Miksi olen sinkku? Olen miesten mielestä tosi kaunis, hauska, älykäs, seksikäs jne.
Seksi on hyvää miesten mielestä. Suhdetta ei vaan synny. Tykkäämme ristiin. Minä heistä, jotka eivät kiinny minuun, he minusta, joita kohtaan minulla ei synny tunteita. Luulin eron jälkeen, että uusi mies tulisi elämään helpommin. Haluan rakkautta ja intohimoa!
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan oot ollut sinkku? Ja ootko hoikka? Harva "korkean tason mies" oikeasti haluaa edes normaalipainon ylärajalla olevaa. Huomasin valtavan eron laihduttuani 164/63 --> 164/55.
Pätee muuten ihan tavismiehiinkin tuo sama. Nyt itsellä laihdutus käynnissä, 8 kiloa lähtenyt ja se ei ainakaan ole vaikuttanut vielä yhtään.
161/74
Vielä 7 kiloa lisää, niin alat päästä alueelle, ja sitten kolme vielä, niin alkaa näyttää paremmalta. BMI yläraja naisille on kutakuinkin siinä 22 kohdalla. Poikkeuksiakin löytyy, mutta ovat harvassa.
Ei ole provo, alapeukuttakaa vaan.
Älä jankkaa tuosta kehumisesta ja kuinka ihana olet. Mene syvemmälle vastauksissasi.
"Ongelmahan on myös se, että mä en tykkää heistä, jotka haluavat minut. Heissä ei ole mitään vikaa, hyviä miehiä. Ei vaan tunnu miltään."
Olet siis ronkeli, kun hyvät miehet eivät kelpaa. Ei ihme, että pysyvää kiinnitystä ei hevin löydy.
Vierailija kirjoitti:
"Ongelmahan on myös se, että mä en tykkää heistä, jotka haluavat minut. Heissä ei ole mitään vikaa, hyviä miehiä. Ei vaan tunnu miltään."
Olet siis ronkeli, kun hyvät miehet eivät kelpaa. Ei ihme, että pysyvää kiinnitystä ei hevin löydy.
Mutta kun se ei riitä. Tarvitaan tunne. Mulla ne tunteet syntyy "vääriä" miehiä kohtaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kauan oot ollut sinkku? Ja ootko hoikka? Harva "korkean tason mies" oikeasti haluaa edes normaalipainon ylärajalla olevaa. Huomasin valtavan eron laihduttuani 164/63 --> 164/55.
Tuo on muuten ihan höpötystä, että laihduttaminen tekisi naisesta mielenkiintoisemman! :D Kun katsoo vaikka muutaman vuoden aikana eronneita ystäviäni, sellaisia 35-45 vuotiaita naisia, niin on ihan hurja miten vientiä olisi ollut ja yksikään heistä ei ollut mikään laiha. Kaikilla naisilla on jonkun verran ylipainoa, kahdella jopa huomattavan paljon, on lapsia ja historiaa, mutta niin vain kaikki ovat löytäneet itselleen ihanat miehet. Kaikkia naisia on yhdistänyt ylipainon lisäksi myös upea luonne.
Hyvä luonne on se mikä viehättää kaikkia, ei paniikinomainen laihduttaminen muiden mielipiteiden takia, nirsoilu, selkeä epätoivoisuus ja veemäisyys.
Ehkäpä joku ap:n hoito voisi kertoa miksi tämä ei kelpaa kenellekään muuten kuin kertakäyttöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne miehet sanovat kun ehdotat, että mitä tehdään viikonloppuna?
En ole ap, mutta mulle sanotaan poikkeuksetta että on kiireitä ja katsellaan/palataan/soitellaan. Tämän jälkeenkään mies ei omatoimisesti ota yhteyttä ja sama keskustelu käydään uudelleen. Eikä ole yhdestä kysymys vaan tämä sama on nyt toistunut useammankin miehen kanssa joten mulle ainakin riitti tämä aloitteellisuus ja aktiivisuus.
N39
olet ainakin liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätee muuten ihan tavismiehiinkin tuo sama. Nyt itsellä laihdutus käynnissä, 8 kiloa lähtenyt ja se ei ainakaan ole vaikuttanut vielä yhtään.
161/74
Sulla on vieläkin 20 kg ylimääräistä, mutta varmasti alat jo saada katseita 15 pudotetun kg:n jälkeen. Tuolla pituudella paino ei voi alkaa edes kutosella.
Joo, näin on. 161 cm pitkä mies, joka painaa noin viitisenkymmentä kiloa saa varmasti katseita, mutta ei ihan sellaisia kuin haluaisi. Paino on siis ok kunhan se on oikeissa paikoissa ja lihasta löytyy. Kukkakeppimäisesti laihat aikuiset miehet eivät innosta, vaan he menevät sinne pikkupoikien joukkoon heti.
M41v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta mulle sanotaan poikkeuksetta että on kiireitä ja katsellaan/palataan/soitellaan. Tämän jälkeenkään mies ei omatoimisesti ota yhteyttä ja sama keskustelu käydään uudelleen. Eikä ole yhdestä kysymys vaan tämä sama on nyt toistunut useammankin miehen kanssa joten mulle ainakin riitti tämä aloitteellisuus ja aktiivisuus.
N39
Teinipojille kyllä liian vanha, mutta tässä puhuttiinkin miehistä. Miesten ikä alkaa noin 30 vuotiaasta, joillakin jo noin 25 vuotiaasta, mutta sitä nuoremmat ovat poikasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
161/74
Sulla on vieläkin 20 kg ylimääräistä, mutta varmasti alat jo saada katseita 15 pudotetun kg:n jälkeen. Tuolla pituudella paino ei voi alkaa edes kutosella.
Olen senttiä lyhempi eli 160-senttinen, nyt painan 59 kg ja mies valittaa minun olevan liian laiha(!). Jojoillut olen painon kanssa aiemmin, pariin otteeseen painoin vain 48 kg ja taisin ollakin liian laiha. Vielä pari vuotta sitten olin pulska 67-kiloinen.
Luulen, että vartalon malli vaikuttaa siihen, näyttääkö sopivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on muuten ihan höpötystä, että laihduttaminen tekisi naisesta mielenkiintoisemman! :D Kun katsoo vaikka muutaman vuoden aikana eronneita ystäviäni, sellaisia 35-45 vuotiaita naisia, niin on ihan hurja miten vientiä olisi ollut ja yksikään heistä ei ollut mikään laiha. Kaikilla naisilla on jonkun verran ylipainoa, kahdella jopa huomattavan paljon, on lapsia ja historiaa, mutta niin vain kaikki ovat löytäneet itselleen ihanat miehet. Kaikkia naisia on yhdistänyt ylipainon lisäksi myös upea luonne.
Hyvä luonne on se mikä viehättää kaikkia, ei paniikinomainen laihduttaminen muiden mielipiteiden takia, nirsoilu, selkeä epätoivoisuus ja veemäisyys.
Ehkäpä joku ap:n hoito voisi kertoa miksi tämä ei kelpaa kenellekään muuten kuin kertakäyttöön?
Voisithan sä toisaalta lukeakin ap:n viestit ennen vastaamista.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on tavallista "mitenhän tuon voisi jättää loukkaamatta..."-puhetta joka on todennäköisesti kohtuullisen kaukana totuudesta.
Av:llahan kukaan ei oikeasti ole kaunis eikä kukaan mies tarkoita mitä sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se ei riitä. Tarvitaan tunne. Mulla ne tunteet syntyy "vääriä" miehiä kohtaan.
Ap
Mitä on ne "väärät" miehet. Eikö ne ole niitä "oikeita" jos niihin ihastut? Vaiko onko kyseessä se, että olet itsekseni päättänyt minkälaisen sen miehen tulee olla jotta täyttää sun kriteerit.Miten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMitä on ne "väärät" miehet. Eikö ne ole niitä "oikeita" jos niihin ihastut? Vaiko onko kyseessä se, että olet itsekseni päättänyt minkälaisen sen miehen tulee olla jotta täyttää sun kriteerit.Miten on?
naisia pyörittäviä jännämiehiähän ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMitä on ne "väärät" miehet. Eikö ne ole niitä "oikeita" jos niihin ihastut? Vaiko onko kyseessä se, että olet itsekseni päättänyt minkälaisen sen miehen tulee olla jotta täyttää sun kriteerit.Miten on?
Väärä siksi, että heidän ihastuksensa ei kanna pidemmälle. Ja ne joiden kantaa, niistä mä en kiinnostu tarpeeksi.
Ap
M41v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Liian vanha ikäisilleni tai itseäni vanhemmille miehille?!
Vierailija kirjoitti:
M41v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Liian vanha ikäisilleni tai itseäni vanhemmille miehille?!
Mielestäni olet nainen parhaassa iässä.
M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka, huoliteltu ja tyylikäs, koulutettu, hyvin toimeentuleva. Ongelmahan on myös se, että mä en tykkää heistä, jotka haluavat minut. Heissä ei ole mitään vikaa, hyviä miehiä. Ei vaan tunnu miltään.
Ap
Luonnehdithan tuossa jo itsekin oman ongelmasi. Haluat miehiä jotka eivät pidä sinusta. Käytät miehiä siis itsetuntosi pönkitykseen ja identiteettisi etsiskelyyn. Luultavasti olet myös sitoutumiskammoinen (montako yli 2v suhdetta sinulla on ollut?) ja haluat rakastua rakastumisen tunteeseen, etkä mieheen. Kun suhde vakiintuu siitä tulee sinulle epätyydyttävä, koska et enää saa samanlaista sokeaa, intohimoista ihailua osaksesi ja joudut sietämään myös tylsiä hetkiä, jolloin tunnet itsesikin tylsäksi.
Jos haluat vakaan ja pitkäjänteisen suhteen, sinun pitää itsesikin olla vakaa ja pitkjänteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka, huoliteltu ja tyylikäs, koulutettu, hyvin toimeentuleva. Ongelmahan on myös se, että mä en tykkää heistä, jotka haluavat minut. Heissä ei ole mitään vikaa, hyviä miehiä. Ei vaan tunnu miltään.
ApLuonnehdithan tuossa jo itsekin oman ongelmasi. Haluat miehiä jotka eivät pidä sinusta. Käytät miehiä siis itsetuntosi pönkitykseen ja identiteettisi etsiskelyyn. Luultavasti olet myös sitoutumiskammoinen (montako yli 2v suhdetta sinulla on ollut?) ja haluat rakastua rakastumisen tunteeseen, etkä mieheen. Kun suhde vakiintuu siitä tulee sinulle epätyydyttävä, koska et enää saa samanlaista sokeaa, intohimoista ihailua osaksesi ja joudut sietämään myös tylsiä hetkiä, jolloin tunnet itsesikin tylsäksi.
Jos haluat vakaan ja pitkäjänteisen suhteen, sinun pitää itsesikin olla vakaa ja pitkjänteinen.
Kyllähän ne pitävät, mutta eivät halua parisuhdetta. Kukaan heistä ei seurustele vieläkään.
Ap
Mieti, jos mies kuvaili itseään vastaavasti, hoikan sijasta trimmattu. Sellainen itsetietoinen kiiltokuvamenestyjä tulee mieleen, puitteet hyvät, mutta mikä puuttuu?
Mitä harrastat? Ettet vaan matkailua, sisustamista, kuntosalia...