Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian 2017 - keskusteluketju

Vierailija
20.03.2017 |

Alkaa NYT maajussien esittelyllä. Uutena juontajana Vappu Pimiä.

Jutellaan tässä ketjussa kauden läpi :)

Kommentit (1873)

Vierailija
1381/1873 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapolla on ollut verenpaine koholla.

Vierailija
1382/1873 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika yllättyny Heikin valinnasta :o Neija on kyllä herttanen tyttö, mutta mun mielestä Sanni ois sopinu paremmin. Noh, mielenkiinnolla odotan ens jaksoa että mikä meininki sit syksyllä. Veikkaan kans että Sanna löytäny uuden miehen ohjelman ulkopuolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/1873 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aika yllättyny Heikin valinnasta :o Neija on kyllä herttanen tyttö, mutta mun mielestä Sanni ois sopinu paremmin. Noh, mielenkiinnolla odotan ens jaksoa että mikä meininki sit syksyllä. Veikkaan kans että Sanna löytäny uuden miehen ohjelman ulkopuolelta.

Aika jännä 🤔 mä taas aattelin että Neijo oli tosi samantyyppinen maanläheinen ja mukava niiku Heikkikin, heillä näytti olevan enemmän yhteistä. Sekä vaikutti että Sanna oli aika vähäpuheinen verrattuna Heikkiin.

Vierailija
1384/1873 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ari-Matti ainakin bongattu nyt syksyllä pohjanmaalla iltariennoissa tanssittamassa jotakin neitokaista.

Vierailija
1385/1873 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikin ja Neijan kommunikointi on jotenkin outoa kuunneltavaa. Heikki sanoo jotain, Neija on hiljaa sitten myöntelee. Heikki naurahtaa, Neija on hiljaa ja naurahtaa sitten. Jotenkin tosi outoa.

Vierailija
1386/1873 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä sannia kiinnostaakin mutta on vaan persoonaaltaan jotenkin tosi lattea. varmasti vaikea ihastua noin hiljaiseen tyyppiin

hiljainenkin osaa keskustella mutta ei ole suuna eikä päänä. Itse en tykkää suupalteista miehistä vaikka itse oon puhelias jopa suupaltti. 

Vierailija
1387/1873 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki ja Neija voivat ollakin vielä yhdessä syksyllä, sillä onhan Neija niin naiivi ja vietävissä että se hivelee Heikkiä. Tosin ei ole mikään missi mikä voi Heikkiä harmittaa. Neija ei tajua sitäkään että on outoa että mies asuu vanhempiensa kanssa samassa pihassa.

Aapo ja Laurakin voivat jatkaa.

Lauri ei tiedä itsekään mitä haluaa eli varmaan heivaa Terhin.

Sanna on arvooitus, kenen takia perhosia vatsassa?

Vierailija
1388/1873 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ja odotetut valinnan kaikkiaan muuten, mutta sääli, että Heikki ei valinnut Sannia. Olisi sopinut paremmin, vaikka hiljainen onkin. Lisäksi itselle jäi sellainen tunne, että näistä kahdesta itse asiassa Sanni olisi ollut enemmän ja aidosti kiinnostunut Heikistä. Neijalla oli enemmän sellaista nuoren tytön kokeilunhalua ja ihastusta.

Siitä, että Lauri valitse Terhin olen erittäin iloinen. Samanlaisia tuumailijoita. Aapo olisi ehken voinut valita kenet tahansa kolmesta naisestaan, eikä tuloksena olisi ollut katastrofi. Mari olisi vaikka voinut olla se sopivin arkielämässä, mutta ymmärrä kyllä, että Aapo ei tällaisessa valintatilanteessa päätynyt häneen. He olisivat saattaneet päätyä yhteen, jos esimerkiksi olisivat samassa työpaikassa ja vähitellen tutustuisivat toisiinsa.

Vierailija
1389/1873 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savonlinnan lehdessä oli kyllä nolosti Lauri sanonut syyn miksi valitsi Terhin eli ei ole tosirakkautta ilmassa.

"Lopulta Lauri teki ratkaisun sillä perusteella, että Terhi asuu samalla paikkakunnalla. 

— Rupesin katsomaan omaa kalenteria ja totesin, että kesän olen aikalailla Savonlinnassa kiinni. Terhillä nyt kotikenttäetu vähän ratkaisi tämän. " itä-savo

Vierailija
1390/1873 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen tyttö on vahva ja selviää ilman Heikkiä, tsiisus.

Tämä! Jopas olisi lausunut tuon ironisella äänellä. Nyt kuulosti "hiukan"...

Vierailija
1391/1873 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas lattea kausi.

Vierailija
1392/1873 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas lattea kausi.

Toivottavasti älyävät lopettaa koko ohjelman ennen kuin ihan nolosti päättyy.

Vierailija
1393/1873 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja tätä myötähäpeän määrää... Sanna oli kuin heinäseiväs, kun Ari-Matti yritti ottaa kainaloon. Lauri valitsi Terhin, joka oli treffeillä aivan lemmestä letkuna, mutta tiukan paikan tullen Lauri huudahti " katso, joutsen!". Jutan kanssa Lauri oli aivan toisenlainen ja tuntui jopa innostuneelta. Aapokin kävi kuumana Johannaan ja sanoikin, että no nyt on hyvät treffit. Sitten valitsi tyrkyn Lauran, jolle ura ( mikä ura? ) on tärkein. No, Heikillä ei ollut vaihtoehtoja, koska Sanni oli niin aneeminen. Jos oli kiinnostunut Heikistä, niin peitti se kyllä tosi hyvin. Alkoi puhuakin vasta viime metreillä. Heikki piti daamejaan kyllä tosi hyvin, aamupalapöytäkin oli aina vimpan päälle, toisin kuin Sannan Dominokeksi-aamiaistarjoilu ja makkaratreffit. Haikossakin Sanna teetti makkaroita...

Laura tais olla juristi. Hyvin sopii kun Aapo on DI. 

Oliko se tosiaan juristi? Sitten ymmärrän valinnan. Mikäs tämä Johanna oli ammatiltaan? Mari oli kireä kuin viulunkieli, joten ei sopinut Aapolle yhtään. Tai ehkä munamies olisi tehnyt ihmeitä?

Vierailija
1394/1873 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni oli yllättynyt Heikin valinnasta. Ja kommentoi muuten aamiaispöydässä, että käytäntö sitten näyttää, miten paritaloasuminen toimii. Lipsahdus, vai oliko oikeasti luottavainen lopputuloksesta.

Vierailija
1395/1873 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurakin asuu aika lähellä Aapoa, lähempänä kuin Johanna.

Vierailija
1396/1873 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savonlinnan lehdessä oli kyllä nolosti Lauri sanonut syyn miksi valitsi Terhin eli ei ole tosirakkautta ilmassa.

"Lopulta Lauri teki ratkaisun sillä perusteella, että Terhi asuu samalla paikkakunnalla.

— Rupesin katsomaan omaa kalenteria ja totesin, että kesän olen aikalailla Savonlinnassa kiinni. Terhillä nyt kotikenttäetu vähän ratkaisi tämän. " itä-savo

Laurihan on töksäytellyt alusta saakka hölmöjä juttuja. Silloin kun soitti Vapun kanssa ekan puhelun, silloinkin Vappu parahti vierestä, että ei noin voi sanoa. Soudellessa Terhi sanoi, että näytät niin hyvältä siellä keulassa; Lauri vastasi jotain että jaa, selvä! 

Vierailija
1397/1873 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaudessa ehkä ainoa hyvä asia oli se, että en arvannut etukäteen yhtään kenet kukakin valitsee. On ollut ihan tyhmää aiemmin katsoa niitä pareja joista tietää heti että tuon valitsee.. kuten se yksi joka vei yhden treffeilleen kotiin syömään leipää, toisen kanssa ajoi lenkin paloautolla ja kolmas pääsi helikopterilennolle..

Vierailija
1398/1873 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli Sannin reaktiosta heti mieleen, että ovat kahdestaan Heikin kanssa touhunneet enemmänkin. Vaikutti yllättyneeltä ja jopa loukkaantuneelta/vihaiselta/petetyltä päätöksestä, oli selvästi ollut valinnastaan varma. Ei sitä muu selitä kuin se, että jotain intiimiä on tapahtunut ja Heikki lupaillut kuuta taivaalta.

Vierailija
1399/1873 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laurihan on töksäytellyt alusta saakka hölmöjä juttuja. Silloin kun soitti Vapun kanssa ekan puhelun, silloinkin Vappu parahti vierestä, että ei noin voi sanoa. Soudellessa Terhi sanoi, että näytät niin hyvältä siellä keulassa; Lauri vastasi jotain että jaa, selvä! 

Joo ja mitä tokaisi suukon jälkeen. "näin".

Vierailija
1400/1873 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli Sannin reaktiosta heti mieleen, että ovat kahdestaan Heikin kanssa touhunneet enemmänkin. Vaikutti yllättyneeltä ja jopa loukkaantuneelta/vihaiselta/petetyltä päätöksestä, oli selvästi ollut valinnastaan varma. Ei sitä muu selitä kuin se, että jotain intiimiä on tapahtunut ja Heikki lupaillut kuuta taivaalta.

Voi olla, koska oli suorastaan puhjennut kukkaan! Oli hyvin kauniina ja puheliaana siinä pöydässä.