Kiihottaako naisia aivan JÄRKYTTÄVÄN kokoinen suonikas hauislihas?
Olen 26 v siimaranne ja mietin, että ehkä ois parempi mahdollisuus saada naista, jos kasvattaisi vähän lihasmassaa.
Kommentit (49)
ei kiihota naiset on kiinnostuneet enempi iggy pop tyylisestä miehestä
Vierailija kirjoitti:
Eikö riuku tarkoita ulkovessaa? :D
Sellaista puunoksista kyhättyä.... :D
Ei, pidän laihoista, kalpeista ja androgyynisistä miehistä. Ziggy Stardust oli ihana.
Vierailija kirjoitti:
Ei, pidän laihoista, kalpeista ja androgyynisistä miehistä. Ziggy Stardust oli ihana.
Sama täällä. Jättiläismuskelit kuvottaa.
Bull oksettaa naisia, laihat pojat kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tykkään siroista miehistä.
Samoin.
Oksettava näky ois.Total turn-off.
Paskaa puhuvat täällä naiset.
Auta armias kun olet pieniluinen siimakeppi jolla vielä lasit niin voin luvata että olet todella häntäpäässä...
Oley 190cm lihaksikas mies niin painit naisten saralla täysin omassa sarjassa.
Täällä naiset aina väittävät eri hommia mitä ovat todellisuudessa mieltä...
Terv, mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Jättiläismuskelit kuvottaa.
omaa epävarmuutta. ette vain uskalla olla vahvan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Paskaa puhuvat täällä naiset.
Auta armias kun olet pieniluinen siimakeppi jolla vielä lasit niin voin luvata että olet todella häntäpäässä...Oley 190cm lihaksikas mies niin painit naisten saralla täysin omassa sarjassa.
Täällä naiset aina väittävät eri hommia mitä ovat todellisuudessa mieltä...
Terv, mies
täähän se olis
Nää kädet oikeasti hävettää, koska naisillakin on enemmän lihasta ja paksuutta.
ap
Ei minua ainakaan kiihota.
Jos rupeat kasvattamaan sitä lihasmassaa, niin kasvata tosiaan vain vähän. Äläkä keskity hauiksiin, vaan ryhtiä ylläpitäviin vatsa- ja selkälihaksiin. Sopusuhtaisuus on tärkeämpää kuin se, että yhdessä kohti kroppaa on iso lihaspatti. Hauiksiin keskittyvillä treenaajilla on usein kyyry ryhti, mikä ei näytä hyvältä.
naispapitar kirjoitti:
Bull oksettaa naisia, laihat pojat kiinnostaa
Mene sinä kuuseen, vai edustatko kaikkia naisia? Minä tykkään Miehistä, en mistään pikkupojista.
Oksennus. Ei kiihota, ne pullistelevat suonet on ällöttäviä. Kaikista parhaimmat vartalot on uimareilla.
Eikö riuku tarkoita ulkovessaa? :D