Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: Kumpia pidät mieluiten vapaa-aikana trikoita vai stretchfarkkuja??

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän mielummin trikoita. Mukavemmat päällä.

Vierailija
2/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot voittaa 100-0 jotkut stretchfarkut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

How about a keksitty story?

Vierailija
4/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Koko 42, mutta mulla kertynyt kaikki ylimääräinen mahaan (ja tisseihin), joten jalkoja kehtaa näyttää.

Vierailija
5/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, urheilutrikoo/alushousukyselytyyppi iskee taas! Melkein jo ehdinkin kaivata! :D

Vierailija
6/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun kaikkea elastaanipaskaa kutsutaan nykyisin farkuiksi. Vaikeahko joskus jopa löytää oikeita farkkuja.

Vierailija
7/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä että. Koko 42, mutta mulla kertynyt kaikki ylimääräinen mahaan (ja tisseihin), joten jalkoja kehtaa näyttää.

Käytätkö stringejä 42 koon trikoiden alla???  :D  Vai onko sun perse niin iso/leveä ettet voi/halua käyttää??

Vierailija
8/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkekaa vaikka alasti.

Vierailija
9/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoo on riskillä ruma.

Vierailija
10/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kahdesta trikoot. En omista stretchfarkkuja. Yleensä olen kotosalla verkkareissa. 

Kun lähden lenkille tai muuten ihmisten ilmoille (esim. kauppaan) puen "oikeat" vaatteet päälle. :)

Vierailija
11/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö stringejä 42 koon trikoiden alla???  :D  Vai onko sun perse niin iso/leveä ettet voi/halua käyttää??

Jos kaikki ylimääräinen kertyy mahaan, perse on useimmiten pieni. Naiset ovat yleensä joko omenoita tai päärynöitä ja omenalla kuten minä on pieni ja kiinteä takapuoli. En käytä ikinä stringejä, ovat olleet out jo kauan.

Vierailija
12/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki ylimääräinen kertyy mahaan, perse on useimmiten pieni. Naiset ovat yleensä joko omenoita tai päärynöitä ja omenalla kuten minä on pieni ja kiinteä takapuoli. En käytä ikinä stringejä, ovat olleet out jo kauan.

Nehän just sopis sulle jos sulla on pieni ja kiinteä takapuoli???.....Usein näkee isoperseisillä stringejä ja ne ei todellakaan sovi :D :D   Mikset käytä ei ne ole OUT!!!!!!!

Vierailija
13/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP.....

Vierailija
14/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot ja stringit kotona päällä.....Mies tykkää katsella muodokasta ja timmiä peppua :)

Vierailija
15/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raappahousuja käytän.

Vierailija
16/25 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot on mukavemmat vapaa-aikana.

Vierailija
17/25 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginssejä. S.

Vierailija
18/25 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap tarkoittaa vapaa-ajalla? Jos olen kotona käytän collage-housuja tai muita ihan rentoja vetimiä, mutta jos ole kaupungilla, niin sitten jotain tavallisia housuja tai farkkuja (joissa kyllä on stretchiä pari prosenttia, mutta liekö nuo farkut sitten jotain farkuiksi naamioituneita sukkahousuja.

Vierailija
19/25 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stretchfarkkuja. Tai sitten legginsejä esim. neulemekon/tunikan kanssa rennompana asuna.

Ap:n klikkaamat trikoot ovat minusta urheiluun tarkoitetut. En ihan ymmärrä, miksi niitä käytetään muutenkin. No toisaalta, olihan se salihousumuotikin silloin myös vapaa-ajan asu. Tämä taitaa vastata vähän sitä.

Koko 38.

Vierailija
20/25 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän collareita.

Ja sitä paitsi trikoot ei ole sama asia kuin urheilutrikoot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi