Yli 30v nainen, miksi annoit itsesi rupsahtaa?
Mikset halua pitää ulkonäöstäsi ja kropastasi huolta?
Kommentit (18)
Seurasin kulahtaneiden ja rupsahtaneiden miesten esimerkkiä.
Erektioni ei onneksi löpsähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin miehetkin kaljuuntuu, ja lihoo keskivartalosta.
Kaljuuntuminen on geneettistä. Kaikki miehet ei kaljuunnu. Lihoaminen on elintavoista kiinni.
En ole täällä sinua varten ap. Kukaan naisista ei ole. Hanki elämä.
Ihan ap:n kiusaksi 😃. Avaankin tässä suklaalevyn, nammmmm mums mums mums kyllä on muuten hyvää suklaata!
Miksen olisi antanut? Ei mua itseäni häiritse. Kaikki me vanhennutaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole täällä sinua varten ap. Kukaan naisista ei ole. Hanki elämä.
Et vastannut kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko vanheneminen riittävä tekosyy sille ettei enää välitä ulkonäöstään tai vartalostaan?
Koska mä voin!
Olen nautinnonhaluinen ja laiska. Elämä on.
Rupsahtaminen on eri asia kuin vanheneminen. En näytä päivääkään nuoremmalta kuin olen mutta silti olen upea.
T. N37
Ap onkin varmasti ihan Jumalan lahja naisille. Laita ap tänne kokovartalokuva (alasti) niin annetaan sulle pisteet.
Tuli mielenterveysongelmia ja lihoin Ketipinorin ansioista 25 kg. 6 kg lähtenyt jo, onneksi.
Kutsutko normaalia ikääntymistä rupsahtamiseksi? Olen ikäisekseni todella hyvässä kunnossa, mutta muutamalla kaverillani yrityksestä ja hyvistä elämäntavoista huolimatta on käynyt toisin. Suvussa kulkevaa sairautta ja geenien vaikutusta. En siltikään kutsuisi rupsahtamiseksi normaalia elämän merkkejä. Oletan, että tässä taas viitataan lihomiseen sun muuhun. Aina ei noihinkaan voi vaikuttaa, jos sairaus takana.
Laihdutin 15kg, sen seurauksena juonteet kasvoissa syveni ja leuan alle sekä vatsaan jäi löysää ihoa :( jos olisi rahaa menisin korjauttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntumisgeenit tulee miehille aina äideiltä, mistä sinun läskisi johtuvatkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vanheneminen riittävä tekosyy sille ettei enää välitä ulkonäöstään tai vartalostaan?
Ei ole mitään tekosyitä. Kuten sanoin - kelpaan itselleni. Se riittää.
Hei siskot, ei anneta tälle mulkulle kaipaamaansa huomiota 😊.