Flirttailin baarissa komealle miehelle ja nyt, täysin yllättäen, hän aloittikin työt samassa työpaikassa kuin missä minä olen.
Jokunen kuukausi sitten tapasin baarissa todella komean miehen. Tuijotimme toisiamme koko illan, mutta kumpikaan ei tullut juttelemaan. Hän jäi kuitenkin mieleeni, mutta en nähnyt häntä sen jälkeen.
Viime viikolla työkaverini tuli esittelemään uuden kollegamme ja se olikin tämä samainen mies. En ole koskaan jäätynyt sillä tavalla kun sillä hetkellä jäädyin. Menin aivan punaiseksikin, vaikka yleensä en punastele ja olen muutenkin yleensä puhelias. Katsoimme toisiamme silmiin hymyillen ja kättelimme. Se oli oudoin tilanne, mitä minulle on koskaan sattunut. En olisi todellakaan muutenkaan uskonut, että mies on vielä samalla alallakin kanssani.
Onko muille joskus sattunut jotain vastaavaa?
Kommentit (12)
Ei,mutta kerro ihmeessä miten juttu etenee ;)
Nonii eiku vaan nappaat kyrvän suuhun ja alat imee.
Oii, ihan kuin jostain elokuvasta <3
Yhdyn lämpimästi kakkosen pyyntöon, pidä meidät tilanteen tasalla ja me pidetään sulle peukkuja!
Täähän on kuin jonkun 90-luvun eroottisen jenkkitrillerin alku. Nuori naimaton nainen ja komea muukalainen. Kyseessä joku stalkkeri joka ottanut selvää missä olet töissä ja hankkiutui samaan työpaikkaan. Sitten teille tulee kiihkeä seksisuhde, mutta pikkahiljaa alkaa paljastua että mies on joku psyko ja lopulta joudut pakenemaan henkesi edestä kun hän yrittää tappaa sinut.
Tilanne oli tosissaan aivan uskomaton. Tämä mies tuli sitten heti ensimmäisenä päivänä kahvitauolla kysymään, että olinko silloin siellä baarissa, eli muisti minut selvästi. Nyt en oikein tiedä miten minun pitäisi suhtautua häneen, olen yrittänyt pitää matalaa profiilia ainakin toistaiseksi enkä ole jatkuvasti työntynyt hänen seuraansa. Jotenkin oloni on aivan epätodellinen edelleen.
Ap
Siis miten niin flirttailit jos et puhunut koko tyypin kanssa? Onko tuijottelu nykyään flirttaamista?
Vierailija kirjoitti:
Oii, ihan kuin jostain elokuvasta <3
Yhdyn lämpimästi kakkosen pyyntöon, pidä meidät tilanteen tasalla ja me pidetään sulle peukkuja!
Oi, kiitos ❤️. Itse olen tosissaan jotenkin aivan jäässä edelleen, olemme kyllä käyneet lounaalla yhdessä samalla porukalla ja mies on tullut muutaman kerran juttelemaan, mutta muuta ei ole tapahtunut, ainakaan vielä..
Ap
Kotimaisessa tv-sarjassa oli tuonkaltainen juoni yli kymmenen vuotta sitten. Flirttailivat työmatkalla ja sitten lopulta olivatkin samassa työpaikassa.
mikä ihmeen pervo tänne on pesiytyny. enkä nyt tarkota a.p:ta.
Ei.