Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi annat lapsesi lyödä,töniä ja potkia muita lapsia

Vierailija
21.03.2017 |

Sinä äiti/isä liikkuuko päässäsi mitä, kun leikkipaikassa tai leikkipuistossa annat 3-4 vuotiaan lapsesi lyödä,töniä,ja potkia muita lapsia niin, että nämä kaatuvat maahan. Hymyilet vain ja piiperrät, " älä nyt, ei saa lyödä,sattuu toista" Parin minuutin jälkeen lapsesi taas terrorisoi koko paikkaa ja tönii ja potkii muita. Oletko itse samanlainen lyötkö ja hakkaatko kotona lapsiasi,puolisoasi,töissä työkavereitasi ja harrastuksissa harrastuskavereita? Millaista tulevaisuuden sekopäätä kasvatatkaan. Minä puutun kyllä, kun näen lapsesi lyövän toisen maahan ja kiellän välittömästi. Lapsesi naamasta näkee, että kieltäminen onkin ihan uusi asia.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatan lapsistani tasa-arvoisia. Koska matulapset saavat vapaasti harrastaa väkivaltaa niin lapseni on oikeutettu siihen myös.

Vierailija
22/23 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa taas täällä kilttien lasten vanhempien kokoontumisajot. Niinpä vaan minäkin kailotin kiltin esikoisen kanssa joka paikassa "mikä siinä lasten kasvatuksessa on niin vaikeeta joillakin", kunnes syntyi meille luupää jolle ei mene mikään perille eikä todellakaan oppinut millään määrällä toistoja 3-4 vuotiaana. 6 vuotiaana alkoi osoittaa ymmärtämisen ja rauhoittumisen merkkejä... Sitä te ette katsos ymmärrä että lapsi ei välttämättä ole mikään oman itsen jatke joka maagisesti tekee niinkuin toivot, vaan ihan oma ajatteleva ihmisensä, jota ei niin vain "hallita", vaan joka tekeekin miten itse tahtoo.

Ymmärrän kyllä siinä mielessä, minulle syntyi erittäin kiltin ja vähän aran esikoisen jälkeen melkoinen raivopää. Mutta ei mulle ole tulut silti hänen kanssaan tilanteita, että olisi lyönyt tai potkinut muita. Kas kun niin kauan kuin olin kotona hänen kanssaan, niin puistossa leikin hänen kanssaan itse* (ihan siis siksi, että halusin), joten muut lapset eivät yleensä olleet vaaravyöhykkeessä ja vaikka olisivatkin olleet niin olin itse aina vieressä. Nyt aloitti juuri päiväkodissa, ei ole vielä tullut palautetta että siellä tappelisi.

*Tämä siis kun lapsi oli alle 2.5v. Ei tarvitse tulla kuittailemaan että en anna lapsen oppia muiden lasten kanssa olemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvatan lapsistani tasa-arvoisia. Koska matulapset saavat vapaasti harrastaa väkivaltaa niin lapseni on oikeutettu siihen myös.

Värilliset on tottuneita että ronskein ottein asiat ja erimielisyydet ratkaistaan.

Ihmiset eivät kehity jos eivät koe kriisejä .

Maailmassa on ja tulee aina olemaan ja tulemaan tilanteita jotka selvitetään taistellen ja sotien. Tämä on hyvä tietää ja tiedostaa.

Jokainen joutuu jossain elämänsä vaiheessa kokemaan väkivaltaa joko henkistä tai fyysistä se vaan on kylmä fakta, mutta siitä pystyy selviytymään paremmin kun on tietoinen siitä ja pystyy käsittelemään sen ja pääsemään sen asian yli.

Ei jumalauta mikä kommentti!!!