Miksi olen sinkku? Olen miesten mielestä tosi kaunis, hauska, älykäs, seksikäs jne.
Seksi on hyvää miesten mielestä. Suhdetta ei vaan synny. Tykkäämme ristiin. Minä heistä, jotka eivät kiinny minuun, he minusta, joita kohtaan minulla ei synny tunteita. Luulin eron jälkeen, että uusi mies tulisi elämään helpommin. Haluan rakkautta ja intohimoa!
Kommentit (57)
Olet liian itseriittoinen ja nirso. Sen kuvan saa vastauksistasi itseäsi kuvaillesssasi ja tyylikkyyttä on monenlaista 😒
Tai sit et vain jaksa kiinnostaa ketään yhtä iltaa kauempaa eli olet tylsä ja puhut vain itsestäsi 😒
Sorry
N31
Naisten kaverimiehet kuulevat olevansa ihania.Silti ovat ikisinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan oot ollut sinkku? Ja ootko hoikka? Harva "korkean tason mies" oikeasti haluaa edes normaalipainon ylärajalla olevaa. Huomasin valtavan eron laihduttuani 164/63 --> 164/55.
Olen hoikka, huoliteltu ja tyylikäs, koulutettu, hyvin toimeentuleva. Ongelmahan on myös se, että mä en tykkää heistä, jotka haluavat minut. Heissä ei ole mitään vikaa, hyviä miehiä. Ei vaan tunnu miltään.
Ap
Luonnehdithan tuossa jo itsekin oman ongelmasi. Haluat miehiä jotka eivät pidä sinusta. Käytät miehiä siis itsetuntosi pönkitykseen ja identiteettisi etsiskelyyn. Luultavasti olet myös sitoutumiskammoinen (montako yli 2v suhdetta sinulla on ollut?) ja haluat rakastua rakastumisen tunteeseen, etkä mieheen. Kun suhde vakiintuu siitä tulee sinulle epätyydyttävä, koska et enää saa samanlaista sokeaa, intohimoista ihailua osaksesi ja joudut sietämään myös tylsiä hetkiä, jolloin tunnet itsesikin tylsäksi.
Jos haluat vakaan ja pitkäjänteisen suhteen, sinun pitää itsesikin olla vakaa ja pitkjänteinen.Kyllähän ne pitävät, mutta eivät halua parisuhdetta. Kukaan heistä ei seurustele vieläkään.
Ap
Ja tämän asennoitumisenko olet kaikki nämä vuodet tulkinnut intohimoiseksi rakastamiseksi? Nuo miehet eivät yksinkertaisesti halua sitoutua. Sinuun. Eivätkä välttämättä muihinkaan. Mutta vaikka teillä olisi kuinka kiihkeä suhde menossa, rakastumista ei selvästi miehen puolelta tapahdu. Ja miksi tapahtuisi? Paljastatko heille kaiken itsestäsi? Oletko ihminen, et pelkästään femme fatale?
Jos pidät aina jotain roolin suomaa naamiota päälläsi, et tietenkään pysty arvostamaan tai rakastamaan niitä "Mukavia" miehiä jotka ovat olleet hölmöjä ja rakastuneet sellaiseen mitä ei ole olemassakaan. Sen sijaan haluat näitä muita miehiä, ei siksi että he olisivat hyviä ihmisiä tai heillä olisi arvoja ja attribuutteja mitä arvostat, vaan koska näet heidät jollain tavalla fiksumpina kun eivät langenneet pauloihisi. Tuolla keinolla päädyt ikuiseen kierteeseen missä haluat vain "voittaa" puolellesi ne, jotka sinusta eivät välitä (huom! välitä ihmisinä; pitäminen on ihan eri asia) ja karkotat luotasi ne, jotka olisivat oikeasti hyviä kumppaneita sinulle.
Olen huomannut että välillä ihmiset keskittyvät niin kovasti tavoittelemaan jotain "ihanneminälleen" sopivaa kumppania että sokeutuvat sille, mitä oikeasti tarvitsevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan oot ollut sinkku? Ja ootko hoikka? Harva "korkean tason mies" oikeasti haluaa edes normaalipainon ylärajalla olevaa. Huomasin valtavan eron laihduttuani 164/63 --> 164/55.
Pätee muuten ihan tavismiehiinkin tuo sama. Nyt itsellä laihdutus käynnissä, 8 kiloa lähtenyt ja se ei ainakaan ole vaikuttanut vielä yhtään.
161/74
Vielä 7 kiloa lisää, niin alat päästä alueelle, ja sitten kolme vielä, niin alkaa näyttää paremmalta. BMI yläraja naisille on kutakuinkin siinä 22 kohdalla. Poikkeuksiakin löytyy, mutta ovat harvassa.
Ei ole provo, alapeukuttakaa vaan.
Sulla meni laskuri vähän sekaisin. 17 kiloa lisää, ja sitten kolme vielä. 57kg on se bmi 22 "yläraja".
Niin kuin niin moni muukin tykkäät jännämiehistä ja pelaajista jotka haluavat vain pillua eikä vakiintua.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin niin moni muukin tykkäät jännämiehistä ja pelaajista jotka haluavat vain pillua eikä vakiintua.
Ja samalla ap tekee saman miehille. Karma
Jos vain antaisit mahdollisuuden heihin mukaviin miehiin ja viitsisit tutustua ennen kuin annat lopullisen tuomios. Taida pinnallisesti katsella vain ulkonäköä koko ajan. "ihan mukavan tuntunen, mut väärät hiukset next"
Sama juttu...mulla menee aina ristiin se kuka kiinnostuu kenestä. :/ Jos ite haluaisin tutustua toiseen enemmän, niin niitä ei kiinnosta tai kiinnostaa pelkkä seksi. Sit jos käyn treffeillä sellasten kans kenestä en oo aluks mitenkää kummemmin kiinostunut mut meen avoimin mielin, en tunne mitään niitä kohtaan, enintään kaverina voisin olla.
Vaikea kuvitella, että alkaisin seurustellakaan väkisin sellasen kanssa, ketä kohtaan ei oo mitään tuntemuksia, mutta joka haluais mut. Jään varmaan yksin. Kyllä epätoivo välillä väkisinkin iskee. :(
Vierailija kirjoitti:
Jos vain antaisit mahdollisuuden heihin mukaviin miehiin ja viitsisit tutustua ennen kuin annat lopullisen tuomios. Taida pinnallisesti katsella vain ulkonäköä koko ajan. "ihan mukavan tuntunen, mut väärät hiukset next"
Yritän kyllä olla avoimin mielin, mutta kun ei synny fiilistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu...mulla menee aina ristiin se kuka kiinnostuu kenestä. :/ Jos ite haluaisin tutustua toiseen enemmän, niin niitä ei kiinnosta tai kiinnostaa pelkkä seksi. Sit jos käyn treffeillä sellasten kans kenestä en oo aluks mitenkää kummemmin kiinostunut mut meen avoimin mielin, en tunne mitään niitä kohtaan, enintään kaverina voisin olla.
Vaikea kuvitella, että alkaisin seurustellakaan väkisin sellasen kanssa, ketä kohtaan ei oo mitään tuntemuksia, mutta joka haluais mut. Jään varmaan yksin. Kyllä epätoivo välillä väkisinkin iskee. :(
Tuolle on ihan termikin, fuckzone. Vrt friendzone. Sinä olet fuckzonella koska naiset saa aina korkeampitasoisen (komeampi, supliikimpi, rikkaampi, korkeammalla statuksella) seksiin kuin parisuhteeseen. Jotkut eivät sitten ikinä tajua tai hyväksy tätä, vaan puhuvat kemiasta ja tunteesta, ja jäävät yksin tai ottavat sitten ukon jota oikeasti halveksuvat.
Nainen, joka luonnehtii itseään "kaunis, hauska, älykäs, seksikäs jne." ei todellakaan kiinnosta, vaikuttaa liian itsekeskeiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka luonnehtii itseään "kaunis, hauska, älykäs, seksikäs jne." ei todellakaan kiinnosta, vaikuttaa liian itsekeskeiseltä.
Ne oli niitten miesten sanoja urpo. Ja pitäiskö olla vaan hissukka nurkassa että sulle kelpais? Sulla on huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolle on ihan termikin, fuckzone. Vrt friendzone. Sinä olet fuckzonella koska naiset saa aina korkeampitasoisen (komeampi, supliikimpi, rikkaampi, korkeammalla statuksella) seksiin kuin parisuhteeseen. Jotkut eivät sitten ikinä tajua tai hyväksy tätä, vaan puhuvat kemiasta ja tunteesta, ja jäävät yksin tai ottavat sitten ukon jota oikeasti halveksuvat.
Voin kertoa, että ei ole monikaan ollut mikään superkomea tai korkeatasoinen. Miesten tulotietoja en tiedä ja sillä nyt ei väliäkään ole. Moni tuskin on miljonääri. Ihan omantasoisiakin olen treffannut ja joskus jopa vähän ali, jos näin voi sanoa. Siltikään ei ne tyypit kiinnostu aidosti kehen ite voisin tutustua paremmin! Siinä vaiheessa kun huomaan, että miestä kiinnostaa enintään seksi niin se on takuuvarma kiinnostuksen tappaja mun osalta. Enkä tosiaankaan näiden kanssa seksiin ryhdy.
Tinderiä ym. käyttäneenä tuntui että aika lailla on ns. jämät ja häntäheikit vaan jäljellä. Ja sit tietysti pieni prosentti niitä miehiä, jotka luulevat olevansa parhaista parhaimpia, joille ei kelpaa varmaan ees se 9/10 nainen :D
Sekin välil ihmetyttää et perushyvälle miehelle ei useinkaan kelpaa perushyvä nainen.
Kiinnostaisko nähdä? Vaik keskustassa mennää syömää johki ... 29 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätee muuten ihan tavismiehiinkin tuo sama. Nyt itsellä laihdutus käynnissä, 8 kiloa lähtenyt ja se ei ainakaan ole vaikuttanut vielä yhtään.
161/74
Sulta pitäis lähtee viel 20kg, että olisit normaalimitoissa. Hyvä alku kuitenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
161/74
Itse vältän kaikki naiset, joiden paino on yli 60kiloa. Jos on lihaksikas ja urheilullinen niin ihannepaino on 50-60kilon välillä. Jos on laihaläski niin sitten pitää olla alle 50kg.
T: YTM
Minusta kannattaa miettiä, minkälaisiin ihmisiin tuntee vetoa. Se kertoo aika paljon, jos jatkuvasti kiinnostuu etäisitä, vähän kiinnostustaan osoittavista tapauksista. Onhan se yleisesti tiedossa, että sellainen ihminen, joka antaa itsestään vähän, on salaperäinen ja kiinnostava. Ikävä kyllä moni on myös välttelevästi kiintyvä, eikä kykene kuin etäiseen suhteeseen. Takertuva taas työntää taas luotaan sellaista, joka ei kykene kovin läheiseen suhteeseen. Ei sitä voi etukäteen päättää, kuka ketäkin kiinnostaa. Ei auta vaikka olisi kuinka täydellinen paketti. Parisuhdekuvioilla on juurensa lapsuudessa. Omaa kiintymyssuhdettaan tutkimalla voi oivaltaa, miksi aina kiinnostuu "vääränlaisista" ihmisistä. On aika harvinaista tavata ihminen, jonka kanssa vetovoima ja kiinnostus on tasapainossa molemminpuolin.