Sokeat kaverini haluavat nähdä sokeudella ei kuolemalla.
asioita eikä niitä poistettaisi ilmiannonjohdosta ja ylläpidon sokeudesta. En mielestäni haukkunut ketään koska minulla on 10 kaveria ketkä ovat sokeita ja heidän iso äiti lukee näitä heille koska he ovat sokeita ja haluan auttaa sokeita ja he sanoivat ilahtuvansa kuulevansa jonkun puhuvan sokeudesta kuin heidän iso äiti lukee heille. Ehkä minäkin haluan olla sokea?
Jos väität että minulla ei ole 10sokeaa kaveria ja että he eivät halua kuulla heidän iso äidin puhuvan siitä mitä täällä lukee niin haluatko heidän vielä kuolevan sokeuden lisäksi? Jos et halua niin älä ilmianna minun sokeaa kaveria tai hänen perhettä. Toivottavasti sielusi lepää jo nyt.
Kommentit (4)
Olisiko kenelläkään suomennosta tähän?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kenelläkään suomennosta tähän?
Ap:n aiempi ketju poistettiin, mutta ap:lla on kymmenen sokeaa kaveria, joiden suurikokoinen äiti lukee heille ääneen av-palstaa. Sokeat kaverit ilahtuvat, kun joku puhuu heille sokeudestaan samaan aikaan, kun suurikokoinen äiti lukee av:ta. Ap pohtii josko hän haluaisi olla myös sokea.
Ap kyselee, että jos epäillään sokeiden kavereiden ja heidän suurikokoisen äitinsä olemassaoloa (joka lukee edelleen av-palstaa), halutaanko sokeiden kavereiden silloin kuolevan? Jos et halua ap:n sokeiden kavereiden kuolevan, ei pidä heitä ja perhettään silloin ilmiantaa [eli ilmeisesti ap:n keskusteluita toim.huom.].
Lopuksi ap toivoo, että teidän sielunne lepää.
Mitä hittoa :D