Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaameinta mitä nainen voi sängyssä tehdä

Vierailija
21.03.2006 |

Kaameinta mitä nainen voi sängyssä tehdä on sanoa juuri silloin kun oma hengity tihenee ja orkku lähestyy että Älä laukee vielä... Muija tekee sitä jos ei ole ehtnyt mukaan ja pano jälkeen jos multa tulee ja siltä ei niin se on kuin ukkosmyrsky. ei kivaa, menee fiilarit kokonaan ja orkkujen jälkee kun haluaa läheisyyttä niin sitä ei tipu vaan vieressä on kattoon tuijottava eukko tuima ilme naamalla. Hienoa eikö vain. Täläsitä meillä n. joka toinen pano joten en voi suositella edes pahimmalle vihamiehelle. Miehinen tunne kärsii. Entinen eukko aina halasi ja otti sylin vaikka oli joskus minuutin akti. Suukkotteli ja oli avan samala tavalla kuin 10min akti jälkeen missä oli itse saanut orkut. Eikö naiset ymmärä että ainan ei voi orkkuja säädellä. Timo

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittelisikö siinä mielissään naistaan ja sanoisi, että ei se mitään. Ens kerralla sitten. Juuri kun olisi laukeamaisillaan,niin homma jäisikin kesken?? Ei tuntuisi kivalta? Ja nainen vaan sanoisi, et tsori, kun tulin niin nopeesti, ens kerralla sit.

Tuskin tästä miehet tykkäis?! Mut naisten pitäis miehille suoda nopeasti laukeaminen, vai?? Ja itse ilman jäänti? Ei mene läpi, ainakaan minulla.

Vierailija
22/34 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ihana mieheni pitää aina huolta siitä, että minäkin saan. Yleensä kun rakastelemme minä tulen ensin ja mies sitten. Joskus mieheni laukeaa nopeasti ja antaa minulle orkun käsillään. Näin kaikkien miesten pitäisi toimia. Uskomatonta, että joku valittaa läheisyyden puutetta kun jättää naisen ilman orkkua. Pakko olla joku nuori jätkä tai idiootti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin sitä mieltä, ettei sen jälkeen kuuluisi tulla paha mieli kummallekkaan ja ei rakastelun tarvi olla suorittamista. Mutta kyllä se miehet naisen haluja lisää, kun itsekin saa orkut. Jotkut ei kuulemma ole vuosiin saanut.. miehensä kanssa.. en ihmettele, jos tällaiset pihtaa.

Vierailija
24/34 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun tuo vaimokseni kutsuttu naisenkuvatus kerran vastasi puhelimeen kesken seksin, minä olen lakannut välittämästä hänen orkuistaan. Mulla on kalu ja sitä käyttämällä saan seksuaalisen tyydytyksen. Jos muija tekee selväksi, että saa tyydytyksensä puhumalla äitinsä kanssa sisarustensa lapsista tai saippuaoopperoista, hän on samalla ilmaissut, ettei ole minkään seksuaalisen erityishuomion arvoinen.

Muutoinkin tässä ehdottelen miehille miehiksi ryhtymistä.Onhan toki hyvä olla huomaavainen myös sängyssä, mutta lopettakaa nyt nöyristely, hyvänen aika! Ei naisilta vaatimukset lopu. Jos muija ei saa, vika on ensisijaisesti hänessä, ei miehessä. Naisen estoisuus ei johdu miehestä, ellei mies nimenomaan ole niitä aiheuttanut. Ja jos naisen estot ja orgasmivaikeudet johtuvat jostakin psyykkisestä seikasta, hänen on itse hoidettava asia kuntoon. Mies voi enintään auttaa, eikä siihenkään tarvitse koko elämäänsä tuhrata. Jos nainen ei kasva seksuaalisesti aikuiseksi, ongelman tulisi olla hänen.

Vierailija
25/34 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmasti palata halailemaan sitä entistä eukkoa sitten, koska itse naisena tiedän miten raivostuttavaa käytöstä toi on kamarin puolella.

Vierailija
26/34 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla se nainen nytkin tiskaa ;)

Vierailija
27/34 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan nauttii suunnattomasti siitä, kun mies saa. Kauheitan on, jos nainen teeskentelee, että ite naiminen tekee hyvää.

Vierailija
28/34 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sit silleen:

Hoidan vaimon loppuun asti, mut hän ei jaksa enää minu hoidella

Samanaikaisesti on tosi vaikea saada. En muista milloin viimeksi

Minusta on ihan kiva, kun hän vähintään saa, jos laukeisin aikasemmin, olisi syyllisyyden tunne

Viime kerran jälkeen piti hakee pyykkikorista hänen pöksyt ja hoitaa oman käden kautta loppusilaus.... eihän sekä ole ihan normaalia

Vierailija
29/34 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä niin ihana tilanne että kun toinen saa ennen huilataan vähän aikaa ja jatketaan, jos itse olen jo saanut ja en jaksa enää hoidamme miehen orgasmin muuten kuin yhdynnällä. Sama juttu toisin päin.

Vierailija
30/34 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 09:40"]

Meillä on sit silleen:

Hoidan vaimon loppuun asti, mut hän ei jaksa enää minu hoidella

Samanaikaisesti on tosi vaikea saada. En muista milloin viimeksi

Minusta on ihan kiva, kun hän vähintään saa, jos laukeisin aikasemmin, olisi syyllisyyden tunne

Viime kerran jälkeen piti hakee pyykkikorista hänen pöksyt ja hoitaa oman käden kautta loppusilaus.... eihän sekä ole ihan normaalia

[/quote]

meillä myös vähän tähäntyyliin - en nyt sentään hae pikkareita, mutta usein jos en ehdi vaimon mukaan - hän heittää että eksä vois runkata itsellesi orgasmia ?.... höh, ei ihan aina tunnu reilulta tuo..

Vierailija
31/34 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan normaali mies saa perusyhdynnässä. Normaali nainen ei saa perusyhdynnässä, sen luulisi olevan alkeellista yleistietoa jokaisella. Normaali nainen tarvitsee vaginan ulkopuolella sijaitsevan klitoriksen kiihotista sormin tai suulla.

Vierailija
32/34 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mieheltäkään joka kerta irtoo... Eksän kanssa sama pelleily ku alottajalla mutta itellä meni yleensä off asentoon saman tein ja nylkytin akalle orkut sitä itse saamatta..

Vierailija
33/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli entinen tyttöystävä käymään aivan yllättäen ja se alko heti ovella suutelemaan ja hieromaan munaa mun housujen läpi ja sano et se haluu munaa. no vein sen sänkyyn ja riisuttiin toisemme vaatteista ja se meni alasti sänkyyn makaamaan ja sano et mä saan tehä sille mitä ikinä haluan, no tottakai mä ajattelin et nyt saa toteuttaa unelmat ja nussii pilluun, perseeseen ja lopuks laueta suuhun. mutta kun menin sen viereen sänkyyn ni se sano et suihin se ei ota ja perseeseen en saa työntää. no ei siinä voinu ku nussia pilluun mut kokoajan oli mielessä et miks se sano et saan tehdä mitä vaan....

Vierailija
34/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 04:45"]

Normaali ihminen saa orgasmin ihan perusyhdynnässä ja seksissä kummatkin osallistuu tasapuolisesti seksiin.

[/quote]

Puolet suomen naisista eivät ole normaalia ihmisiä. Tätä olen kyllä itekin uumoillut jo jonkin aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan