Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka todennäköistä on tulla raskaaksi tietyllä yrityskerralla?

Vierailija
22.03.2017 |

Jos on aiemmin tullut raskaaksi yk1 ja yksi vahinkoraskaus touhutipoista myös takana?

Haluaisin lapsen syntymän ajoittuvan tietylle aikavälille, mutta mietin kuinka kapea ikkuna "riittää". Pitäisikö ottaa riski että syntyy jouluaattona tai uudenvuodenaattona :S

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät

Vierailija
2/60 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on ihan hyvät? :D 20%, 40%, 80%? :)

Jos skipataan tämä yk niin jäljelle jää enää kaksi yk:ta. Eli ikkuna on joko 2 tai 3 yrityskertaa. En osaa päättää, aloittaisiko jo nyt vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli yk1 ja varmat päivät raskaus takana... mutta kolmannella kerralla ei ollutkaan ihan niin helppoa. Ikää tosin 38v ( oli aiemmissakin 35 ja 37 ) että liekö sillä merkitystä. Tärppäsi yk3, mikä sekin on tosi hyvin, mutta ei nyt yhtä helposti kuin aiemmat. Kaikki on mahdollista.

Vierailija
4/60 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla spekseillä tulin raskaaksi yk4.

Vierailija
5/60 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis aina ajatellut, että kuka tekee lapsensa niin että sillä raukalla on synttärit jouluna :/ Ja nyt saatan itse olla siinä tilanteessa.

Vierailija
6/60 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ristus taas mitä lässytystä. Ehkä on parempi ettet lisäänny enää.

Vierailija
7/60 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nro 3, juuri tällaisia kokemuksia halusin kuulla :)

Ap

Vierailija
8/60 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yritettiin 2 vuotta, tosin vain kerran kuukaudessa. Viimeinen yritys ennen hoitojen alkua ja siitä tärppäsi. Joten tiedä sitä sitten.

Tuossa tilanteessa oli kyllä ihan sama, mihin aikaan vuotta syntymä ajoittuu. Ja vaikka tekisi mitä, lapsi voi syntyä ennen aikojaan. Ystävän vauva syntyi uudenvuoden aattona kuukausi etuajassa.

Vierailija
9/60 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivä jouluaattona ei ole yhtään huono juttu!

Vierailija
10/60 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se syntymäpäivä ole yksi ja sama, jos lapsen haluaa?

Voi tärpätä heti, tai sitten ei. Se, että on aiemmin tullut pelkästä miehen näkemisestä raskaaksi, ei takaa mitään.

Vierailija
11/60 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, yritettiin 2 vuotta, tosin vain kerran kuukaudessa. Viimeinen yritys ennen hoitojen alkua ja siitä tärppäsi. Joten tiedä sitä sitten.

Tuossa tilanteessa oli kyllä ihan sama, mihin aikaan vuotta syntymä ajoittuu. Ja vaikka tekisi mitä, lapsi voi syntyä ennen aikojaan. Ystävän vauva syntyi uudenvuoden aattona kuukausi etuajassa.

No joo totta. Tämä nyt on vain tällaista pientä panikointia samalla ;)

Omat kyllä on pitänyt lopulta savustaa ulos kun eivät ole lähteneet syntymään itsestään.

Vierailija
12/60 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis aina ajatellut, että kuka tekee lapsensa niin että sillä raukalla on synttärit jouluna :/ Ja nyt saatan itse olla siinä tilanteessa.

Ei sillä syntymäpäivällä ole mitään väliä kun ei niitä lapsia saa tuosta vain. Helppoa sellaisten sanoa, jotka raskautuvat heti. Meille, joilla kestää yli vuosikin, sillä syntymäpäivällä ei ole mitään väliä, ihan yhtä rakas se vauva on vaikka jouluaaton olisin ollut synnyttämässä.

Vierailija
13/60 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on yk1 tai yk3. Yhdyntä nro yksi? Ei mitään todennäköisyyksiä noin lasketa. Riippuu, onko ovulaatio. Joku tulee helposti raskaaksi, toinen ei millään. Minulla on 3 lasta, takana 7 raskautta. Koskaan ei tiedä, miten käy. Itse olen toivonut tervettä, elävää lasta, ihan sama minä päivänä syntyy.

Vierailija
14/60 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on yk1 tai yk3. Yhdyntä nro yksi? Ei mitään todennäköisyyksiä noin lasketa. Riippuu, onko ovulaatio. Joku tulee helposti raskaaksi, toinen ei millään. Minulla on 3 lasta, takana 7 raskautta. Koskaan ei tiedä, miten käy. Itse olen toivonut tervettä, elävää lasta, ihan sama minä päivänä syntyy.

Yk = yrityskerta = kuukausi jolloin harrastat suojaamatonta seksiä ovulaation aikaan.

Vierailija
15/60 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä syntymäpäivällä ole mitään väliä kun ei niitä lapsia saa tuosta vain. Helppoa sellaisten sanoa, jotka raskautuvat heti. Meille, joilla kestää yli vuosikin, sillä syntymäpäivällä ei ole mitään väliä, ihan yhtä rakas se vauva on vaikka jouluaaton olisin ollut synnyttämässä.

Minä tiedän tämän, mutta sitten on meitä joilla on kokemus siitä että tulee raskaaksi "sormia napsauttamalla" ainakin aiemmin. Voitaisiinko pitää tämän ketjun fokus siinä päässä? Jutellaan yleisesti todennäköisyyksistä sitten joskus toiste.

Ap

Vierailija
16/60 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No minun olisi pitänyt syntyä 2.2. Ja olen tullut maailmaan joulukuun lopulla. Vanhemmat sanoivat, että tytöllä oli jo silloin kiire. Aika harva syntyy tasan laskettuna aikana.

Vierailija
17/60 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän tämän, mutta sitten on meitä joilla on kokemus siitä että tulee raskaaksi "sormia napsauttamalla" ainakin aiemmin. Voitaisiinko pitää tämän ketjun fokus siinä päässä? Jutellaan yleisesti todennäköisyyksistä sitten joskus toiste.

Ap

No miksi kysymys sitten on: kuinka todennäköistä on tulla raskaaksi tietyllä yrityskerralla? Aivan helvetin epätodennäköistä. Ilmeisesti sulle ei kelpaa mikään muu vastaus kuin että tulet kerralla raskaaksi? Todennäköisintä on, että et tule. Tai jos tulet, vauva ei synny sinä päivänä kun olet laskelmoinut.

Vierailija
18/60 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tausta ja yk 7 sitten raskaaksi.

Vierailija
19/60 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No miksi kysymys sitten on: kuinka todennäköistä on tulla raskaaksi tietyllä yrityskerralla? Aivan helvetin epätodennäköistä. Ilmeisesti sulle ei kelpaa mikään muu vastaus kuin että tulet kerralla raskaaksi? Todennäköisintä on, että et tule. Tai jos tulet, vauva ei synny sinä päivänä kun olet laskelmoinut.

Huomaa että ihmiset eivät osaa lukea otsikoita pidemmälle :D

Esim. tuolla aiemmin ollut vastaus henkilöltä, joka oli tullut pari kertaa raskaaksi yk1/vahingossa mutta kolmannella kerralla olikin kestänyt pidempään, oli vastaus juuri siihen mitä kysyttiin.

Vierailija
20/60 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tausta ja yk 7 sitten raskaaksi.

Kiitos vastauksesta! :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi