Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korsetin käyttäjiä?

Vierailija
20.03.2017 |

Tilasin juuri itselleni Jenkeistä (Orchard Corset) oikein kunnollisen 20 tuuman (51cm) korsetin. Pitäis tällä viikolla saapua! Onko kellään kokemusta. Mulla on paljon infoa kerättynä mutta ei vielä yhtään kokemusta aidon korsetin käytöstä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/27 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä vyötärönkaventajia Suomessakin. Sitä kuitenkin harrastetaan vähän niinkuin salaa koska sitä pidetään paheksuttavana ja jopa vaarallisena. Minä kyllä tykkään olla puristavassa korsetissa yötä päivää ja poikaystävänikin on innolla mukana. Käytän julkisilla paikoilla vaatteiden alla ja vältyn näin tölläämiseltä.

Olen pari vuotta sitten aloittanut 80 cm vyötäröstä ja nyt minutkin voi kiristää 50 cm kun aamusta aloitetaan ja lisätään kiristystä päivän aikana.

Ei muuta kuin kovaa harjoittelua vaan sinullekin ja toivottavasti sinullakin on ymmärtäväinen nyörien kiristäjä.

Vierailija
24/27 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen Tyyli vyötärökorsetti on hyvä. Valitettavasti niitä ei enää saa juuri mistään. Ehkä löytyy vielä osoitteesta www.liivia.org  jossa myös paljon vintage-tyylisiä korsetteja.

Vierailija
25/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa mitään Tight lacing yhteisöä tai ryhmää vaikka Facebookissa tai jossakin muualla missä voi vaihtaa tietoa tai kokemuksia?

Vierailija
27/27 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi