Mitä puoluetta aiot äänestää ja miksi
Please, haen tässä itselleni vahvistusta erään puoleen äänestämiseksi. Kertokaa puoleet joita aiotte äänestää.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs persuissa vikana? Muuta kuin ei ole trendikäs puolue?
Saastaista takinkääntäjä eliittiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestätkö sitten esim. Suomi ensin -puoluetta vai menikö usko koko politiikkaan ja jätät äänestämättä kokonaan?
RKP. Oikeasti. En tosin äänestä puoluetta vaan henkilöä. En tunne täältä muita kunnolla ja tämä on hyvä tyyppi. Kaksikielinen.
Kokoomusta. Sietämätöntä, että viherterroristit ovat suurin puolue täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestätkö sitten esim. Suomi ensin -puoluetta vai menikö usko koko politiikkaan ja jätät äänestämättä kokonaan?
Niitä maanpettureita en todellakaan äänestä. Kaikki maahanmuuttokriittiset puolueet tuntuvat olevan syvältä, joten äänestän jotain muuta, demareita tai vasemmistoliittoa.
Li Andersonia, meillä on samoja vihollisia.
Persuja tietysti, koska pahalle täytyy olla vastavoima.
Pahe:tta, koska vanha ryyppykaveri on ehdokkaana.
Vierailija kirjoitti:
Please, haen tässä itselleni vahvistusta erään puoleen äänestämiseksi. Kertokaa puoleet joita aiotte äänestää.
Kait se täytyy vasemmisto hihhuleita äänestää. ei tässä maassa ole mitään järkeä missään. sama vain tuhota koko maa kommunismilla. Olen syrjäytynyt, ei kiinnosta mikään eikä minulla ole paikkaa tässä yhteiskunnassa, niin miksi en äänestäisi kommunisteja? Minun elämä on aivan turha, toivon kuolevani.
en äänestä ikinä enää ketään paskoja puoluetta tai henkilöä,he ovat vain omaa etuansa tavoittelevia paskiaisia kaikki
Vihreitä, haluan että persukeko-hallituksen koulutusleikkaukset torjutaan kotikunnassani.
Luulen että tälläkertaa jytkypötkö mötkähtää vasemmiston pöydälle ja ai että sen suloinen tuoksu täyttää koko toimiston tilat ja se leviää ympäri EUROA.
Aku Ankka taitaa tällä kertaa saada ääneni.
Piraatteja