Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä ei hyväksy seksileluani

Vierailija
22.03.2017 |

Leluni on semmoinen klitoriskiihotin, pienikokoinen ja tärisevä. En saa orgasmia ilman tätä lelua. Poikaystävän ehto on nyt kuitenkin että en saa käyttää tätä lelua enää. Suostuisitteko muut vai käyttäisittekö salaa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mies osti itse klitoriskiihottimen omaksi ja yhteiseksi iloksi.

Vierailija
22/35 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leluni on semmoinen klitoriskiihotin, pienikokoinen ja tärisevä. En saa orgasmia ilman tätä lelua. Poikaystävän ehto on nyt kuitenkin että en saa käyttää tätä lelua enää. Suostuisitteko muut vai käyttäisittekö salaa?

En suostuisi, koska mua ei määräillä. Onneks mies ymmärtää lelujen päälle ja on ostanut mulle monta tässä vuosien aikana. Sano sille miehelle että klitoris tarvii stimulaatiota yhdynnän aikana - ainoa poikkeus on jos esileikki on ollut  pitkä ja perusteellinen, silloin ei välttämättä tarvitse.

Sun poikkis ei vaan osaa kiihottaa naista, laita se opettelemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyse siis siitä että poikaystäväsi ei hyväksy itsetyydytystäsi? En nyt oikein ymmärrä, miten lelu on erilainen kuin sormet. Fantasioista voisi ehkä olla mustasukkainen, jos jostain pitää. 

Jos poikaystäväsi ei tykkää käyttää lelua teidän yhteisessä seksissä, niin sitten hän ei vaan tykkää sellaisesta seksistä etkä oikeastaan voi kuin olla käyttämättä sitä hänen kanssaan.

Yleisesti ottaen olen sitä mieltä, että asioiden tekeminen salaa ei ole koskaan hyväksi. Uskaltaisitko vaan ilmoittaa, että se mitä itse itsellesi teet ei ole hänen päätettävissä? 

Vierailija
24/35 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ihminen voi kyllä saada orgasmin ilman mitään leluja. Olet ehdollistanut elimistösi laukeamaan vain sen lelun kanssa, koska lelu antaa vahvempaa stimulaatiota kuin sormet tai vaikka miehen kieli. Sen takia ne eivät tunnu yhtä hyvältä. Mies on ihan aiheesta suuttunut.

Jos luovut lelusta, niin klitorikseen palaa kyllä normaali tunto.

Puhu vain omasta puolestasi.

On monia naisia, jotka eivät saa orgasmia ilman tehokasta klitorisvibraa. Esim. eräs 50-nainen ei koskaan aiemmin saanut, ei vaikka mitä olisi tehnyt sormilla ja kielellä. Vasta tehokas vibra orgasmin toi. Eikä ollut tottumisesta kysymys.

Jotkut naiset yksinkertaisesti tarvitsevat niin nopeataajuisen värähtelyn, jonka vain tehokas lelu voi tuottaa. Varsinkin, jos on jokin alueen hermoja vaurioittava sairaus, esim. hermoahtauma, MS-tauti tms. 

Eli jos ei ilman lelua tule, niin puutteessa pitäisi olla  loppuikänsä, koska NORMAALIN ihmisen kuuluu saada ilman lelua? 

Vierailija
25/35 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele luopumaan mutta jos siihen sitten päädyt, voit asettaa ehdoksi että mies antaa kunnolla suuseksiä. Mielestäni jokainen nainen ansaitsee kiihotusta klitorikseensa ja miehenä nautin suuresti suuseksin antamisesta! Nuoleminen kuuluu lähes joka kerta seksiimme poislukien kuukautiset ja avovaimokin tykkää ;)

Vierailija
26/35 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos poikaystäväsi ei tykkää käyttää lelua teidän yhteisessä seksissä, niin sitten hän ei vaan tykkää sellaisesta seksistä etkä oikeastaan voi kuin olla käyttämättä sitä hänen kanssaan.

Siis poikaystävän kantako määrää, miten menetellään? Jos nainen itse käyttää vibraa eikä poikaystävä? 

Itselle asia olisi päivänselvä. Jos miesystäväni ei hyväksyisi klitorisvibrani käyttöä yhdynnän aikana, homma loppuisi siihen.

Mitä vie mieheltä pois naisen klitorisvibran käyttö? Naiselta vibran käyttömättömyys voi viedä orgasmin. 

Täällä rinnastettiin miehen seksinukke klitorisvibraan. Mies saa aivan vapaasti käyttää seksinukkeaan yksinään. En ymmärrä, miten sitä silloin käytetään, kun sekstaillaan oikean naisen kanssa. Seksinuken pimpsa on naisen pimpsan korvike, käsitän. Kuten flesu on naisen pimpsan korvike ja sitäkin käsittääkseni käytetään yksin. Aivan vapaasti! Klitorisvibra on toimii parhaillaan yhdynnän aikana ja joillekin naisille ainoa orgasmin tuoja.

Missä ovat ne "jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan" -mölyäjät?

Vierailija
27/35 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, itsellänikin on semmoinen teinitytön mukaan muotoiltu fleshlight. Tiukka ja en saa muuten orgasmia. Tyttöystäväni kun sattuu olemaan aikamoinen messuhalli alapäästään. Tyttöystävä ei nyt enää anna minun tuota leluani käyttää. Itse pidän tytön toimintaa aika ahdasmielisenä.

Miten klitoris ja vagina mielessäsi vertautuvat naisen seksuaalisen nautinnon kannalta? Eihän nyt kyse mistään dildosta ollut!

Ei tässä mistään dildosta ole puhuttukaan. Mies vain tarvitsi lelua saadakseen orgasmin. Mitä pahaa siinä on?

Vierailija
28/35 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis poikaystävän kantako määrää, miten menetellään? Jos nainen itse käyttää vibraa eikä poikaystävä? 

Itselle asia olisi päivänselvä. Jos miesystäväni ei hyväksyisi klitorisvibrani käyttöä yhdynnän aikana, homma loppuisi siihen.

Mitä vie mieheltä pois naisen klitorisvibran käyttö? Naiselta vibran käyttömättömyys voi viedä orgasmin. 

Täällä rinnastettiin miehen seksinukke klitorisvibraan. Mies saa aivan vapaasti käyttää seksinukkeaan yksinään. En ymmärrä, miten sitä silloin käytetään, kun sekstaillaan oikean naisen kanssa. Seksinuken pimpsa on naisen pimpsan korvike, käsitän. Kuten flesu on naisen pimpsan korvike ja sitäkin käsittääkseni käytetään yksin. Aivan vapaasti! Klitorisvibra on toimii parhaillaan yhdynnän aikana ja joillekin naisille ainoa orgasmin tuoja.

Missä ovat ne "jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan" -mölyäjät?

Seksi on paljon muutakin kuin yhdyntä. Miksi miehen pitäisi harrastaa yhdyntää naisen kanssa, jos ei saa siitä kunnon tyydytystä? Jos miehen tyydytys vaatii sen flesun tai nuken, niin sitten yhteinen seksi on jotain muuta kuin yhdyntää. Ja jos nainenkin saa sen nautintonsa siitä omasta lelustaan, niin mihin hän sitä yhdyntää kaipaisikaan?

Vierailija
29/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin vaan kiihottaa naisen lelut ja jos hän niitä käytyää.

Vierailija
30/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa luopua, kun poikkis hoitaa homman paremmin?

Vierailija
31/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei enää leluja käytetä. Ennen ne oli ihan normaalia, mutta vaimo erehtyi humalapäissään avaamaan suunsa ja kertomaan mitä mielessään runkatessaan ja minun häntä tyydyttäessään on ajatellut. Hänen on kuulemma vaikea orgasmia ilman ajatuksiaan ja on aina ollut. Hän ei ole kuulemma ikinä pystynyt yhdynnän aikana orgasmia saamaan ja sen takia se pitää hoitaa muulla tavoin. Sen jälkeen siitä alkoi pikkuinen sota ja niitä juttuja tuli sen verran, että lähti kullit ja muut vehkeet kaatopaikalle eikä niitä uudestaan enää tule. Pahinta vielä, kun tuntee toisen sen verran hyvin ettei hän pysty edes valehtelemaan, koska tietää ettei se läpi mene. En olisi kyllä ikinä tuollaista uskonut, koska ollaan oltu pitkään yhdessä ja seksielämä on ollut tosi hyvää. Itse kuitenkin olen aina pelkästään ajatukseni omassa vaimossa pitänyt. Kysäiskäähän miehet vaimoilta ketä ja mitä vaimoilla mielessä liikkuu niin saatatte yllättyä. Itse yllätyin, niin pahasti, että vieläkin meinaa välillä kesken seksin tulla vitunmoinen ahdistus. Tiedän, että tästä tulee ahdasmielinen paska kommentteja, mutta paskan väliä...

32/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea noita muita vastauksia, mutta veikkaan, että kumppanisi haukuttiin maanrakoon. Toopesti hän toimii, mutta ratkaisun kannalta olisi hyvä ymmärtää, miksi hän reagoi noin.

Voit toki sanoa hänelle, että kaikki runkkaus on pettämistä ja et sitä hyväksy. Sitten olette viikon ilman seksiä ja kysyt onko pettänyt.

Fiksumpaa kumminkin mennä ihan oikeasti seksuaaliterapeutin juttusille (kunnan) kahdestaan. Tai sitten puhutte keskenänne asian auki.

Tietenkään sinun ei pidä hyväksyä moisia käskyjä.

Vierailija
33/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti Antero kirjoitti:

Meilläkään ei enää leluja käytetä. Ennen ne oli ihan normaalia, mutta vaimo erehtyi humalapäissään avaamaan suunsa ja kertomaan mitä mielessään runkatessaan ja minun häntä tyydyttäessään on ajatellut. Hänen on kuulemma vaikea orgasmia ilman ajatuksiaan ja on aina ollut. Hän ei ole kuulemma ikinä pystynyt yhdynnän aikana orgasmia saamaan ja sen takia se pitää hoitaa muulla tavoin. Sen jälkeen siitä alkoi pikkuinen sota ja niitä juttuja tuli sen verran, että lähti kullit ja muut vehkeet kaatopaikalle eikä niitä uudestaan enää tule. Pahinta vielä, kun tuntee toisen sen verran hyvin ettei hän pysty edes valehtelemaan, koska tietää ettei se läpi mene. En olisi kyllä ikinä tuollaista uskonut, koska ollaan oltu pitkään yhdessä ja seksielämä on ollut tosi hyvää. Itse kuitenkin olen aina pelkästään ajatukseni omassa vaimossa pitänyt. Kysäiskäähän miehet vaimoilta ketä ja mitä vaimoilla mielessä liikkuu niin saatatte yllättyä. Itse yllätyin, niin pahasti, että vieläkin meinaa välillä kesken seksin tulla vitunmoinen ahdistus. Tiedän, että tästä tulee ahdasmielinen paska kommentteja, mutta paskan väliä...

Sikamainen akka...

Vierailija
34/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti Antero kirjoitti:

Meillä ei ole edes ostettu seksileluja tämän takia. Kyllä terveessä parisuhteessa ei muita tarvitse ajatella minkään takia ja jos ei luojan luomat vehkeet toista miellytä niin silloin voi erota.

Vierailija
35/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki voit vaihtaa puolisoa vaikka kalsarien värin takia. Seksi on kuitenkin yhteinen kokemus, joten kyllä naisen seksissä käyttämä vibra on osa myös miehen seksikokemusta. Ja yleisesti ottaen ihmisen ei tarvitse harrastaa sellaista seksiä, mitä ei halua.

Olisiko sellaisen poikaystävän kannassa mitään järkeä? Ehkä ei, mutta seksi on tunne- eikä järkiasia.