Toisten miesten kullien vilkuilu
Vilkuiletteko miehet toisten kulleja yleisissä suihkuissa ja saunoissa?
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tuossa uimahallissa. Saunoessa kiinnitin huomiota, että yksi mua nuorempi kaveri siinä vilkuili aika ahkeraan. Se kaveri kun lähti saunasta pois niin sillä olikin kalu kovettunut. Myöhemmin se seuras uudelleen samaan aikaan saunaan ja sama vilkuilu jatkui. Suihkussa samainen vilkuilu jatkui ja taas sillä oli kalu kovana.
Itsellä oli ensin vähän häiriintynyt olo. Mutta sitten ajattelin, että jos toista noin kovasti kiihottaa vilkuilu niin antaa toisen sitten katsella, enkä peitellyt yhtään. Jotenkin itsekin koin sen hetken kiihottavaksi.Jäykistyikö sullakin?
Kyllä se vähän jäykistyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tuossa uimahallissa. Saunoessa kiinnitin huomiota, että yksi mua nuorempi kaveri siinä vilkuili aika ahkeraan. Se kaveri kun lähti saunasta pois niin sillä olikin kalu kovettunut. Myöhemmin se seuras uudelleen samaan aikaan saunaan ja sama vilkuilu jatkui. Suihkussa samainen vilkuilu jatkui ja taas sillä oli kalu kovana.
Itsellä oli ensin vähän häiriintynyt olo. Mutta sitten ajattelin, että jos toista noin kovasti kiihottaa vilkuilu niin antaa toisen sitten katsella, enkä peitellyt yhtään. Jotenkin itsekin koin sen hetken kiihottavaksi.Jäykistyikö sullakin?
Kyllä se vähän jäykistyi.
Toi on oikeesti aika jännää, olen ollut vastaavassa tilanteessa joskus. Syntyy helposti ketjureaktio, jos huomaa pientä jäykistelyä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää, et vilkuilen välillä niin, ettei porukka huomaa.
Kyllä sen vilkuilun huomaa aina. 😄 Tulin kerran altaalta suihkuun ja viereisessä suihkussa oli vanhempi ukko. Heitin uikkarit pois, niin huomasin kun se ihan säpsähti. 😄 Katsoi mua ja sanoi ääneen ”no siinä on miehellä kunnon peli” 😄 Täytyy sanoa, että vähän itsekin hämmästyin hänen reaktiotaan ja kuinka nopeasti rekisteröi naapurin kullin. 😄 Jäin vähän ihmettelemään, että on pokkaa kommentoida ääneen jonkun varustusta. Kai sitä vanhemmat ukot sitten kehtaa.
M34
Ainakin tällänen nuorehko ja kuulemma melko komeakin mies saa katseita. Siis suihkuissa ja saunoissa todella monet on kiinnostuneita vilkuilemaan kullia.
No katselen, tottakai. Minulle uimahallissa käymisen tarkoitus on kullien katselu. On mukava tarkastella niitä erilaisia vehkeitä, löysiä, puolikovia, pitkiä, lyhyitä, karvattomia ja karvaisia. Joillain on hyvin kiinteät kassit ja joillakin ne roikkuvat rempseästi, joskus jopa toinen kives toista alempana. Semmoinen on hauskan näköistä. Saunominen ja uinti on vain mukava bonus siihen kullien tarkkailun päälle.
Pitkän aikaa ollut kullien vilkuilun harrastus tauolla. Ehkä se käärmenäyttelyn aika vielä tänä vuonna taas koittaa.
palstahomo kirjoitti:
No katselen, tottakai. Minulle uimahallissa käymisen tarkoitus on kullien katselu. On mukava tarkastella niitä erilaisia vehkeitä, löysiä, puolikovia, pitkiä, lyhyitä, karvattomia ja karvaisia. Joillain on hyvin kiinteät kassit ja joillakin ne roikkuvat rempseästi, joskus jopa toinen kives toista alempana. Semmoinen on hauskan näköistä. Saunominen ja uinti on vain mukava bonus siihen kullien tarkkailun päälle.
Sama! 😊
Enimmäkseen tämä ketju tuntuu olevan miehille, mutta kyllä ne toisten miesten kullit naisiakin kiinnostaa. EIlen sain katsella mieheni ystävän upeaa kalua saunassa ihan kotona. Kyllä nousi omat halut selvästi, kun siinä lauteilla oltiin kaikki yhdessä. Upean näköinen turpea kalu lepäili reittä vasten aika houkuttelevast...mieli teki napata se suuhun, mutta en kehdannut edes ehdotella mtään.
N46
Itsellä käy niin, että alkaa todella helposti jäykistellä, jos joku kiinnittää huomiota mun kulliin. En tiedä mikä siinä on. Huomaan vilkuilun helposti ja aika usein sitä tapahtuu. Joskus tahtoo vähän nolottaa, kun kulli alkaa kasvaa puoliheijariin jossain uimahallin suihkussa tai saunassa. Yleensä vilkuilija siitä vielä innostuu katselemaan entistä enemmän.
M32
Vierailija kirjoitti:
Itsellä käy niin, että alkaa todella helposti jäykistellä, jos joku kiinnittää huomiota mun kulliin. En tiedä mikä siinä on. Huomaan vilkuilun helposti ja aika usein sitä tapahtuu. Joskus tahtoo vähän nolottaa, kun kulli alkaa kasvaa puoliheijariin jossain uimahallin suihkussa tai saunassa. Yleensä vilkuilija siitä vielä innostuu katselemaan entistä enemmän.
M32
Juu, se on just ihanaa! Toivottavasti satutaan yhtä aikaa samaan halliin! :)
M45
Satuin kerran seuraavaan tilanteeseen. Menin uimahallissa suihkuun, jossa oli jo kolme muuta tyyppiä. Huomasin saman tien, että viereisellä oli hienoinen puoliheijari. Hetken suihkuteltuani huomasin, että kahdella muulla oli myös kullit vähän kasvaneet. Tyypit suihkutteli ihan vaan normaalisti, mutta kaikki selvästikin huomioi toisten kullit sivusilmällä. Enkä itsekään voinut olla välillä sivusilmällä vilkaisematta.
Suihkurivissä oli vain neljä suihkua ja selvästi jonkin asteinen kalustovertailu käynnissä. Itselläni alkoi myös väkisin vähän venähtämään ja sen myös muut huomasi. Kaikki peseytyi omaan tahtiin ja lähti pois, mutta selvää oli, että myös kulleja esiteltiin ja katseltiin.
Kyl tulee vilkuiltua ja naureskeltua ku yleensä onnettomia nakkeja ukoilla..t ukm 15/4 levossa..
Vierailija kirjoitti:
Kyl tulee vilkuiltua ja naureskeltua ku yleensä onnettomia nakkeja ukoilla..t ukm 15/4 levossa..
Ihmeellistä egoilua naureskella muille. Itse vilkuilen lähinnä isoja ja puoliheijareita, koska ne on miehekkään näkösiä. Pieniin ei tule kiinnitettyä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Etko ole lukenut, kuinka eräs asiantuntija vakuuttelee päivästä toiseen, että 15-senttisellä ei tee mitään eikä sellaisia ole kuin pikkupojilla, joten turhia rehentelet!
Monesti olen naureskellen vilkuillut toisten miesten mitättömän pieniä vhkeitä suihkussa ja pohtinut miten ankea seksielämä heidän mahdollisilla vaimoilla tai tyttöystävillä onkaan 😃
Mä yhesti heitin mun uimalasit lattialle ja pyysin yhtä poimimaan ne ja sitten tuikkasin munan sen tyypin perseseen =P
Jos pitää toisten vehkeitä tiirailla niin kyllä on aika homomaista toimintaa. Huonon itsetunnon omaavat kyttäilee toisten vehkeitä ja mittailee mielessään. Sama onko iso vai pieni niin ei tarvitse silmillään homostella.
Kävin aiemmin aktiivisesti uimassa ja yks nuorempi ehkä jotain 20~30 v. heppu ihan selkeesti halusi esitellä komeaa kaluaan. Näin sen usein hallilla ja aina iso puolikova kulli heilahteli suihkun alla. Oli se harvinaisen komea, kateelliseksi veti aina.
Vierailija kirjoitti:
Satuin kerran seuraavaan tilanteeseen. Menin uimahallissa suihkuun, jossa oli jo kolme muuta tyyppiä. Huomasin saman tien, että viereisellä oli hienoinen puoliheijari. Hetken suihkuteltuani huomasin, että kahdella muulla oli myös kullit vähän kasvaneet. Tyypit suihkutteli ihan vaan normaalisti, mutta kaikki selvästikin huomioi toisten kullit sivusilmällä. Enkä itsekään voinut olla välillä sivusilmällä vilkaisematta.
Suihkurivissä oli vain neljä suihkua ja selvästi jonkin asteinen kalustovertailu käynnissä. Itselläni alkoi myös väkisin vähän venähtämään ja sen myös muut huomasi. Kaikki peseytyi omaan tahtiin ja lähti pois, mutta selvää oli, että myös kulleja esiteltiin ja katseltiin.
Tässä taisi olla ryhmätelakoituminen lähellä.
Jäykistyikö sullakin?