! kun luin aloituksesi. Miten voi olla noin ahdasmielinen tyttöystävä? :O
Voisiko hän suostua siihen, että käyttäisit lelua vain hänen kanssaan yhdessä? Itse en suostuisi ainakaan kokonaan luopumaan.
Hän on mustasukkainen sun lelusta!
Varmaan raskas ihmisten kanssa.
Hän on ihn oikeasti mustasukkainen sille lelulle.....
hahaaaa, ootpa miehen löytänyt...
Minkänäköinen lelu on kyseessä. kuka on hänen kilpailijansa?
miehesi on mustasukkainen klitoriskiihottimelle.....
sano hänelle että hänestä saa paremmat tärinät kuin lelusta
Vierailija kirjoitti:
Joo, itsellänikin on semmoinen teinitytön mukaan muotoiltu fleshlight. Tiukka ja en saa muuten orgasmia. Tyttöystäväni kun sattuu olemaan aikamoinen messuhalli alapäästään. Tyttöystävä ei nyt enää anna minun tuota leluani käyttää. Itse pidän tytön toimintaa aika ahdasmielisenä.
Miten klitoris ja vagina mielessäsi vertautuvat naisen seksuaalisen nautinnon kannalta? Eihän nyt kyse mistään dildosta ollut!
Jokainen ihminen voi kyllä saada orgasmin ilman mitään leluja. Olet ehdollistanut elimistösi laukeamaan vain sen lelun kanssa, koska lelu antaa vahvempaa stimulaatiota kuin sormet tai vaikka miehen kieli. Sen takia ne eivät tunnu yhtä hyvältä. Mies on ihan aiheesta suuttunut.
Jos luovut lelusta, niin klitorikseen palaa kyllä normaali tunto.
Ja tänne poikaystävän rajoittuneisuudesta kirjoittaneet hyväksyisivät varmaan seksinuken omalla kumppanillaan?
Sitten voit kysyä poikkikselta, että inko hän kiinnostunut opettelemaan tuottamaan sinulle orgasmin?
Jos ei ole, niin pidät lelusi 100% varmasti.
Sulla on oikeus tyydyttää itsesi kuten haluat, niin myös poikaystävälläsi. Älä luovu laitteesta äläkä salaile.
Sama koskee fleshlightia ja periaatteessa nukkeakin, tosin itse pitäisin nukketyyppiä niin outona että omat halut olis sen jälkeen kortilla.
Mielisairas poikaystävä, jätä se hullu.
Hah, en todellakaan suostuisi ja käyttäisin vaikka ihan miehenkin nähden.