Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteen varoitusmerkit

Vierailija
21.03.2017 |

Millaiset asiat/piirteet vastapuolessa saavat tapailu-/seurusteluvaiheessa hälytyskellot soimaan? Jos et ole ihan varma mistä kiikastaa, lopetatko suhteen epämääräisen "kaikki ei ole ihan kohdallaan" -tunteen takia? Itsellä on epämääräinen olo erään mkehen suhteen enkä tahdo saada selvää syistä. Olen sosiaalisesti kohtuullisen taitava, mutta tästä ihmisestä tulee hämmentävä olo.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole törmännyt hälytysmerkkeihin suhteissaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja mielipiteitä:

esim. puolustelee jotain massamurhaajaa,

tai on muutenkin "leikisti" sadistinen.

Voi paljastua, että olikin täysin tosissaan.

Vierailija
4/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapaa kavereitaan.

Se voi tarkoittaa ettei tule muiden kanssa toimeen tai että on jotain rankkaa salattavaa,

jonka kaverit paljastaisivat.

Vierailija
5/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina epämääräiselle fiilikselle ei saa selitystä, mutta en jäisi väkisin sitä selvittämään suhteen alkuvaiheessa. Luota intuitioosi!

Vierailija
6/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa kiihkeästi vanhempiaan.

Vierailija
7/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaa ettei jaksa sinun kavereitasi.

Haluaa olla aina vain kahdenkesken,

viikosta ja kuukaudesta toiseen.

Kertoo mielellään, miten kauhea suunsoittaja ja pettäjä exä oli.

Sellainen käytös enteilee kavereistasi eristämistä ja väkivaltaa...

Vierailija
8/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua alkoi ihmetyttää, kun yks tyyppi, jota vähän aikaa tapailin, kertoili päivittäin juttuja existään, suurin osa oli katkeraa tilitystä tai juttuja seksistä. Asuttiin aika kaukana toisistamme ja hän piti puhelimella yhteyttä hyvin tiiviisti, sekä vaati, että puheluihin ja viesteihin vastataan heti. Erään kerran hän soitti kesken työpäivänsä ja kertoi, miten oli nähnyt maailman kauneimman naisen ja haluisi panna sitä. Sanoin, että mene ihmeessä, ei kiinnosta. Jos itse sanoin vaikka jostakin julkkiksesta, että olis kiva panna tuon kanssa niin hän veti välittömästi herneen nenään, kun yritin häntä mustasukkaiseksi tehdä. En pitkään jaksanut kuunnella tuota ja vihelsin pelin poikki. Alusta lähtien oli tunne, että ei ole minun tyyppiä millään tavalla. Ukko itse oli kuitenkin vakaasti sitä mieltä, että hän on parasta, mitä ikinä on kohdalleni sattunut. Tyyppinä oli hyvin mieleenpainuva, mutta vain negatiivisessa mielessä!

Vierailija
9/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova kiire naimisiin/yhteenmuuttoon tai muihin mittaviin elämänmuutoksiin heti ensitapaamisen jälkeen.

Haukkuu ex-puolisoa hulluksi yms.

Vierailija
10/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä se, ettei koskaan pyydä anteeksi vaan kääntää asian jotenkin niin, että minä ylireagoin? Ap

Vierailija
11/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai se, että antaa ymmärtää kavereita olevan paljon, mutta ei kuitenkaan ole heihin kuin satunnaisesti yhteydessä (pari kertaa vuodessa)? Ap

Vierailija
12/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin vähän aikaa miestä, jossa mielestäni oli jotain oudon kontrolloivaa. Kun sitten syyspimeällä klo 23:00 tapasin hänet asuintaloni lähistöltä (hän itse asui toisella puolella kaupunkia). Kertoi vain "saaneensa päähänpiston tulla yllätysvierailulle". Myöhemmin paljastui mutkan kautta, että aiemmissa suhteissaan hän oli ollut hyvin mustasukkainen ja kytännyt esimerkiksi avovaimonsa menemisiä ja tulemisia (jos kotimatka kesti normaalia pidempään, niin johan sitä oli käyty vieraissa). Luultavasti oli vakoilemassa oman ikkunani alla tuolloin (rivitalo). Onneksi ehdin lopettaa deittailun ajoissa muista syistä.

Vierailija
13/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme