Mies! Miten haluaisit naisen tekevän aloitteen?
Kun ei olla tuttuja mitenkään. Onko viesri fb:sssä ok?
Mitä siinä viestissä haluaisit lukea?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on facebookissa sellaisia kavereita, joita et oikeasti tunne edes sen vertaa, että voisit puhua heille?
No ei ole kavereissa,mutta fb ssä voi laittaa viestiä ei kaverillekkin
Ap
Ehkä jos kertoisit, että mistä hänet tiedät, niin voisi paremmin neuvoa, että miten häntä voi lähestyä. Aika ihmeelliseltä kuulostaa minusta, että olet ihastunut ihmiseen, jota et oikeasti edes näe koskaan missään. Ei taida olla kovin realistisella pohjalla tuo ihastumisesi.
Siis ihan vaan tulee sanomaan että olen kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos kertoisit, että mistä hänet tiedät, niin voisi paremmin neuvoa, että miten häntä voi lähestyä. Aika ihmeelliseltä kuulostaa minusta, että olet ihastunut ihmiseen, jota et oikeasti edes näe koskaan missään. Ei taida olla kovin realistisella pohjalla tuo ihastumisesi.
En ole ihastumisesta mitään sanonut,vaan kiinnostunut! Haluaisin tutustua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No jos kyse on muustakin kun naimisesta,ihan aidosta kiinnostuksesta!
Livenä juttelemaan,voi hyvänen aika! Epävarmoja me naisetkin ollaan! Mikä siinä fb viestissä on niin paha? Joseumi tosiaan tunneta entuudestaan,eikä edes missään törmätä..
Ap
No siinä tapauksessa sun ei pidä tehdä aloitetta vaan odottaa että mies tekee sen.
Mua panettaa. Mennäänkö sun vai mun luo?
Ei mua haittais jos joku nainen laittais facessa viestiä. Siinä on vaan se että pitäis jotenkin varmistua, ettei se oo mikään huijaus, kuten joku jo aiemmin totesikin. Kun yleensä jos joku hyvännäköinen ja mukavalta vaikuttava random-nainen ottaa yhteyttä, niin se vaan kuulostaa jotenkin liian hyvältä ollakseen totta.
T: M24
Vähän sama kuin vastata kysymykseen "Mitä tekisit, jos voittaisit lotossa" ... todennäköisyys on aika samaa luokkaa ;). Eipä naiset uskalla lähestyä, mutta olisin äärimmäisen otettu ja ilahtunut, jos joku uskaltaisi tulla juttelemaan ja kertoisi haluavansa tutustua paremmin. Asia erikseen, olisinko kiinnostunut ja lähtisinkö, mutta kiittäisin kovasti ainakin ja tekisi minuun suuren vaikutuksen, koska vaatii rohkeutta. Mutta kaikki fiksut tavalla tai toisella tehdyt yhteydenotot kävisivät oikein hyvin ja ilahduttaisivat joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos kyse on muustakin kun naimisesta,ihan aidosta kiinnostuksesta!
Livenä juttelemaan,voi hyvänen aika! Epävarmoja me naisetkin ollaan! Mikä siinä fb viestissä on niin paha? Joseumi tosiaan tunneta entuudestaan,eikä edes missään törmätä..
Ap
No siinä tapauksessa sun ei pidä tehdä aloitetta vaan odottaa että mies tekee sen.
No kiinnostu sitten jostain toisesta miehestä, jonka kanssa on vähemmän ongelmallista.
Vittuuko sillä on väliä. Face o hyvä.
Mutta fakta o. Että naiset ei lähesty joten turhaa me teitä neuvotaan terv MIES
Ap kiittää vastauksita!
Minä kyllä olen ottanut,ja tämänkin jälkeen tulen ottamaan kiinnostavaan mieheen yhteyttä.
"Lähtisitkö kanssani metsästämään rottia ja grillaamaan niitä avotulella?" Toimisi minuun, mutta olenkin autisti.