Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1½h, niin kaun viihtyivät meillä tänään tapaamani pph ohjaajat kun tulivat tupatarkastusta tekemään

Vierailija
21.03.2006 |

aikomuksena siis aloitella yksityisen pph hommat elo-syyskuussa.

Mulla pyörii päässä ihan täysillä kaiki asiat mitä pitäis hoitaa ja selvittää, se että olen itsenäinen (ja yksinäinen) yrittäjä pyörii myös mielessä eli vastaan itse kaikesta ja kaikki asiat on mun sovittava lapsen vanhempien kanssa. antoivat vinkin että kantsis liittyä yksityisten pph liittoon tms mistä saisin jonkun valmiin kaavakkeen missä noi asiat olis eli mun työaika, lasten hoitoaika, sairaustapaukset, lomani, mitä saan lapsesta liksaa (yksityisen pph suosituskorvaus on 500e/lapsi) etc.

Nyt sit tekemään mainoksia itsestäni ja toinen ohjaajista eli se jolle voin soittaa jos kysyttävää tulee sai luvan antaa numeroni vanhemmille jotka hälle soittavat ja kysyvät yksityistä hoitajaa lapsellensa.

KääääääK mun päässä surisee sekä innostuksesta että pienestä pelosta mikä kait normalaia kun vielä sen verran epäselviä ja selvitettäviä juttuja.

Posket punottaa:=)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla omia lapsia siinä sivussa? Mitä ne katsoivat/etsivät siinä tupatarkastuksessa? Kerro lisää, kiinnostaa!

Vierailija
2/18 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia lapsia mulla on 2kpl eli 2 lasta saisin ottaa hoitooni. Niin ja puolikkaan lisäks mutta 2 otan. Katsoivat vaan kotimme tilat ja ton lasitetun parvekkeen ja pihamme ja pesuaineiden säilytyspaikat.

Siinä se mitä katsoivat, kyselivät miten olen ajatellut nukkumispaikat ja mitkä alueet olis lasten käytössä johon sanoin että kaikki muu paitsi mun ja miehen mh eli tilaks jää 2mh+k+oh+eteistilat ym ja tietty parveke piha ja wc ja kh eli on tarpeilla käymispaikat kunnossa.

Jestas kun tuntuu toisaalta siltä että oon kuin kaarna virran vietävissä kun en ihan varma oo vieläkään alanko tähän mutta kai mä sit alan:-)

Jos nyt ei mitään lottovoittotyöpaikkaa muualta aukene ja on täs niin paljon hyviäkin puolia kuten se että sais olla lasten kanssa kotosalla viel ja oman ittensä rva eikä menis maximipäivähoitomaksuja eikä arki olis ehkä ihan sellasta rumbaa kun mitä se olis työmatkoineen yms

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
4/18 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsisin hoitopaikkaa 2 pojalle 1,5v ja 3v

Vierailija
5/18 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sä olet käynyt siellä Yksityisten perhepäivähoitajien sivuilla kattomassa?

Vierailija
6/18 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhemmat saavat Kelalta yksityisen hoidon tukea jonka Kela siis maksaa minulle ja se osa palkkaani. Toisin sanoen vanhempien maksettavaksi ei jää kokonaan tuo 500e vaan melkein 200e vähemmän. Itsekin olisin tarviattaessa aivan valmis maksamaan vaikkapa 100-200e/kk enemmän siitä että lapsillani on hyvä rauhallisempi ja joustavampikin hoitopaikka sen sijaan että tunkisin heidät päiväkotiin. Kuopus täyttää pian 3v mutta päiväkotiin en silti heitä vielä halua laittaa.

Ap

Vierailija
7/18 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monilta kunnilta myös kuntalisää. Meidän kunnassa mm. 170e/lapsi joten ei sitä maksettavaa niin kauheasti jää.

Vierailija
8/18 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisen hoidon tuki kattaa tuosta viidestä sadasta (paikkakunnasta riippuen) aika paljon.

Minä otin alle kolme vuotiaasta 650 ¿ ja vanhemmat maksoivat itse minulle vähän reilu 200¿.

Vierailija
9/18 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö sinne liittyessään maksaa se jäsenmaksu että saa sen valmiin kaavakepohjan? jäin siihen käsitykseen että pitää olla jäsenmaksukin maksettu jotta sen saa itsellensä tilattua. Ja valuutusasiakin mun pitää hoidella, yksityinen pph on kuulema yrittäjä ja silloin kaikki nämä jutut on ihan eri kuin kunnallisena perhepäivähoitajana. Voin vaikuttaa siihen ketä otan hoitooni, työaikani määritellä etukäteen esimerkiks välille 7.30-16, lomani, palkkani ja kaikki. Samalla tietty se vastuu ja asioiden hoito ja selville ottaminen ym on omalal kontollani koska olen oman itseni työnantaja

Ap

Vierailija
10/18 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiesi iätkin olis aika ideaalit koska olenkin ajatellut että toinen lapsista sais ainakin olla isompi kuin vaikka 2-3v napero:)

Ap

Vierailija
11/18 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän väliä kirjoittamassa täällä, miten kotia tullaan syynäämään, kädet tärisee jne jne

Itse en kyllä kaltaiselleen hössöttäjälle lapsiani antaisi hoitoon.

Vierailija
12/18 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastaa, niin hoitopaikkaa ei ole. Ja vielä lomat yms. Tämän takia en laittais lapsia yksityiselle vaikka hyvät tuet siihen saisikin.

Vierailija
13/18 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiseen pph:n saa Kelalta kodinhoidontukea alle 3-vuotiaasta ja monissa kunnissa myös kuntalisää.

Meidän kunnassa jos viet lapsen puolipäivähoitoon yksityiselle, jää sulle itselle maksettavaa 8e kuussa!!!!

Joten kandee viedä.....

Vierailija
14/18 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mutta ettepä onnistu iloani ja intoani pilaamaan:D tämäkin ketju eka kerta kun mainitsen käsieni tärinästä ja heti joku vetää siitä palkokasvin nenukkaansa.

18,juuri nuokin asiat pitää aina sopia vanhempien kanssa ennenkuin hoitosuhde edes alkaa,kyllä ne vanhemmat siis tietää mihin päänsä pistävät ja ovat varmasti punninneet tarkkaan asioiden eri puolia ja päätyneet mielestään siihen heille ja lapsellensa parhaimpaan mahdolliseen hoitomuotoon. Ja aika monia tuntuu nimenomaan yksityiset pph paikat kiinnostavan mitä olen alan sivustoja ja hoitajia kuullut. Edelleen innosta hieman täristen ap:-)

Vierailija
15/18 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ap:n ottaa joku pakollinen vastuuvakuutus tms siltä varalta että lapsille sattuu jotain. Kiinnostaa tämä aihe itseänikin.

Olin kai 13.

Vierailija
16/18 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ilmaisee mielipiteensä :)?? Tulee mieleen miten hermosi mahtavat kestää tuota työtä, mutta onnea ja menestystä!!

Vierailija
17/18 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eiväthän lapset pääse ulos, eihän sinulla ole lintuja kotona....

t:hysteerikko

Vierailija
18/18 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja vanhemmat saavat Kelalta yksityisen hoidon tukea jonka Kela siis maksaa minulle ja se osa palkkaani. Toisin sanoen vanhempien maksettavaksi ei jää kokonaan tuo 500e vaan melkein 200e vähemmän. Itsekin olisin tarviattaessa aivan valmis maksamaan vaikkapa 100-200e/kk enemmän siitä että lapsillani on hyvä rauhallisempi ja joustavampikin hoitopaikka sen sijaan että tunkisin heidät päiväkotiin. Kuopus täyttää pian 3v mutta päiväkotiin en silti heitä vielä halua laittaa.

Ap