Paras tyyny kaikissa asennoissa nukkuvalle.
Nukun kyljellä, vatsalla ja selällä. Mikä tyyny olisi paras. Niska niin kipeä että pimahdan kohta. Aamuisin varsinkin jäykkä ja päätä kivistää usein.
Mikä olisi hyvä tyyny? Saako jostain kokeeksi tyynyjä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä aloitus ap, uskoisin, että useilla nukkujilla on epämukava tyyny. Kukaan ei toistaiseksi ole osannut vastata ap:n kysymykseen. Muistaisin, että joskus olen kuullut, että postimyynnistä voi tilata tyynyjä kokeiltavaksi. Huono juttu on kuitenkin, että hygieenisistä syistä tyyny on suojattu muovilla. Tuskin nukkuja saa hyvää tuntumaa tyynystä nukkuessaan muovin päällä.
Monia sopimattomia tyynyjä olen itselleni ostanut, joten huonoja lähes unettomia öitä on myös tullut vietettyä. Ne tyynyt ovat sitten siirtyneet vierasvaraksi.
Asiantuntijoita olen myös hyödyntänyt mm. Instrumentarium, Stockann ja Unikulma, mutta nyt viimeisimmän ja toistaiseksi parhaan olen "löytänyt" ihan itse.
Eikös instrumentarium ole optikkoliike?
-ohis
On, mutta on myös istrumentarium apuvälineliike.
Mäkin suosittelen akanatyynyä! Katso esim sivu tattariina.fi.
Kaksi littanaa vanutyynyä päällekkäin. Ei tukehdu liian pehmoiseen tyynyyn kyljellään, eikä selällään ollessa ole liian pysty asennossa, kun täytteet ei karkaa niskan alta. Mahallaan nukkuessa työnnän yleensä unissani toisen tyynyn seinää vasten pystyyn. Kaiken näköiset muotoutuvat ja ergonimiset tyynyt kokeiltu, ei niistä saanut kuin niskan kipeäksi.
Mulle on toiminut parhaiten kaksi Ikean "rouhetyynyä" päällekkäin yhden ison tyynyliinan kanssa.Kokemukseni tattariinatyynystä oli aivan KARMEA kolme yötä yritin ja lopputulos oli helkkarin moinen kipu ympäri kroppaa eli ei ainakaan sopinut tällaiselle levottomalle nukkujalle vaikka oli vetoketjullinen ja mukana irtoakanoita joita kolmantena yönä vaihtelin. Näin se vaan joskus menee että halpa onkin hyvää!! Kivenkin päällä olisi ollut helpompaa kuin tuon jyväsäkin päällä joten silleesti
Eikös instrumentarium ole optikkoliike?
-ohis