Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha mieli tänä aamuna kahvipöydässä sis vuodatusta saavuttamattomasta ihastuksesta

Vierailija
22.03.2017 |

Mulla on yks pitkäkestoinen ihastus, josta en pääse millään yli. Jo 3 vuotta olen tuntenut tätä raastavaa, rikki repivää ihastusta. Hän on varattu, mä oon varattu. Olen yrittänyt päästä yli, keksiä muuta ajateltavaa. Noh, tänään se mies tuli aamukahvipöytään, vaan valitsi viereisen pöydän, vaikka minun luonani olisi ollut enemmän tilaa. :( Petyin, taas. Tää mun ihastus on siis täysin yksipuolista ja hän tietää, että jotain tunteita on.
Hän on ottanut sen linjan, että ignooraa minut, mikä on tottakai varatulle ihmiselle ihan normaali reaktio. SIlti haluaisin olla ystävä, haluaisin olla hyvissä väleissä hänen kanssaan. Mutta hän valitsi kaukaisemman istumapaikan ja istui sinne. Tuntuu, että minut on taas tallattu murskaksi lattialle. :( Teki mieli pillahtaa itkuun, mutta nielin kyyneleet siihen saakka, että pääsin yksin työpisteelleni. Nyt kyyneleet valuvat pitkin poskia. :( Voi miksi, oi miksi mulla on tällaisia typeriä tunteita ja haluja jotain vierasta miestä kohtaan!!! :(
Haluaisin nämä tunteet pois, mutta ei ne mene. Mitä enemmän haluaisin kuolettaa, sitä palavammin tunnen. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työpaikkaa jos pystyt....

Vierailija
2/7 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työpaikkaa, pysyy tunteet paremmin kurissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtikö mies jo panna sinua?

Vierailija
4/7 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehtikö mies jo panna sinua?

MIESkin voi olla uskollinen puolisolleen. 

Tai sitten mää olen susiruma hänen mielestään. 

Vierailija
5/7 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen reaktio on täysin ymmärrettävä. Hän tietää että sinulla on tunteita. Hänellä ei ole. Eikä edes kiinnostusta herätellä mitään juttua. Hän ei tule lähellesi KOSKA sinulla on tunteita.

Sinun ainoa vaihtoehto on täysin unohtaa koko mies. mene vaikka terapiaan, vaihda työpaikkaa / osastoa, ettet joudu olemaan hänen kanssaan missään tekemisissä. Nyt oikeita tekoja miehen unohtamiseksi. älä ajattele häntä ollenkaan. Aina jos ajatus kääntyy ihastukseen, käännät tietoisesti ajatukset pois hänestä ja ajattelet vaikka jotain ihanaa asiaa omasssa miehessäsi. Tai mitä vain muuta.

Ja oikeasti, tee kaikkesi, ettet joudu näemään häntä enää missään tilanteessa. Parasta olisi koko työpaikan vaihtaminen. Poissa silmistä on joskus poissa mielestäkin. Jatkuvasti silmissä on aina  jatkuvasti mielessäkin...

Vierailija
6/7 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on sinun oman pääsi sisäinen tila, jossa on kyse sinun omista tarpeistasi. Sinulta puuttuu jotakin, ja kuvittelet että tunteiden kohde voisi antaa sen sinulle. Koeta ymmärtää, että se on vain kuvitelma. Mies käyttäytyy ainoalla mahdollisella järkevällä tavalla. Jos hän hakeutuisi seuraasi, sehän vain yllyttäisi sinua ja lietsoisi tunteitasi.

Yritä miettiä, mitä olet vailla ja miksi et koe saavasi sitä puolisoltasi.

Vierailija
7/7 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun sijassasi en edes haaveilisi ystävyydestä tuon miehen kanssa. Jos toinen on ihastuksesta järjiltään ja toinen ei, ystävyys ja yhdessäolo, vaikkakin vain työpaikalla, voi olla silkkaa helvettiä. Kun saa olla toisen lähellä eikä kuitenkaan saa, niin huhhuh.

Puhun kokemuksesta. Itselläni alkoivat työt kärsiä aika pahasti, kun joka päivä piti olla tekemisissä. Lopulta vaihdoin työpaikkaa, mitä tässäkin ketjussa on jo sinulle suositeltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän