Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olen sinkku? Olen miesten mielestä tosi kaunis, hauska, älykäs, seksikäs jne.

Vierailija
20.03.2017 |

Seksi on hyvää miesten mielestä. Suhdetta ei vaan synny. Tykkäämme ristiin. Minä heistä, jotka eivät kiinny minuun, he minusta, joita kohtaan minulla ei synny tunteita. Luulin eron jälkeen, että uusi mies tulisi elämään helpommin. Haluan rakkautta ja intohimoa!

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi?

Vierailija
2/57 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa kuulet noita kehuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tavallista "mitenhän tuon voisi jättää loukkaamatta..."-puhetta joka on todennäköisesti kohtuullisen kaukana totuudesta. 

Vierailija
4/57 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ne miehet sanovat kun ehdotat, että mitä tehdään viikonloppuna?

Vierailija
5/57 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet tietävät että tuollaisilla kehuilla pääsevät pöksyihisi.

Vierailija
6/57 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menette sänkyyn ilman sen kummempaa tietoa millainen juttunne on.

Vierailija
7/57 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö heitä seksillä suhteeseen?

Vierailija
8/57 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin ne tapailut loppuu?

Vierailija
9/57 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian itsetietoinen ja se karkottaa miehet kauas. Jos nainen luonnehtii itseään älykkääksi, niin se on jo merkki miehelle pysyä kaukana. Älykkyys kyllä tulee tavalla tai toisella ilmi muutaman keskustelun jälkeen, ei siitä tarvitse erikseen mainita.

Vierailija
10/57 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan oot ollut sinkku? Ja ootko hoikka? Harva "korkean tason mies" oikeasti haluaa edes normaalipainon ylärajalla olevaa. Huomasin valtavan eron laihduttuani 164/63 --> 164/55.

Vierailija
11/57 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta mulle sanotaan poikkeuksetta että on kiireitä ja katsellaan/palataan/soitellaan. Tämän jälkeenkään mies ei omatoimisesti ota yhteyttä ja sama keskustelu käydään uudelleen. Eikä ole yhdestä kysymys vaan tämä sama on nyt toistunut useammankin miehen kanssa joten mulle ainakin riitti tämä aloitteellisuus ja aktiivisuus.

N39

Vierailija
12/57 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan oot ollut sinkku? Ja ootko hoikka? Harva "korkean tason mies" oikeasti haluaa edes normaalipainon ylärajalla olevaa. Huomasin valtavan eron laihduttuani 164/63 --> 164/55.

Olen hoikka, huoliteltu ja tyylikäs, koulutettu, hyvin toimeentuleva. Ongelmahan on myös se, että mä en tykkää heistä, jotka haluavat minut. Heissä ei ole mitään vikaa, hyviä miehiä. Ei vaan tunnu miltään.

Ap

Vierailija
13/57 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olet kaikkea tuota ennen seksiä, niinhän he sanoo joten miksi ei uskoisi. Mutta seksin jälkeen ei kiinnosta, I wonder why :D 

Vierailija
14/57 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka vaiheessa. Myös niiltä miehiltä, joiden kanssa ei ole mitään suhteilua.

Ap

Vierailija
15/57 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pätee muuten ihan tavismiehiinkin tuo sama. Nyt itsellä laihdutus käynnissä, 8 kiloa lähtenyt ja se ei ainakaan ole vaikuttanut vielä yhtään.

161/74

Vierailija
16/57 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta mulle sanotaan poikkeuksetta että on kiireitä ja katsellaan/palataan/soitellaan. Tämän jälkeenkään mies ei omatoimisesti ota yhteyttä ja sama keskustelu käydään uudelleen. Eikä ole yhdestä kysymys vaan tämä sama on nyt toistunut useammankin miehen kanssa joten mulle ainakin riitti tämä aloitteellisuus ja aktiivisuus.

N39

Mistä mies erottaa onko tulossa seksiä vai kädestäpitelyä kun ehdotat tapaamista?

Vierailija
17/57 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka, huoliteltu ja tyylikäs, koulutettu, hyvin toimeentuleva. Ongelmahan on myös se, että mä en tykkää heistä, jotka haluavat minut. Heissä ei ole mitään vikaa, hyviä miehiä. Ei vaan tunnu miltään.

Ap

Sähän juuri vastaat itse omaan kysymykseesi tässä 😁

Vierailija
18/57 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi että mietit miksi olet sinkku.

Vierailija
19/57 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen avauksesta Eddie Murphyn stand up, kun hänen ex lähtee Jamaicalle, u beautiful woman what are doing here all alone. Ummet ja lammet kehutaan kuinka ihana ja kaunis nainen on :)

Vierailija
20/57 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka vaiheessa. Myös niiltä miehiltä, joiden kanssa ei ole mitään suhteilua.

Ap

Sinun ongelmasi juuri oli suhteettomuus. Vai joko unohdit sen, porvoolainen.