Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian 2017 - keskusteluketju

Vierailija
20.03.2017 |

Alkaa NYT maajussien esittelyllä. Uutena juontajana Vappu Pimiä.

Jutellaan tässä ketjussa kauden läpi :)

Kommentit (1873)

Vierailija
1721/1873 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikki istui loppukeskustelujen aikaan kuin uuden mekon saanut pikkutyttö, silmät lautasen kokoisina ja kaula pitkällä haltioituneen näköisenä. Ketä se oikein tuijotteli.

Hieman tyttömäinen kenokaula tuo Heikki muutenkin "Nuori ja kaunis", hah!

Muistuttaa vähän Aku Hirviniemeä.

Vierailija
1722/1873 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikille pisteet selkeäsanaisuudesta ja puhetavasta, ei tarvinnut laskea niinku/niinko -sanoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/1873 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikki nosti pisteitä tässä loppujaksossa, ainut miehistä, josta sai edes jonkinlaista tolkkua puheista. Ja myönsi myös itse ajatelleena, että onko hänestä pitkään parisuhteeseen. Aapo ja Lauri, voi hyvänen aika mikä ulosanti. Aapon äiti oli varmaan käskeny valitsemaan Lauran. Ja kuka otti selvää, mitä siellä Laurin tilalla on tapahtunu. Miten voi mies noin sekavasti puhua. Ei ne kyyneleet edes minuun vaikuttanu, kun taisi itse myös olla suhannu suuntaan jos toiseen. Sanna, ei mitään sanottavaa. Nyt meni seurattavat vain aivan väärin, mielenkiinnolla odotan ensi viikon jaksoa, mitä muille neljälle kuuluu. Se onkin tässä kaudessa ainut jakso, jota odotan.

Ei käskenyt Aapon äiti Lauraa valitsemaan. Kun Aapo meni äitinsä luo vaikertamaan valinnan vaikeutta, tokaisi äiti: "Sinun itsesi pitää tietää, mitä teet. En voi sinua auttaa!" Katsokaa ensin ohjelma ennenkuin lauotte noita mielipiteitänne.

Ja totuus on se mitä meille näytetään?

Ei äiti tietenkään kameroiden edessä neuvonut vaan antoi ymmärtää että täysin pojan oma asia.

uskon että äiti oli takapiruna, eihän juristin kannata munia keräillä

Vierailija
1724/1873 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä vertasi Heikkiä ja Lauria, mutta eikö Lauri viljellyt härkäpapua, eli oli ihan oikea maajussi? 

Vierailija
1725/1873 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siirtolapuutarhamökki Vallilassa, voin siis hakea seuraavalle kaudelle Maajussiksi

Vierailija
1726/1873 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siirtolapuutarhamökki Vallilassa, voin siis hakea seuraavalle kaudelle Maajussiksi

Mulla on parvekkeella oma puutarha niin minäkin ajattelin hakea. 

Vierailija
1727/1873 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PikkuAapolla tuli just äippää ikävä, kun hokasi, että äipän kartano/linna oli sarjassa vielä näyttämättä.

Vierailija
1728/1873 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla löytyy housuista puutarha, jonka pidän hyvässä kunnossa. Voinen hakea myös.

Vierailija
1729/1873 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä vertasi Heikkiä ja Lauria, mutta eikö Lauri viljellyt härkäpapua, eli oli ihan oikea maajussi? 

Lauri on kyllä ihan oikea maajussi vaikka onkin ilman eläintilaa.

Vierailija
1730/1873 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla löytyy housuista puutarha, jonka pidän hyvässä kunnossa. Voinen hakea myös.

Onko siellä myös koti-eläimiä?

Vierailija
1731/1873 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako näihin jotenkin yhteyttä?

Vierailija
1732/1873 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Lauri millepäs se avoin suhde nyt tuntuu, kun olisi ollut mahdollisuus sellaiseen ihan perinteiseenkin?

Vierailija
1733/1873 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono kausi. Varsinaisia maatilan töitä ei näytetty oikeastaan ollenkaan. Aiemmilla kausilla ehdokkaat ovat osallistuneet tilan töihin, mikä on tuonut lämminhenkisyyttä ohjelmaan. Nyt keskityttiin vaan vatvomaan turhanpäiväisyyksiä ja käymään treffeillä. Olikohan tilan töihin osallistumiset jätetty tarkoituksella pois, jotta Heikin "maajussius" kasvilaatikoineen ei näyttäisi niin typerältä seassa?

Vappu on sujuvasanainen, mutta liian pinnallinen juontaja tähän ohjelmaan. Ei jotenkin vain toimi ollenkaan.

Totta. Lanta ei haissut ollenkaan.

Vierailija
1734/1873 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikki istui loppukeskustelujen aikaan kuin uuden mekon saanut pikkutyttö, silmät lautasen kokoisina ja kaula pitkällä haltioituneen näköisenä. Ketä se oikein tuijotteli.

Huomasi peilin salin seinällä?

Repesin täysin :D

Vierailija
1735/1873 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reps*

Vierailija
1736/1873 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono kausi. Varsinaisia maatilan töitä ei näytetty oikeastaan ollenkaan. Aiemmilla kausilla ehdokkaat ovat osallistuneet tilan töihin, mikä on tuonut lämminhenkisyyttä ohjelmaan. Nyt keskityttiin vaan vatvomaan turhanpäiväisyyksiä ja käymään treffeillä. Olikohan tilan töihin osallistumiset jätetty tarkoituksella pois, jotta Heikin "maajussius" kasvilaatikoineen ei näyttäisi niin typerältä seassa?

Vappu on sujuvasanainen, mutta liian pinnallinen juontaja tähän ohjelmaan. Ei jotenkin vain toimi ollenkaan.

Totta. Lanta ei haissut ollenkaan.

Minä myös ihmettelen, miksi näitä stadilaisia hepsankeikkoja, vappupimiöitä, laitetaan juontamaan maaseudun ohjelmaa? Näillä ei ole minkäänlaista käsitystä maaseudun elämästä. Eikö tosiaankaan löydy sopivampaa, sontaa ja sonneja pelkäämätöntä, maaseudun juuret omaavaa toimittajaa mistään ???

Vierailija
1737/1873 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mitään, jos aapolle ostettaisiin porukalla karvalakkimallin mokkamasteri, ei oo niin nuukaa, kaataako vedet mihin rööriin.

Vierailija
1738/1873 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis TAAS sitä kahvinkeitinepisodia puitiin. Mitä siellä oikein tapahtu ku pitää jaksotolkulla jauhaa siitä

Kun ei ole mitään muuta sanottavaa niin... ku :)

Vierailija
1739/1873 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffitkin olivat aivan perseestä! Istutaan kannonnokassa makkaratikku kourassa. Ymmärrän, että ei voida olla julkisella paikalla, mutta esim. Ruotsin maajusseissa treffit oli toteutettu upealla tavalla. Kaunis piknik- tai illallistarjoilu rannalla, näköalakalliolla, vanhassa kasvihuoneessa, pellonlaidassa isojen puiden alla. Mikä siinä on niin vaikeeta suomalaisille tuotantoyhtiöille???

Öö.. miten niin ei voitais olla julkisella paikalla treffeillä??

Mikäs sen estäisi tuossa vaiheessa?

Vierailija
1740/1873 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopas oli huono kausi.

Jo toinen kausi peräkkäin, jolloin tästä ei muodostunut yhtään pariskuntaa.

On aika lopettaa tämäkin sarja.

Ei kun sinun on aika lopettaa sarjan seuraaminen. Tämä on vain kiinnostuneille ja meitäkin riittää. Emme kaipaa käsikirjoitettua vaan rehellistä meinikiä. Nyt ei suhteita tullut piste.

Niin sekö ei sitten ole käsikirjoitettua että kaikkia on käsketty laittamaan uudet vallilan lakanat suoraan paketista ilman esipesua? Ja viime kaudella sama homma + vielä jokainen "maajussi" lähti ehdokkaitten kans autolla esittelemään omaa kylänraittia. Sekö ei ole käsikirjoitettua? noin NIINKO esimerkiks..