Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rakenneultrassa löytyi plexus chorioideus -kysta vauvan aivoista...

21.03.2006 |

rakenneultrassa löytyi plexus chorioideus -kysta vauvan aivoista...kertokaa kokemuksenne...kaikenlaiset kokemukset

olen surun murtama.....en tiedä mitä nyt...pitää odottaa 2viikkoa...ja sitten taas ultrataan...onko muilla ollut näin ja mitä on tapahtunut, onko ne mennyt pois vai jäänyt sinne ja onko tullut kromosomipoikkeavuuksia??????????

kertokaaaa......olen nyt 19+2 rv!!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin vauvalla todettiin mainitsemasi kysta viikolla19. Kontrolliultrassa viikolla 23 se vielä näkyi. Loppuraskaudessa hävisi kokonaan. Olin itsekin huolissani. Meille syntyi kuitenkin tammikuussa mitä ihanin terve tyttö. Eli jos teilläkään ei näkynyt mitään muuta poikkeamaa, luulisin että kaikki on ok.

Vierailija
2/4 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Meilläkin löytyi kysta rakenneultrasta rv 20 ja kontrolli oli 4 viikon päästä jolloin sitä ei enää ollut. TERVE LAPSI SYNTYI. Meille kyseisestä kystasta sanottiin silloin kun se löydettiin, että jatkakaa onnellista odotusta älkääkä huolehtiko (Vaikeaa, tiedän). Näitä kyseisiä kystia joskus kuulema esiintyy ja usein ne häipyvät. Terkka kertoi myös potilaastaan, jolla kysta oli näkynyt koko raskauden ajan, mutta täysin terve vauva syntyi. Käy katsomassa www.tekay.fi, keskustelupalstalla on kohta asiantuntija neuvoo. Siellä muistaakseni on " oikeampi" lohduttavampi vastaus.

Itse muistan, että kysta kummitteli ajatuksissa aina silloin tällöin koko loppuraskauden ajan ja lopullinen lohtu tuli vasta kun lapsi syntyi. Tämä oli ainakin meille sellainen heräte, että mietin tarkkaan menenkö seuraavasta lapsesta ultraan vai en. Aina sieltä ei saakaan tietoa että kaikki on hyvin vaikka onkin. Tässä tapauksessa sanonta tieto lisää tuskaa istuu erittäin hyvin.

Voimia ja halaus!

T. Henuli ja terve tyttö 9 kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä samat kokemukset kuin edellisillä, eli terve poika syntyi. Älä huoli vaan nauti raskaudestasi!

Vierailija
4/4 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla konntrolli ultra 4.4 joten nyt vain odotellaan sinne asti....kiitos paljon vastauksista.....

minttu