Avaan aina ovet naisellisille naisille, joilla on korkokengät ja korvarenkaat
Talvisaappaissa tai tennareissa laahustavat koruttomat möhkäleet saavat avata ovensa itse. T. Komea mies
Kommentit (31)
Avaan aina miehille ovet. Ei teistä tissiposkista oo mihinkään. Oli kyse sitten laskun maksamisesta tai oven aukaisusta, ei onnistu suomipojalta. Naisten tässä on jo armeijaankin mentävä kun ei teidän vinkunaa kestä.
N28
Vaikka joutuisin avaamaan oven ihan itse vartin välein, olisi se paljon pienempi riesa kuin joka paikkaan korkokengissä kärvistely.
t. paljon kävelevä
Tunnistan tämän miestyypin, ovat oikeasti kohteliaita vain hyvännäköisille naisille.
Eivät vaan tajua, että me hyvännäköiset kyllä huomaamme onko kohteliaisuus pyyteetöntä. Ts. jos ovi aukeaa vain minulle, mutta edellä/perässä kulkeva vaatimattomammin pukeutunut kanssasisareni ei saa samaa kohtelua, on tilanne aivan sama jos ko. miehen otsassa lukisi isolla k*sipää.
Entä jos on vaan h****tin hyvä perse? Korvaako se em. manitut kengät ja korvikset?
Olitko se sinä joka eilen oikeasti paiskasit sen oven kiinni, etten vaan ehdi samalla oven avauksella? Ei kai siinä, osaan avata itsekin, mutta annoit itsestäsi todella juntin ja kusipäisen kuvan kaikille jotka tapauksen näkivät. Ja tiedoksesi, en käytä korkkareita koska mun selkään on 2kk sitten ruuvattu titaanitanko ja just ja just saan niissä matalissa talvikengissä käydä kaupassa.
Varokaa naiset pitämästä korkkareita ja korvarenkaita lentokoneessa tai hätäuloskäynnin lähellä.
Vierailija kirjoitti:
How about a keksitty story?
Miksi toistat tätä typerää mantraa joka ikisessä keskustelussa? Mahtaa elämäsi olla vaikeaa kun kaikkea ja kaikkia täytyy jatkuvasti epäillä ja pelätä. Maailmassa tapahtuu asioita, kummallisiakin. Ja mielipiteitä on yhtä monta kuin ihmisiäkin. Se ei tee kaikesta keksittyä.
Ei haittaa. Osaan avata oven itsekin.
Itse pidän ovea auki jokaiselle
T: koruton möhkäle