Helsinkiläismies kuristi puolisonsa hengiltä - "piti vain rauhoittaa": poliisin karu video näyttää jälkipyykin
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten ne saattoi hukata kriittiset minuutit sen ihmettelemiseen että hengittääkö se vai ei? Ja pitääkö tässä vittu ruveta elvyttämään, totevat lopulta...
Miten voi poliisin ea-valmiudet olla noin huonot?
Turhaa siinä enää elvyttää kun ei tiedä kauanko ollut tajuttomana vai luuletteko että ambulanssit kuljettaa ruumiita täällä.
Niille jotka ihmettelee että poliisit pelkäsivat pöpöjä niin uusimpien Circulationin mukaan puhalluspaineluelvytys ei tuota etua pelkkään paineluelvytykseen.
Kuka ihmeen idiootti sanoo että elvyttäminen on turhaa?! Onko kiire salkkareita katsomaan, vai miksi sitä ei voi tehdä? Ihan sama vaikka toinen olisi 99 % varmuudella kuollut. Jos on se yksi prosentti, silloin pitää elvyttää! Kaikenlaisille meidän verorahoistamme palkka maksetaan.
Toivottavasti noi pirun ammattitaidottomat idiootit saa varotuksen ja joutuvat mapittamaan papereita loppuelämäkseen. Kentälle ei tommosia aivottomia ääliöitä kaivata.
Taas tippui piirun verran usko suomen poliiseihin.
Tunteeko kukaan näitä henkkoht???
Tuommosii ne homot sitten on.
Kaikkea muuta kuin kivoja ihmisiä.
Täytyy myös sanoa, että tuolla videolla poliisin toiminta ei vaikuttanut mitenkään ammattitaitoiselta. Yllätyin todella, koska olen saanut ihan erilaisen kuvan esim. poliisit- sarjan myötä (joka tietenkin on dramatisoitu yms, mutta...).
Minuuttitolkulla pällistellään että mites tää nyt on näin veltto juuei taida hengittää vai hengittääkö ja voihan vittu pitäiskö alkaa tekemään jotain ja rampataan rapparissa edestakaisin kyselemässä kun kaveri tekee kuolemaa. Minnekään ei tunnu olevan kenelläkään kiire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oliks nää homopariskunta?
No mitä luulet kun oli Kalliossa?
Kalliossahan ei asu ketään muita kuin homoja? Oletko ihan viisas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko näillä kaikilla retostella mammapalstalla? Jännää kuinka naisesta, joka yritti polttaa lapsensa kotinsa mukana, ei saa palstalla keskustella, mutta miesten tekemiä rikoksia saa käyttää miesvihan lietsomiseen?
Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että kyllä tähänkin ketjuun kohta joku kommentoi, että kyllä ne naisetkin jne. Niin kappas vain, heti eka kommentti olikin juuri tälläinen. Nykyään ei enää koskaan voi keskustella mistään, mitä miehet/mies on tehnyt, koska saman tien joku on vinkumassa, että kyllä ne naisetkin. No kyllähän ne naiset, mutta tämän(kin) kuristaja on mies.
Sama vinkuminen on toisinpäin, silloin kun nainen murhaa ja siitä haluttais keskustella. Ni ei. "Mutku miehet"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko näillä kaikilla retostella mammapalstalla? Jännää kuinka naisesta, joka yritti polttaa lapsensa kotinsa mukana, ei saa palstalla keskustella, mutta miesten tekemiä rikoksia saa käyttää miesvihan lietsomiseen?
Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että kyllä tähänkin ketjuun kohta joku kommentoi, että kyllä ne naisetkin jne. Niin kappas vain, heti eka kommentti olikin juuri tälläinen. Nykyään ei enää koskaan voi keskustella mistään, mitä miehet/mies on tehnyt, koska saman tien joku on vinkumassa, että kyllä ne naisetkin. No kyllähän ne naiset, mutta tämän(kin) kuristaja on mies.
Vingu vähemmän ja keskity ymmärtämään lukemasi. Viestissä kritisoitiin palstan moderointilinjaa - miesten tekemistä rikoksista saa keskustella, naisten tekemistä ei.
Tulee mulle mieleen useitakin miesten tekemiä rikoksia, joista ei ole täällä saanut keskustella. Eikä todennäköisesti saa enää tästäkään sen jälkeen kun tämä ketju asiattomien kommenttiensa vuoksi poistuu. En siis ole ilmoittanut mitään, mutta veikkaan että äkkiä tää katoaa.
.
Joo, tosiaan ei saa keskustella näistä ulkomaalaisten tekemistä seksuaalirikoksista. Se on nähty
Vierailija kirjoitti:
Olen työni kautta ollut tämän toisen osapuolen kanssa paljon tekemisissä ja voin vannoa, että tämä oli hätävarjelun liioittelua, ei mikään kylmäverinen tappo. Uhrin olen myös tavannut joitain kertoja.
Voi luoja, kuinka typerä teksti. Työn kautta tuntenut, voin vannoa... Just.
Vierailija kirjoitti:
Olen työni kautta ollut tämän toisen osapuolen kanssa paljon tekemisissä ja voin vannoa, että tämä oli hätävarjelun liioittelua, ei mikään kylmäverinen tappo. Uhrin olen myös tavannut joitain kertoja.
Tunsitko taksia-alaalta vai ravontolapuolelta?
MH:lla naksahti päässään ja pahasti. Tosin taisi se puolisokin ollut aivan sekaisin. Miksi se sairaanhoitaja kaveri ei tehnyt mitään? Ei soittanut poliisiakaan ajoissa, vaan kieltäytyi, huh.
Mua kyllä säälittää toi tekijä jotenki. Ihan sairashan tuo uhri oli, se on vaikka mitä säätäny ennenki. Jos olis nainen tappanu väkivaltaisen miehensä pitkäaikaisen väkivallan ja napsahtelun seurauksena ni ei olis noin ankara tuomio.
Turhaa siinä enää elvyttää kun ei tiedä kauanko ollut tajuttomana vai luuletteko että ambulanssit kuljettaa ruumiita täällä.
Niille jotka ihmettelee että poliisit pelkäsivat pöpöjä niin uusimpien Circulationin mukaan puhalluspaineluelvytys ei tuota etua pelkkään paineluelvytykseen.