Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun haluaa erota mutta mies käy sääliksi.

Vierailija
20.03.2017 |

Olemme seurustelleet mieheni kanssa 4vuotta. Tämä viimeinen vuosi on kuitenkin ollut erityisen raskas. Mies on erityisen raskas, makaa kotona eikä osallistu taloudellisesti mihinkään. Vittuilee ja nalkuttaa kokoajan ties mistä.
En enää jaksa/halua seurustella tuon miehen kanssa, ainakun olen päättänyt että nyt eroamme niin muistan kuinka huonosti miehellä menisi jos me eroaisimme.
- Miehellä ei siis ole asuntoa eikä mahdollisuutta sellaista helposti saada sillä hänellä on vuokravelkaa PALJON eri firmoille.
- Mies on ex juoppo (nyt ollut melkein 4vuotta ilman alkoholia)
- Hänellä ei ole ollenkaan omaisuutta. Muutakuin televisio.

Mitä minä voin tehdä? Minua säälittää mies niin paljon jos eroamme.
Täytyykö olla niin tyly ja heittää hänet vain asunnostani pihalle?
Kokemuksia kenelläkään saman kaltaisesta tilanteesta?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuossa ole paljoa vaihtoehtoja.Asuntoa hakuun vaan miehelle ja sopikaa vaikka joku aika minkä mies voi vielä asua yhteisessä asunnossanne ( onko asunto siis sinun oma? )ja sitten miehen on ryhdistäydyttävä ja muutettava punkkaamaan jollekki kaverille tms. Ymmärrän säälin tunteesi, samassa tilanteessa olen ollut.Se kuitenkin helpottaa ajanmyötä sitten kun asutaan erillään.Tsemppiä.

Vierailija
2/22 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni oli joskus samankaltainen tilanne. Hän varmaan vuoden verran pähkäili eroaako vaiko ei. 

Lopulta kaikki ystäväporukkamme naiset painostimme häntä jättämään miehen sillä nainen oli oikeasti onneton.. Nykyään hän on uuden ja aivan ihanan miehen kanssa parisuhteessa ja esikoinen tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuossa ole paljoa vaihtoehtoja.Asuntoa hakuun vaan miehelle ja sopikaa vaikka joku aika minkä mies voi vielä asua yhteisessä asunnossanne ( onko asunto siis sinun oma? )ja sitten miehen on ryhdistäydyttävä ja muutettava punkkaamaan jollekki kaverille tms. Ymmärrän säälin tunteesi, samassa tilanteessa olen ollut.Se kuitenkin helpottaa ajanmyötä sitten kun asutaan erillään.Tsemppiä.

Asunto on kyllä minun oma. Hän ei ole koskaan ollut kirjoilla kanssani mutta posti tullut luokseni. 

Kiitos sinulle vastauksesta, täytyy yrittää jutella miehelle, toivottavasti hän edes yrittää ymmärtää..

Vierailija
4/22 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon loiseläin. Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja heität miehen ulos!

Vierailija
5/22 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että mies on itse vaikeutensa aiheuttanut, eikä aiokaan muuttua, normaali ihminen sentään jotain arvoa antaisi puolisolleen ja yrittäisi korjata asiansa.

Huom. masentuneellakaan ei ole oikeutta kotona esittää pelkkää kritiikkiä ja vielä loisia.

Toki ymmärrän huolesi, mutta koska hän ei itse sille arvoa anna, ei sinullakaan ole velvollisuuksia häntä kohtaan.

Vierailija
6/22 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä onko teillä mitään läheisyttä? Käytkö sinä töissä ja mies vain on kotona? Rakastatko sinä miestä?

Vierailija
7/22 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nytnyt nainen!! Eroa hänestä. Et vaikuta itsekkään kovin onnelliselta. Onko mahdollista että eroatte mutta pysyisitte ystävinä? Silloin se ehkä lievittäisi sinun pahaa oloa.

Vierailija
8/22 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä eroa. Syytä itseäsi.

Vierailija
9/22 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama juttu auttoi minua eroamaan vaikka tiesin että mies voi joutua tuuliajoille. Sinä et ole vastuussa muiden onnesta, jokainen on vastuussa omasta onnestaan ja elämästään. Sinulla on ainutkertainen elämä, sinä olet paras ystäväsi ja sinun on huolehdittava ensisijaisesti sinusta itsestäsi. Parisuhde ei ole terapiasuhde. Kenelläkään ei ole oikeutta kohdella toista ihmistä huonosti. Menetät mahdollisuuden onneen, elämään, rakkauteen ellet tee ratkaisuja. Tsemppiä, olin juuttunut huonoon suhteeseen ja nämä asiat pohtimalla tein ratkaisun, erosin, huokaisin helpotuksesta ja löysin uuden onnen <3

Vierailija
10/22 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne. Ottaa tuo mies niin kaaliin, mutta hän on niin raasu.. kaduttaa että tutustuimme..

Vierailija
11/22 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai aikuinen mies on itse vastuussa itsestään? Haluaisitko että joku on sinun kanssasi säälistä? Jos mies on noin onneton suhteessa, oletko varma ettei hänkin ole kanssasi vain kämpän takia?

Vierailija
12/22 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin. Nyt eron jälkeen tunnen syyllisyyttä kun tiedän että mies kaipaa mua ja hänen elintasonsa laski erossa. Uskon silti että ero oli paras ratkaisu ja mies pääsee vielä jaloilleen. Tsemppiä. Nämä asiat ei ole helppoja kun kuitenkin vielä väittää toisesta.

Vierailija
13/22 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä erosin. Nyt eron jälkeen tunnen syyllisyyttä kun tiedän että mies kaipaa mua ja hänen elintasonsa laski erossa. Uskon silti että ero oli paras ratkaisu ja mies pääsee vielä jaloilleen. Tsemppiä. Nämä asiat ei ole helppoja kun kuitenkin vielä välittää toisesta.

korjaus, siis välittää eikä väittää.

Vierailija
14/22 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävälläni oli joskus samankaltainen tilanne. Hän varmaan vuoden verran pähkäili eroaako vaiko ei. 

Lopulta kaikki ystäväporukkamme naiset painostimme häntä jättämään miehen sillä nainen oli oikeasti onneton.. Nykyään hän on uuden ja aivan ihanan miehen kanssa parisuhteessa ja esikoinen tulossa.

Mun kaverilla ihan sama tilanne, sillä erolla että on pähkäillyt eroa 5 vuotta ja sinä aikana laittanut ja vetänyt eropaperit pois varmaan 5 kertaa. Aina sitä alkaa säälittämään se lapamato eikä usko äitinsä tai mun, eli parhaimman ystävänsä, neuvoja. Pahinta tilanteessa on se, että heillä on yhteinen lapsi joka oireilee tilannetta. 

Vierailija
15/22 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan haluaisi että olet hänen kanssaan säälistä? Ei ole oikein kummallekaan.

Vierailija
16/22 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on erityisen raskas? Oon joskus nuorempana heittänyt naisia pihalle samasta syystä.

Vierailija
17/22 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamalaa. Ap tsemppiä ♡

Vierailija
18/22 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme seurustelleet mieheni kanssa 4vuotta. Tämä viimeinen vuosi on kuitenkin ollut erityisen raskas. Mies on erityisen raskas, makaa kotona eikä osallistu taloudellisesti mihinkään. Vittuilee ja nalkuttaa kokoajan ties mistä.

En enää jaksa/halua seurustella tuon miehen kanssa, ainakun olen päättänyt että nyt eroamme niin muistan kuinka huonosti miehellä menisi jos me eroaisimme.

- Miehellä ei siis ole asuntoa eikä mahdollisuutta sellaista helposti saada sillä hänellä on vuokravelkaa PALJON eri firmoille.

- Mies on ex juoppo (nyt ollut melkein 4vuotta ilman alkoholia)

- Hänellä ei ole ollenkaan omaisuutta. Muutakuin televisio.

Mitä minä voin tehdä? Minua säälittää mies niin paljon jos eroamme.

Täytyykö olla niin tyly ja heittää hänet vain asunnostani pihalle?

Kokemuksia kenelläkään saman kaltaisesta tilanteesta?

Jätä se sika,potki hevonvittuun,sääli on sairautta.

Vierailija
19/22 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus auttaa yksinkertainen ajattelu. On kolmenlaisia asioita: minun asioita, sinun asioita ja elämän asioita. Nuo vuokrarästit yms. ovat hänen asioitaan. Ymmärrän säälin, mutta hyötyykö siitä kumpikaan teistä. 

Vierailija
20/22 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet typerys, jos et eroa ja laita miestä kuukauden sisällä ulos. Siinä tapauksessa et parempaa puolisoa ansaitsekaan, vaan sovitte hienosti toisillenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan