Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset väittää etteivät meikkaa toisten naisten takia vaan itsensä vuoksi tai "kun se on kivaa"

Vierailija
20.03.2017 |

Naisten välinen kilpailu ja kateus ylläpitää meikkaamista.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten maailma Suomessa on hyvin skitsofreninen - kukaan ei vain ole vielä paljastanut tätä julkisuudessa.

Vierailija
2/31 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan, jotta ehkä jonain päivänä saisin miehen ja myös on itsevarmempi olo, kun ei näytä niin väsyneeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaan, jotta ehkä jonain päivänä saisin miehen ja myös on itsevarmempi olo, kun ei näytä niin väsyneeltä.

Mä voin tulla panee sua.

Vierailija
4/31 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tartte meikkaa kun laitan ämmät kuriin riitelemällä ja kiusaamalka.

Vierailija
5/31 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ainakin myöntää että meikkaan muiden ihmisten takia, näyttääkseni paremmalta muiden silmissä. Jos muita ei olisi en todellakaan meikkaisi ikinä koska inhoan sitä.

Vierailija
6/31 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meikkaan sen vuoksi, että silloin on itsevarmempi olo. Olen tyytyväisempi itseeni, kun näytän silloin kauniimmalta. Näyän myös vähän pirteämmältä.

Vierailija
7/31 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin ainakin myöntää että meikkaan muiden ihmisten takia, näyttääkseni paremmalta muiden silmissä. Jos muita ei olisi en todellakaan meikkaisi ikinä koska inhoan sitä.

tämä.

jos en välittäisi mitä muut varsinkin mahdollisesti tuleva naiseni ajattelee minusta, niin en leikkaisi hiuksiani saati siistisi partaani. kulkisin ties missä rytkyissä, en kävisi salilla tai muutenkaan huolehtisi itsestäni. mitä väliä sillä on miltä näyttää jos ei muiden mielipiteet kiinnosta? pitäisikö tässä himoita itseään peilin edessä kellon ympäri?

Vierailija
8/31 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta meikkaaminen ole kivaa. Meikkaan, koska minulta odotetaan sitä, en siksi että tykkäisin tai nauttisin siitä. Se ärsyttää minua mutta asakaspalvelutyössä pitää olla naama maalattuna. :/

Vierailija
9/31 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin meikkaan arkena ollenkaan. Hiuksetkin joko vain harjaan tai laitan ponnarille. Jos on jotain spesiaalimpaa, kuten vaikka "treffit" avomiehen kanssa niin meikkaan ja toisinaan laitan hiukset ja korut, nätit vaatteet (arkivaatetukseni ei ole tippaakaan naisellinen saati nätti).

Toisinaan ollessani yksin kotona, saatan kyllä meikata ja tälläytyä, laittaa jopa korkkarit vaikka agendana olisi ihan vain imuroida tai piereskellä sohvalla pleikkaa pelaten. Ketähän varten tuolloin meikkaan, kun verhotkin ovat kiinni? :D

Vierailija
10/31 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en meikkaa koskaan, pidän itsestäni tälläisenä. Ja miehenkin löysin silti 10v sitten :)

Vierailija
11/31 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun meikkaan miesten takia.

Mitä minä itse siitä saan, minua ei kiinnosta pitääkö joku nainen minua kauniina, mutta haluan miesten pitävän.

Vierailija
12/31 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meikkaan, koska näytän ihan paviaanin perseeltä ilman.

Vierailija
13/31 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan, koska pelkään ihmisten järkyttyvän muuten. Mulla on tosi ohut ja punainen iho. Kaupassa käyn ilman meikkiä, mutta en usko pomon arvostavan, jos saavun töihin ilman meikkiä.

Vierailija
14/31 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun meikkaan miesten takia.

Mitä minä itse siitä saan, minua ei kiinnosta pitääkö joku nainen minua kauniina, mutta haluan miesten pitävän.

Sama. Miesten ja yleisen uskottavuuden takia. On ihan tutkittu asia, että miellyttävän näköinen ihminen saa esim parempaa palvelua, helpommin työn ja ylipäätään parempaa kohtelua muilta.

Enkä koskaan ole väittänyt meikkaavani "vain itseni vuoksi". Tai no, itsekkäitä tavoitteitahan toki nuo luettelemani ovat, että siinä mielessä joo. Mutta autiolla saarella en todellakaan meikkaisi!

Vierailija
15/31 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan silloin kun jaksan eli omasta fiiliksestä kiinni, olen ollut monissa kotibileissä ja baarissa useasti ilman meikkiä. Eli voisin väittää että meikkaan itseäni varten enkä siksi että muut näkisivät minusta aina sen huolitellun puolen

Vierailija
16/31 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin tulla panee sua.

Sanoi haluavansa miehen, ei mitään teininylpyttäjää.

M54

Vierailija
17/31 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan harvoin kun en vaan jaksa, kulmat värjään säännöllisesti, koska omat vaaleat ja harvat. Jos menen tapaamaan kavereita, meikkaan aina. En voisi edes kuvitella, että menisin vaikka johonkin kahvilaan ystävien kanssa istumaan ilman meikkiä. Muuten lähes tulkoon aina olen ilman meikkiä enkä häpeä sitä, vaikken mikään kaunotar olekaan.

Vierailija
18/31 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suurin syy meikata on peilikuvani. Ilman meikkiä näytän omasta mielestäni väsähtäneeltä ja värittömältä. Peiliin katsominen masentaa. Meikattuna olen omasta mielestäni paljon kivemman näköinen.

Vierailija
19/31 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meikkaan siksi koska tykkään esitellä kaunimpaa puolta itsestäni kanssaihmisille. Saan kyllä kehuja ilmankin mutta enemmän meikkien kanssa joka mielestäni on ihan loogista kaikkien kohdalla eikä siinä ole mitään väärää.

Vierailija
20/31 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meikkaan ihan "aivopesun" seurauksena. Ainakin ennen jankutettiin lehdissä yms. että meikkaaminen on toisten huomioimista, pitää olla siisti ja huoliteltu. Alkoi sitten tuntumaan että pakkohan se on meikata kun yhteiskunta pitää laiskana, epäsiistinä hylkiönä jos ei meikkaa. En tunne oloani itsevarmemmaksi leikattuna, se on vain tapa (jota inhoan) jotta tuntisin olevani enemmän "normaali". Ihan typerää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi