Muita jotka stalkkaa exän whatsappia?
Tuijottelen milloin on paikalla ja kuvittelen että sanoisin moi...
Kommentit (15)
Voi jessus! Hanki elämä ja unohda exä.
Minä! Välillä viestittelen mutta ei vastaa
Eräs nainen voisi kyllä poistaa numeroni jo, varmaan kyttää ja aina kun se jotain viestittää tulee paska fiilis.
Kai tiedät että se näkee kun olet avannut keskustelunne (vaikkei sinne mitään kirjoittaisi)...? :D
MiäsHenkilö kirjoitti:
Eräs nainen voisi kyllä poistaa numeroni jo, varmaan kyttää ja aina kun se jotain viestittää tulee paska fiilis.
Miksi tulee paska fiilis? Miksi et itse blokkaa naista jos niin?
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät että se näkee kun olet avannut keskustelunne (vaikkei sinne mitään kirjoittaisi)...? :D
En usko. T. Ap
Tein tuota alussa, mutta olen päässyt jo yli ja lopettanut. Miksi haikailisin jonkun perään joka ei arvosta eikä halua minua?
Kyllä; haluan edes tietää että on elossa.
Niin, säälittävä olen varmaan, anteeksi siitä. Voisiko joku vielä lyödä minua vaikka raipalla sata kertaa rangaistukseksi? T. Ap
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Miksi tulee paska fiilis? Miksi et itse blokkaa naista jos niin?
Blokkaamiseen tarvitsen hänen numeronsa, jonka olen poistanut. Toivon, että se mitä sanoin viime kerralla hänelle, riittää pitämään hänet poissa. Paska fiilis tulee siitä, että hän on yksinkertaisesti ilkeä.
Minä stalkkaan ihastustani joka on myös valitettavasti pomoni samalla :D Ihan helvetin säälittävää. Joskus vaan avaan keskustelumme ja tuijotan kun toinen on paikalla. Sitten jatkan taas päivääni. Ja ai sitä iloa aina kun hän ottaa (työasioissa) yhteyttä :D
Kyllä mulla tulee katsottua hänen Whatsapp-päivityksensä (tämä uusi ominaisuus), mutta haikailusta ei todellakaan ole kyse. Paska jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, säälittävä olen varmaan, anteeksi siitä. Voisiko joku vielä lyödä minua vaikka raipalla sata kertaa rangaistukseksi? T. Ap
Mä voisin 😊
Ei todellakaan. Aika säälittävää, mene eteenpäin.