Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naispuoleinen työkaveri tulee lähelle

mies
20.03.2017 |

Eräs naispuoleinen kollega tulee usein hyvin lähelle, usein koskettaa, eikä vetäydy pois kuten itselläni vaisto heti sanoisi. Joskus painautunut ihan vasten. En oikein tiedä miten pitäisi suhtautua, onko tämä vain hänen tapansa vaiko kenties kiinnostuksen osoitus. Muita merkkejä en ole osannut ainakaan lukea, vaikka aina mukava onkin. Ollaan molemmat tahoillamme naimisissa, minä neljääkymmentä lähellä, hän kolmissakymmenissä, hyvinkin näyttävä nainen.

En nyt ole kysymässä, että pitäisikö yrittää peliliikkeitä, en aio tehdä vaikka kieltämättä mieli tekisi ja tilaisuuksiakin halutessa olisi, vaan lähinnä, että miten eritoten palstan naiset kokevat, voiko tuollainen olla ihan vilpitöntä toimintaa? Omaan reviiriajatteluuni kun tuo on vähän outoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä uskaltaisi tehdä tuolla tavalla oman työpaikkaihastukseni kanssa, vaikka hän taas tulee joskus hieman liian lähelle. Emme ole kuitenkaan koskettaneet toisiamme koskaan. Oletko seurannut, miten hän käyttäytyy muiden ihmisten kanssa, onko vain sellaista tyyppiä joka koskettelee kaikkia?

Vierailija
2/4 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne merkit erottaa. Vastaa sitten itse jos haluaa. Koska seksi ei ole kulutustavaraa ottaisin aina jos mahdollista ja vastapuoli kiinnostaa. Itselläni pomo teki samaa kun olin 19v ja hän paljon vanhempi, en tiedä paljonko. Jo toisella lähelle tulemisella vastasin siihen eikä aikaakaan kun hän otti ohjat. Kannatti. Sain vuosia hyvää kyytiä ja opetusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaikea kuvitella, että ihan vilpitöntä on, jos tosiaan iholle tulee. Itselläni ei sinänsä ole kokemusta, mutta en kyllä ihan heti menisi kosketusetäisyydelle..

Oletko kokeillut pitää kontaktia, vai vetäydytkö itse pois?

Vierailija
4/4 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkeat naiset usein työntävät rintojaan "vahingossa" lähellä ollessaan. Kiihottavaa, tykkään..